2014-07-10, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Boxning utan huvudskydd är omgärdat av väldigt inskränkande lagar i Sverige (MMA inte lika mycket av någon märklig anledning). Ja, självklart är det samtycke det handlar om, men menar du att det är det som finns i din påhittade NJA?

Du klarar verkligen inte av att erkänna att du hade fel....
Det är rätt patetiskt av dig att desperat undvika att svara på frågor och att fortsätta tjata om något oviktigt.

Jag behöver inget NJA för att knäppa dig på näsan, jag har redan gjort det med lagtext och med logiska resonemang och argument.
Du däremot har inte lyckats med något annat än att framså som en idiot.

Vi säger så här; det finns inget NJA, det behövs liksom inte ändå.
Citera
2014-07-10, 01:08
Medlem
Felpost.
Citera
2014-07-10, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
nej jag "lider av vanföreställningen" att de flesta s.k. eskorter gör detta väldigt tillfälligt, inte direkt finner det vara höjden av lycka, bara vill få ihop lite snabba pengar för att sen sluta skiten så fort som möjligt ungefär. Och att kvinnor gärna äktar välbärgade män för att de ger en ekonomisk trygghet som ALLA nog ser en klar fördel i om man tänker sig skaffa kottar ex. Inte världens krångligaste psykologi direkt.

Det finns ingen egentlig skillnad mellan ett sexköp, där köparen kan bidra med en ekonomisk fördel, och en kortvarig relation som sker av sociala eller ekonomiska prestigeskäl från kvinnans sida. Så du vill alltså förbjuda merparten av alla krogragg och datingsituationer? Vill du förbjuda otrohetssajter?
Citera
2014-07-10, 01:12
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Du klarar verkligen inte av att erkänna att du hade fel....
Det är rätt patetiskt av dig att desperat undvika att svara på frågor och att fortsätta tjata om något oviktigt.

Jag behöver inget NJA för att knäppa dig på näsan, jag har redan gjort det med lagtext och med logiska resonemang och argument.
Du däremot har inte lyckats med något annat än att framså som en idiot.

Vi säger så här; det finns inget NJA, det behövs liksom inte ändå.
Vilka frågor då? Vari hade jag fel? Tror du att det spelar någon roll om jag framstår som en idiot? Och var är din NJA?
lol det är ju du som framstår som en idiot.
Senast redigerad av Diamondgrit 2014-07-10 kl. 01:23.
Citera
2014-07-10, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Det finns ingen egentlig skillnad mellan ett sexköp, där köparen kan bidra med en ekonomisk fördel, och en kortvarig relation som sker av sociala eller ekonomiska prestigeskäl från kvinnans sida. Så du vill alltså förbjuda merparten av alla krogragg och datingsituationer? Vill du förbjuda otrohetssajter?
Naturligtvis bör vi vara konsekventa. Jag vill utöka sexköpslagen med 72-timmarsregeln, om kvinnan har sex med en man som inom tidigare 72 timmar haft en ekonomisk transaktion eller gåva till kvinnans fördel ska han målas i lila färg som sitter i i huden 3 månader. Skäms män!
Citera
2014-07-10, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Så sex och pengar hör ihop? Eller kommer kottarna med storken? ALLA vuxna män vet att det inte finns något bättre förspel än en fet plånbok, det är en trosfuktare som spöar allt annat. Sådan är kvinnan, sådant är livet.

ALLA vuxna män? varför måste ni alltid överdriva så infantilt?
Och nej käre Lillskrot man ligger inte med plånböcker, visserligen kan de ha lite hårda kanter som kan vara rätt ok som onaniobjekt men finns betydligt bättre grunkor ta till i sånt fall.
Pengar och stabilt partnerskap kan höra ihop, hör nog också ihop för män. Men rent sex kan kvinnor ha med vilken fattig pojkspoling som helst de släpar hem för ett ons. Och har kvinnor cash själva så det räcker så tror jag faktiskt inte de bryr sig när de tittar efter en playboy ha sex med.

Märks ni inte umgås med kvinnor alltför mycket .
Citera
2014-07-10, 01:20
Avslutad
Citat:
Och nej käre Lillskrot man ligger inte med plånböcker, visserligen kan de ha lite hårda kanter som kan vara rätt ok som onaniobjekt men finns betydligt bättre grunkor ta till i sånt fall.
Pengar och stabilt partnerskap kan höra ihop, hör nog också ihop för män. Men rent sex kan kvinnor ha med vilken fattig pojkspoling som helst de släpar hem för ett ons. Och har kvinnor cash själva så det räcker så tror jag faktiskt inte de bryr sig när de tittar efter en playboy ha sex med.

