Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-31, 20:06
  #361
Medlem
didrikskaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
Hahaha jävligt ball. Sedan testar man det med sin riktiga profil och blir anmäld för sexuella trakasserier och riktigt hatad. Alternativt får man inte ens "matchingnar"

(halvt ironisk halvt seriös)

Ironisk med att du inte kommer göra det. Och seriös för det är precis vad som skulle hända. Lol
Citera
2014-07-31, 20:10
  #362
Medlem
Jag tycker att killar verkar ta en hel del skit för att få (och få behålla) de där "perfekta" tjejerna. Så killar är väl minst lika goda kålsupare när det gäller att bete sig som våp och knähundar inför skönhet.
Citera
2014-07-31, 20:13
  #363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwarrior
Sanningen är ju den att vissa killar får något så enormt mycket mer brudar än andra, vad är det som är så svårt att acceptera?

Och vissa tjejer får något så enormt mycket mer killar än andra.
Citera
2014-07-31, 20:18
  #364
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Det finns ju uppenbara problem med att utföra någon slags undersökning på kontaktsidor som Tinder. Är respondenterna, dvs medlemmarna på Tinder, representativa för den kvinnliga befolkningen? Det kanske bara är "en viss typ av kvinnor" som söker sig dit, vad vet jag, och då spricker hela skiten.

Men visst, man skulle kunna försöka begränsa "undersökningen" till att enbart gälla "kontaktsidor-brudar".

Ja, att ta fram riktigt bra data innebär mycket arbete med metodiken.
Samtidigt kan man tänka sig att de mest sexuellt drivna människorna hänger på ställen som Tinder och Bodycontact. Det är inte helt orimligt att man därför kan gräva upp bra data gällande tillfälliga sexuella kontakter på dessa ställen. Det är liksom där de optimala förutsättningarna finns på något vis.


Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Annars kan väl ett klassiskt självtest vara på sin plats. Ponera att du möter en kvinna på krogen med ett utseende som Jessica Biels. Det framkommer dock att hon mer än gärna skiter på sig, suger av hästar samt häller saltsyra över mäns könsorgan. Förändras din sexuella attraktion på något sätt?

Hahaha! Ja, personligen skulle min entusiasm mattas något
Men det finns massor av desperata killar som skulle köra på ändå. Lite saltsyra ska väl en karl tåla!
Citera
2014-07-31, 20:20
  #365
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Och vissa tjejer får något så enormt mycket mer killar än andra.

Snack. En 70årig överviktig tant kan få fler sexuella partners på ett år än en hunk 8/10 kille.

Din vanliga 5a eller 6a som tjej har något så ofantligt många fler sexuella valmöjligheter än din alldagliga kille.

Den sexuella marknaden är rejält obalanserad och du måste verkligen ligga i toppskiktet bland killar för att kunna ha sån sexuell makt som en vanig 6a till tjej.
Citera
2014-07-31, 20:23
  #366
Medlem
Ogdens avatar
OT raderat, sluta jaga troll!

/mod
Citera
2014-07-31, 20:24
  #367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwarrior
Snack. En 70årig överviktig tant kan få fler sexuella partners på ett år än en hunk 8/10 kille.

Din vanliga 5a eller 6a som tjej har något så ofantligt många fler sexuella valmöjligheter än din alldagliga kille.

Den sexuella marknaden är rejält obalanserad och du måste verkligen ligga i toppskiktet bland killar för att kunna ha sån sexuell makt som en vanig 6a till tjej.

Jag är nyfiken på att få ta del av mer av din kunskap om överviktiga 70-åriga kvinnors sexliv och raggningsmetoder? Jag trodde det var männens marknad när folk kom upp i den åldern och det var förhållandevis fler kvinnor kvar vid liv ; )
Citera
2014-07-31, 20:27
  #368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Ja, att ta fram riktigt bra data innebär mycket arbete med metodiken.
Samtidigt kan man tänka sig att de mest sexuellt drivna människorna hänger på ställen som Tinder och Bodycontact. Det är inte helt orimligt att man därför kan gräva upp bra data gällande tillfälliga sexuella kontakter på dessa ställen. Det är liksom där de optimala förutsättningarna finns på något vis.

Absolut, men då blir undersökningen föga tillförlitlig om den ska baseras på svenska kvinnor i allmänhet. Då får man begränsa undersökningen till att enbart gälla "kontaktsidor-brudar". Lite nyansering måste ändå finnas.


