2014-07-10, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
"sjuka gärnas tankar som ord i min mun" ahh poesi lillskrot!

Om "komvux-Abdel" är sexig, rolig, smart och assnygg....så ligger han gott till bland töserna, och det vet du också. Och är "VonJagSkiterPengar IdagÄrDetDiarre" en grå mus, astrist med noll humor och själ som en miniräknare så har han inte en chans annat än med en och annan golddigger idiot och det vet du också. Så lägg ner.
Nej. Snygga, fattiga Abdel får knulla mer än fula, fattiga Abdel men fula Vonsprutfontänsdiarresåjävlarikjagär, han knullar mest av alla. Och om detta vet du intet.
Citera
2014-07-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Varför måste kroppsöppningar vara inblandade?
Men låt oss för sakens skull anta att jag arbetar som en mänsklig termos, och gör det med vilje, vad är då problemet?

kaffemaskin?

Därför det är vad en prostituerad sysslar med, hen upplåter kroppsöppningar för främmande män att jukka i. Låter det kul? Bra jobb? Värt sina stålars?

Finns massor med astrista jobb som fullkomligen dödar folk. man tenderar då att försöka byta illa kvickt eller hur? Så denna ständiga jämförelse mellan prostitution och ex. "termosjobb" är rätt befängt. Prostitution har aldrig varit och kommer aldrig bli ett "normalt" jobb som man kan prata med hårfrissan om, diskuterar med sin partner eller barn. Glöm det. För som sagt vore det så himla göttit och normalt och bra och tryggt och helfint så hade ni alla sökt jobbet.
Citera
2014-07-10, 01:43
Medlem
Citat:
kaffemaskin?

Därför det är vad en prostituerad sysslar med, hen upplåter kroppsöppningar för främmande män att jukka i. Låter det kul? Bra jobb? Värt sina stålars?

Finns massor med astrista jobb som fullkomligen dödar folk. man tenderar då att försöka byta illa kvickt eller hur? Så denna ständiga jämförelse mellan prostitution och ex. "termosjobb" är rätt befängt. Prostitution har aldrig varit och kommer aldrig bli ett "normalt" jobb som man kan prata med hårfrissan om, diskuterar med sin partner eller barn. Glöm det. För som sagt vore det så himla göttit och normalt och bra och tryggt och helfint så hade ni alla sökt jobbet.

Tja, en del arbetar i gruva eller på oljeborrplattform. En del tömmer papperskorgar och städar. Vissa torkar bajsblöja i äldrevården. Andra knullar. Thats life. So what?
Citera
2014-07-10, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Tja, en del arbetar i gruva eller på oljeborrplattform. En del tömmer papperskorgar och städar. Andra knullar. So what?

ok, så jobb på oljerigg drar in 30 000 i kassan för dig.
samma tid som rövknullad ger dig 80 000 i kassan.

vad väljer du? och varför?
Citera
2014-07-10, 01:52
Medlem
Citat:
kaffemaskin?

Nej jag tycker inte att det låter kul, och heller inte värt stålarna, men vissa tycker uppenbarligen det.

Citat:

Vissa får helt enkelt finna sig i astrista jobb som faktiskt kan döda en på riktigt, eller leva utan inkomst.
Det finns många onormala jobb, det i sig är inte skäl nog att de inte ska få finnas.

Har aldrig sagt att prostitution är bra, tryggt eller helfint. Det finns många yrken som är dåliga, otrygga och ofina men folk arbetar ändå inom dessa. Vissa med vilje.
Citera
2014-07-10, 01:54
Medlem
Citat:
ok, så jobb på oljerigg drar in 30 000 i kassan för dig.
samma tid som rövknullad ger dig 80 000 i kassan.

vad väljer du? och varför?

Jag väljer givetvis det jobb som passar min utbildningsnivå, min kompetens, mina löneambitioner och andra karriärmässiga överväganden. Du är väl inte så naiv att du tänker "en gång hora alltid hora?"

Många brudar slipper studielån genom att sälja sex. Andra extraknäcker. Deltid. Jag har själv haft nöjet att betäcka ett par sådana söta och välformade exemplar i 20-årsåldern. Studentskor. Ambitiösa tjejer på topputbildningar... Härliga minnen... Intelligent konversation, vacker kvinna, och skön sex...

