Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
ALLA vuxna män? varför måste ni alltid överdriva så infantilt?
Och nej käre Lillskrot man ligger inte med plånböcker, visserligen kan de ha lite hårda kanter som kan vara rätt ok som onaniobjekt men finns betydligt bättre grunkor ta till i sånt fall.
Pengar och stabilt partnerskap kan höra ihop, hör nog också ihop för män. Men rent sex kan kvinnor ha med vilken fattig pojkspoling som helst de släpar hem för ett ons. Och har kvinnor cash själva så det räcker så tror jag faktiskt inte de bryr sig när de tittar efter en playboy ha sex med.
Märks ni inte umgås med kvinnor alltför mycket .
Nu for fantasin iväg igen. Jag sa att en fet plånbok var det bästa förspelet, inte den bästa penetrationen. Vips så försökte du lägga din egen sjuka hjärnas tankar som ord i min mun.
Nej, män väljer generellt gärna en kvinna som har sämre ekonomi än honom. Dessa relationer tenderar dessutom att hålla bättre. Rika kvinnor klagar över att det är svårt att hitta manliga partners, rika män gör det inte.
Du menar att komvux-Abdel har lika lätt som VonJagSkiterPengar IdagÄrDetDiarre att få till det tillfälligt med flickorna när han bjuder på kikärtor och folköl istället för en 5000-kronorsmiddag?
Du kan aldrig, jag säger ALDRIG, varit utanför dem sekteristiska feministiska studiecirklarna. Du är väck, bäng, har en verklighetsförankring som en psykospatient. Livet vet du intet om.
Jag citerar Shane McGowan, punkens fulaste skitunge(samtidigt kanske den vackraste av dem alla) när han som vanligt smädades av fansen längst fram för sin fulhet på en konsert i Japan. Lugnt alkoanksvaggar han fram och tittar gossarna i ögonen:" Does not matter. You know why? Im stinking fucking rich."