Snarare märks det att du vet inte ett skit om livet. Fortsätter du i samma takt så kommer du inom några år också att nå upp till micros 40000 inlägg.
Hemmakärringar som lever på sina män eller staten och ändå ska moralisera hur andra ska leva sina liv...
Citera
2014-07-10, 01:23
Medlem
Citat:

Nu for fantasin iväg igen. Jag sa att en fet plånbok var det bästa förspelet, inte den bästa penetrationen. Vips så försökte du lägga din egen sjuka hjärnas tankar som ord i min mun.

Nej, män väljer generellt gärna en kvinna som har sämre ekonomi än honom. Dessa relationer tenderar dessutom att hålla bättre. Rika kvinnor klagar över att det är svårt att hitta manliga partners, rika män gör det inte.

Du menar att komvux-Abdel har lika lätt som VonJagSkiterPengar IdagÄrDetDiarre att få till det tillfälligt med flickorna när han bjuder på kikärtor och folköl istället för en 5000-kronorsmiddag?

Du kan aldrig, jag säger ALDRIG, varit utanför dem sekteristiska feministiska studiecirklarna. Du är väck, bäng, har en verklighetsförankring som en psykospatient. Livet vet du intet om.

Jag citerar Shane McGowan, punkens fulaste skitunge(samtidigt kanske den vackraste av dem alla) när han som vanligt smädades av fansen längst fram för sin fulhet på en konsert i Japan. Lugnt alkoanksvaggar han fram och tittar gossarna i ögonen:" Does not matter. You know why? Im stinking fucking rich."
Senast redigerad av lillskrot 2014-07-10 kl. 01:34.
Citera
2014-07-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Jag är inte alltid lycklig på mitt arbete och ibland känner jag mig till och med tvungen att arbeta för att få inkomst. Utöver det måste jag ibland utföra obekväma arbetsuppgifter
Om jag inte gör som arbetsgivaren säger så får jag sparken och därav väldigt svårt att få ett nytt arbete.

Kriminalisera arbetsgivare nu!

Ingen har rätt att köpa min kropp eller dess tjänster! Inte ens när jag frivilligt gått med på arbetsvillkoren, och dessutom får betalt för det!

Grymma värld...

Vad jobbar du som? pennställ? vad är det din arbetsgivare behöver dina kroppsöppningar till?
Citera
2014-07-10, 01:26
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Vad jobbar du som? pennställ? vad är det din arbetsgivare behöver dina kroppsöppningar till?
Menar du att om en kvinna betalar en man för att ha sex med henne så är det inte sexköp för att hon inte använder hans kroppsöppningar?

Självklart är det ju alla tjänster som utförs med kroppen som måste räknas.
Dvs. alla tjänster.
Citera
2014-07-10, 01:28
Medlem
Citat:

Varför måste kroppsöppningar vara inblandade?
Men låt oss för sakens skull anta att jag arbetar som en mänsklig termos, och gör det med vilje, vad är då problemet?
Citera
2014-07-10, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Nu for fantasin iväg igen. Jag sa att en fet plånbok var det bästa förspelet, inte den bästa penetrationen. Vips så försökte du lägga din egen sjuka gärnas tankar som ord i min mun.

Nej, män väljer generellt gärna en kvinna som har sämre ekonomi än honom. Dessa relationer tenderar dessutom att hålla bättre. Rika kvinnor klagar över att det är svårt att hitta manliga partners, rika män gör det inte.

Du menar att komvux-Abdel har lika lätt som VonJagSkiterPengar IdagÄrDetDiarre att få till det tillfälligt med flickorna när han bjuder på kikärtor och folköl istället för en 5000.kronorsmiddag?

Du kan aldrig, jag säger ALDRIG, varit utanför dem sekteristiska feministiska studiecirklarna. Du är väck, bäng, har en verklighetsförankring som en psykospatient. Livet vet du intet om.

"sjuka gärnas tankar som ord i min mun" ahh poesi lillskrot!

Om "komvux-Abdel" är sexig, rolig, smart och assnygg....så ligger han gott till bland töserna, och det vet du också. Och är "VonJagSkiterPengar IdagÄrDetDiarre" en grå mus, astrist med noll humor och själ som en miniräknare så har han inte en chans annat än med en och annan golddigger idiot och det vet du också. Så lägg ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in