Vänliga hälsningar

Leg. ST-läkare R4M...
Senast redigerad av Rights4Men 2014-07-10 kl. 01:58.
Citera
2014-07-10, 02:49
Medlem
LadyMysticas avatar
Nu ar ju ett aterkommande argument om att fattiga man inte far de snygga/sexuella tjejerna, for de tjejerna valjer "rika" man. (att dessa fattiga man har rad att betala for sex ar en annan historis tydligen) Sa varfor borjar inte alla dessa man prostituera sig ? Ger ju kanon med stalars och eftersom det ar som "vilket jobb" som helst sa spelar ju ens sexuella laggning ingen roll, om det nu skulle vara brist pa kvinnliga kopare. Mannen far sex och pengar - win/win.
Citera
2014-07-10, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Nu ar ju ett aterkommande argument om att fattiga man inte far de snygga/sexuella tjejerna, for de tjejerna valjer "rika" man. (att dessa fattiga man har rad att betala for sex ar en annan historis tydligen) Sa varfor borjar inte alla dessa man prostituera sig ? Ger ju kanon med stalars och eftersom det ar som "vilket jobb" som helst sa spelar ju ens sexuella laggning ingen roll, om det nu skulle vara brist pa kvinnliga kopare. Mannen far sex och pengar - win/win.

Nu brister du kraftfullt i logik. Du begriper väl att kvinnor får sex gratis, samtidigt som män får betala för sig på ett eller annat sätt. Om man vill ha snygga tjejer, och den typ av sex man önskar så ser marknaden till att det kostar en del... Men att knulla i en timme kostar givetvis inte så mycket som ett "fast abonnemang"... Själv är jag en utbildad läkare med hög inkomst, barn och familj, som betalar för sex som ett extra litet äventyr. Ska jag brinna i helvetet för detta, och sättas i stupstocken? Vilket som, det skiter jag i...

Du borde gå en kurs i nationalekonomi för att lära dig utbud och efterfrågan...
Citera
2014-07-10, 03:13
Medlem
Citat:

Man kan inte riktigt jämföra så, men är för en viss del horor är läggning inte en del i det hela, precis som folk som spelar in porr inte njuter. Vad som skiljer dessa kvinnor och män från svenssons är ju en förmåga att kunna använda sin inställning till det.

Sen har vi svenska eskorter, som någon nämde som studerar etc. Dom gör hemsidor och kräver bild och info om den dom träffar, när man läser runt lite ser man att många män är bra mycket fattigare en hororna, så pengarna har nog sparats ihop om dom ens accepteras som kunder.

När man kollar på män som säljer till män är det ju vanligt att dom är hetero, jag förstår tex hur kvinnor kan jobba med handikappade och äldre. Om valet stog mellan att torka ett cp i röven eller suga kuk skulle jag överväga det allvar.
Citera
2014-07-10, 03:30
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Man kan inte riktigt jämföra så, men är för en viss del horor är läggning inte en del i det hela, precis som folk som spelar in porr inte njuter. Vad som skiljer dessa kvinnor och män från svenssons är ju en förmåga att kunna använda sin inställning till det.

Sen har vi svenska eskorter, som någon nämde som studerar etc. Dom gör hemsidor och kräver bild och info om den dom träffar, när man läser runt lite ser man att många män är bra mycket fattigare en hororna, så pengarna har nog sparats ihop om dom ens accepteras som kunder.

När man kollar på män som säljer till män är det ju vanligt att dom är hetero, jag förstår tex hur kvinnor kan jobba med handikappade och äldre. Om valet stog mellan att torka ett cp i röven eller suga kuk skulle jag överväga det allvar.

Jag ar medveten om allt det du skriver. Jag ar bara lite forundrad over tankegangen hos vissa harinne nar det kommer till ekonomin hos mannen.
Men ar det verkligen vanligt att heterokillar saljer till andra man ? Kan inte pasta jag hort det faktiskt.
Citera
2014-07-10, 03:40
Medlem
Citat:
Jag ar medveten om allt det du skriver. Jag ar bara lite forundrad over tankegangen hos vissa harinne nar det kommer till ekonomin hos mannen.
Men ar det verkligen vanligt att heterokillar saljer till andra man ? Kan inte pasta jag hort det faktiskt.

Det är vanligare i större länder, ganska uppenbart. Inte konstigare en att stor andel av dom som gör bögporr inte är homosexuella.

Som sagt är det ju en inställning, och om man inte är som dessa svenska studenter som lever nån slags lyx där dom till och med har krav på sina torskar. Så tror jag ens tanken på läggning försvinner ur dörren rätt fort, rätt pris för dessa personer är vad det handlar om.

Ganska utbrett inom kroppsbyggarkretsar i andra länder utanför norden.

Intressanta enligt mig är ju vad som orsakat denna inställning övriga samhället förfasar sig över, övergrepp som barn? Psykisk ohälsa, desperationen efter pengar? Eller bara inte en svennson.
Citera
2014-07-10, 03:42
Medlem
Tanken att en porrskådespelare eller hora skulle leva sin egen sexualitet på arbetet är ju som att tro att typ alla skådespelare spelar sig själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in