Hahaha! Ja, personligen skulle min entusiasm mattas något
Men det finns massor av desperata killar som skulle köra på ändå. Lite saltsyra ska väl en karl tåla!

Ja, min sexuella attraktion skulle också avta. Eftersom både du och jag skulle tappa sexuell attraktion i en sådan situation, är det fullt rimligt att anta att även vissa brudar tappar sexuell attraktion om vissa tillkortakommanden uppdagas i en motsvarande situation. Det fysiska utseendet är därmed inte allt ens vid enbart kortvariga sexuella relationer för alla människor.
Citera
2014-07-31, 20:31
  #369
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag är nyfiken på att få ta del av mer av din kunskap om överviktiga 70-åriga kvinnors sexliv och raggningsmetoder? Jag trodde det var männens marknad när folk kom upp i den åldern och det var förhållandevis fler kvinnor kvar vid liv ; )

Titta på fråga olle. De var ju fan nått program när nån skadad kille i typ 23-års åldern for hem till en gammal fet kärring och knullade hon.
Citera
2014-07-31, 20:34
  #370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwarrior
Snack. En 70årig överviktig tant kan få fler sexuella partners på ett år än en hunk 8/10 kille.

Din vanliga 5a eller 6a som tjej har något så ofantligt många fler sexuella valmöjligheter än din alldagliga kille.

Den sexuella marknaden är rejält obalanserad och du måste verkligen ligga i toppskiktet bland killar för att kunna ha sån sexuell makt som en vanig 6a till tjej.

Haha, du har dragit otroligt roliga slutsatser i denna tråd:

1) 95% av svenska kvinnor är horor som särar på benen så fort man hälsar på dem, och trots detta har du själv inte fått doppa på flera år.

2) Brudarna går uteslutande igång på enbart utseendet. Undrar om en dövstum version av din danska modell hade haft samma framgång på krogen, förutsatt att bruden ifråga inte kan teckenspråk

3) Alla brudar i Sverige får nu också lika många killar.

Hehe, ärligt talat, hur mår du egentligen?
Citera
2014-07-31, 20:34
  #371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Ja, att ta fram riktigt bra data innebär mycket arbete med metodiken.
Samtidigt kan man tänka sig att de mest sexuellt drivna människorna hänger på ställen som Tinder och Bodycontact. Det är inte helt orimligt att man därför kan gräva upp bra data gällande tillfälliga sexuella kontakter på dessa ställen. Det är liksom där de optimala förutsättningarna finns på något vis.

Jaså, det kan man tänka sig? Att registrera sig på tinder är mycket enkelt och kräver bara att man har en facebook-profil. Bodycontact kan jag tänka mig är äcklig och skabbig. Det krävs ett något extra för att inte bara klicka bort sidan direkt, och sedan faktiskt registrera sig.

Totalt olika saker med andra ord. Profilen blir då... har smartphone, facebook och någon eller några bilder av sig själv på facebook. Ganska allmän profil.
Citera
2014-07-31, 20:41
  #372
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandino
Ja, min sexuella attraktion skulle också avta. Eftersom både du och jag skulle tappa sexuell attraktion i en sådan situation, är det fullt rimligt att anta att även vissa brudar tappar sexuell attraktion om vissa tillkortakommanden uppdagas i en motsvarande situation. Det fysiska utseendet är därmed inte allt ens vid enbart kortvariga sexuella relationer för alla människor.

Du verkar tro att jag inte håller med dig. Självklart är idiotiskt beteende avtändande för vissa. Detta är helt rationellt. Det är så det borde vara.

Vad som är intressant i denna tråden är att idiotiskt beteende inte är avtändande för alla. Detta är irrationellt. Det går tvärt emot djupt accepterade sociala normer.

Är det då fråga om undantag? Handlar det om enstaka psykfall som går igång på förnedring och drama? Eller handlar det om något annat? Kan det vara så att en stor del av befolkningen uteslutande bryr sig om den tillfälliga partnerns skönhet och blundar totalt för alla andra attribut?

Zulu och Preben öppnar ett fönster till djupt irrationellt mänskligt beteende. Vars vidd vi kan bara spekulera i, men som verkar långt större än jag någonsin anat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback