Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-18, 21:52
  #13
Medlem
Xibiters avatar
HJÄLP!! hittar inte hdmi kanalen

Hej


jag hittar inte min HDMI kannal på tv jag har en sony bravia 22 tums utan kontroll den försvan under flytten så finns det nått sätt att jag kan inte HDMI kanalen utan kontrollen så snälla HJÄLP mig börjar bli galen
Citera
2009-09-20, 07:52
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xibiter
Hej


jag hittar inte min HDMI kannal på tv jag har en sony bravia 22 tums utan kontroll den försvan under flytten så finns det nått sätt att jag kan inte HDMI kanalen utan kontrollen så snälla HJÄLP mig börjar bli galen

har du knappar på ovansidan av tvn? isf tryck en gng på den knappen som är näst längst ut till vänster.
Citera
2014-07-27, 19:54
  #15
Medlem
omigals avatar
Nu knasar det även för mig. Har alltid fungerat felfritt, men just nu verkar TV'n inte vilja samarbeta med med mig. Ljudet fungerar, men inte bilden. Skärmen lyser men visar bara svart. Kan komma in i tv-inställningarna, men inte mycket mer än så. Förslag?
Citera
2014-07-27, 19:59
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omigal
Nu knasar det även för mig. Har alltid fungerat felfritt, men just nu verkar TV'n inte vilja samarbeta med med mig. Ljudet fungerar, men inte bilden. Skärmen lyser men visar bara svart. Kan komma in i tv-inställningarna, men inte mycket mer än så. Förslag?


Har du provat att starta din PS3 genom att hålla in knappen? Håll in den några sekunder och du ska höra det pipa några gånger och då "fabriksåterställs" bildinställningarna för själva konsollen.
Citera
2014-08-05, 12:12
  #17
Medlem
omigals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurrentVoltage
Har du provat att starta din PS3 genom att hålla in knappen? Håll in den några sekunder och du ska höra det pipa några gånger och då "fabriksåterställs" bildinställningarna för själva konsollen.

Yes, gjorde det för några dagar sedan och då gick det bra!
Citera
2017-09-04, 11:42
  #18
Medlem
Hej! kul att hitta denna tråd! nu är är det så att jag har samma problem med att ljudet kommer genom hdmi´n men inte bilden. Jag har tryckt ner start knappen i 10~sek och då pep det.men hände inte så mycket mer. När jag försöker göra samma sak igen nu med att hålla inne start knappen så startas inte ps3´t om utan bara stängs av å sen har jag bara ljud men ingen bild när jag väl startat upp det igen.
Hjälp till detta uppskattas mycket!

Tack på förhand.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback