Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Nu ar ju ett aterkommande argument om att fattiga man inte far de snygga/sexuella tjejerna, for de tjejerna valjer "rika" man. (att dessa fattiga man har rad att betala for sex ar en annan historis tydligen) Sa varfor borjar inte alla dessa man prostituera sig ? Ger ju kanon med stalars och eftersom det ar som "vilket jobb" som helst sa spelar ju ens sexuella laggning ingen roll, om det nu skulle vara brist pa kvinnliga kopare. Mannen far sex och pengar - win/win.
Vem har påstått det? Jag skulle tro att fattiga män har svårt att få sex överhuvudtaget, ens med fula kvinnor. Är dem så fula så det blir svårt att bli hård, ok, men då faller ju liksom hela grejen.
Jag har däremot velat fastställa, bortom allt tvivel, att sex makt och pengar är är sammanlänkade, inte minst för kvinnor. Sex och kärlek mot pengar och status är fullständigt naturligt för kvinnor över hela jorden, även i Sverige.
Eftersom det inte går att diskutera att jag har rätt här utan att påvisa att man är dum och verklighetsfrånvänd blir då frågan; varför är då ett rakt utbyte av kontanter mot sex mellan två samtyckande myndiga vuxna människor fel? Upprörande? Blir det för ohycklande för kvinnor och kvinnorörelsen? Ellr är det så att om man enkelt kan köpa sex relativt billigt, och framförallt utan annat ansvar, så faller mannens motivation att jaga efter och krypa efter "vanliga" kvinnors sextilldelning, ergo fittmakten devalveras kraftigt?