Citat:
Ursprungligen postat av
gladakatten
Jag trodde det var korttidslån de sysslade med???
det trodde jag med. detta är vad jag fick till svar varför ej pengarna är tillbaka. har tagit bort det som är av personlig art.
Hei.
Takk for din henvendelse.
Med tanke på inkasso avtaler og tapsføringer etter 250 dager, kan det ta ca. 1 år før hele beløpet er tilgjengelig for utbetaling.
Om du ønsker å ta ut penger nå, kan du søke om 90% på dine sider.
Dette kan dog ikke tas ut uten tap av forskutterte renter, da du enda har åpne lån på din konto.
Ha en fin dag
For any further enquiries, please do not hesitate to contact me.
Yours truly.
Med vennlig hilsen/kind regards
TrustBuddy Int. AB
Jesper Ugland
Lending Relations Officer
W******gatan 12
SE 111 60 Stockholm
sedan kan jag informera om att denna jesper som är dansk (vilket ni själva räknat ut säkert) inte alls sitter på den adressen som anges utan sitter i danmark. detta har jag fått bekräftat i telefon av trustbuddy själva. och för övrig upplysning så trustbuddy har ett nr på sin sida som man kan ringa om man har frågor, 0856259600 är det nummret.
men det kan vi som långivare bara glömma att ringa. det nummret är till för låntagare och dom kan ej hjälpa långivarna alls utan hänvisar till denne jesper som då enbart går att maila. och dom kan ej koppla till han heller då han som sagt var ej sitter i sverige.
är så jävla trött på hur detta sköts och vill bara ha ut mina pengar sedan ska jag aldrig ha ett skit att göra med puckona på detta företag igen