2014-07-03, 10:32
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Det dom måste förstå är att dom inte är hatade och får hat emot sig för att dom är kvinnor utan för att dom framstår som besatta psykopater med ett intellekt som en 15 åring...

Fast jag tror inte att de VILL dra den slutsatsen. Hela Fannys existens bygger på tron att män hatar henne för att hon är kvinna. Om hon började dra slutsatser som att det kanske är henne det är fel på, inte resten av världen, faller hela hennes världsbild.

Hon kommer aldrig komma ur detta utan professionell hjälp och mediciner. Hon har målat in sig i ett hörn som hon inte kan ta sig ur på egen hand. Tyvärr verkar hon inte ha någon som bryr sig om henne på riktigt, som kan få henne att inse det.
Citera
2014-07-03, 17:13
Medlem
På tal om Fanny. Har hennes sidekick Jaylazkar upphört att existera? Hon finns inte på twitter och hennes blogg leder till en gymkedja.
Citera
2014-07-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Jag vet inte om hon gör det.

http://ladydahmer.nu/wp-content/uplo...0-35510723.jpg Det här relativt nytagna fotot på Fanny ser ut som att hon inte går utanför dörren mer än absolut absolut nödvändigt.
Citera
2014-07-05, 22:36
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
På tal om Fanny. Har hennes sidekick Jaylazkar upphört att existera? Hon finns inte på twitter och hennes blogg leder till en gymkedja.

Nä hon levde i alla fall för ungefär två veckor sedan då jag skymtade henne sist.
Bloggen hennes verkar tyvärr dock fortfarande fungera och hon skrev senast den andra juli.
Citera
2014-07-06, 10:04
Medlem
https://twitter.com/sinoes/status/485561011915988993

Var inte Fanny färdig med det här med relationer och män?
Citera
2014-07-06, 13:03
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
http://ladydahmer.nu/wp-content/uplo...0-35510723.jpg Det här relativt nytagna fotot på Fanny ser ut som att hon inte går utanför dörren mer än absolut absolut nödvändigt.

Hon har visst "glömt" att raka benen..
Citera
2014-07-06, 15:05
Medlem
När ska dessa personer inse att dom inte är hatade för att dom är kvinnor utan att det är för att dom framstår som ett gäng helt galna personer när dom typ 10 - 30 gånger per dag sitter och skriver meddelanden om hur hemska män är och hur mycket dom hatar män och hur heterosexuella förhållanden är förtryckande osv på en intellektuell nivå som kan liknas med en obildad 16 åring med revolutionära åsikter? Jag antar att det är lätt att sitta ner på sin röv och tycka saker om man helt saknar kunskap och förståelse för saker och ting. Är man så obildad som Fanny verkar vara så måste ju allt man tänker på låta rätt och Fanny verkar ju sakna självkritik och vara en extrem översittare som säkert gärna skulle förtrycka en eller annan man om hon kunde så är det väl inte så konstigt att hon kommer fram till dom slutsatser som hon gör.

Det finns män som är riktigt hemska lika väl som att det finns kvinnor som är helt hemska människor. Förstå det Fanny. Bara för att en man behandlar en kvinna illa så är inte det på grund av att hon just är kvinna och att män har satt i system att förtrycka kvinnor, det kan finnas 1000 andra anledningar. Fannys brist på perspektiv får henne att framstå så extremt obildad att ingen någonsin kan ta henne seriöst. Det är inte Fannys åsikter utan brist på perspektiv som är provocerande för många. Om man har bestämt sig för att något är på ett visst sätt så kommer man självklart komma fram till att det är så vad det än finns för bakomliggande orsaker.

Har Fanny t. ex. någonsin funderat på om hon blev lämnad av sin kille för att hon är helt jävla galen och omöjlig att leva med? En frisk person skulle nog fråga sig många gånger om vad man har gjort för att bli lämnad. Fanny? Hon skyller på strukturerna och att män har satt i system att förtrycka kvinnor.

Jävligt kul att hon vet hur alla heteroförhållanden ser ut också då hon menar att alla dessa är förtryckande för kvinnor. Hur fan vet hon? Hon sitter ju inlåst i sin lägenhet och kommunicerar med likasinnade via Internet. Klart att hon tror att verkligheten ser ut som den gör då. Skulle Fanny gå ut i verkligheten så skulle hon snart inse hur fel hon har men det kan hon väl inte göra för då raserar hela hennes världsbild.
Senast redigerad av Mr.Barlow 2014-07-06 kl. 15:07.
Citera
2014-07-06, 20:50
Medlem
Det går inte att förneka att kvinnor kan bli utsatta för diskriminering i vissa områden i större grad än män och det ska självklart inte att vara så och det är ett problem som måste diskuteras och det ska kämpas för att få bukt på det. Denna grupp av män som bedriver denna typ av strukturella diskriminering är dock extremt jävla liten och inte något som helt vanliga snubbar håller på med utan det sitter i vissa högre strukturer på grund av föråldrade syner av könsroller osv.

Men det sagt så är det som nämndes tidigare helt absurt att tro att verkligen alla helt vanliga snubbar ute i samhället på något vis skulle ha satt i system att förtrycka kvinnor. Fanny och monster som Lady Dahmer hävdar självklart att män visst förtrycker bara att vi inte vet om det osv men människor som har "Om bara du visste och såg det jag visste så skulle du också förstå" som sitt trumfkort i diskussioner är inte någon idé att diskutera med då det egentligen betyder JAG KAN INTE HA FEL VAD DU ÄN SÄGER. Människor med psykiska störningar som lider av någon form av besatthet brukar köra med detta då hela deras liv bygger på att dom har rätt och deras värld och identitet skulle rasera om dom hade fel och det kan ju inte hända!

Det går inte att förneka att det finns män som spöar på sina fruar och det är hemskt men detta manshat är bara helt absurt. Dom tycker att alla män ska hålla käften och ta skiten men varför är det okej i just detta fall? Jag bryr mig inte om hennes hat i sig men det fascinerar mig något enormt. Det finns många kriminella invandrare i Sverige som gör mycket skit och i vissa områden är dom överrepresenterade. Skulle någon generalisera som dessa damer gör om män om invandrare så skulle det inte vara okej och du skulle få varenda jävla människa på dig, särskilt folk som Fanny och Dahmer. Kan dom inte se det? Alla grupper i samhället har ofta gjort något skit men om man generaliserade som dessa gör så skulle det inte vara okej, men nu är det okej för att det handlar om män? Kan dom inte se att man kan byta ut ordet män i deras texter mot exakt vilken annan grupp som helst?

Bilden dom har av helt vanliga män som ondskefulla galningar som nästan likt en hemlig organisation skulle förtrycka kvinnor på ett strukturellt vis är helt absurt. Om Fanny skulle sluta umgås med människor som inte enbart var som hon skulle hon inse detta.
Citera
2014-07-06, 21:42
Medlem
nins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Det går inte att förneka att kvinnor kan bli utsatta för diskriminering i vissa områden i större grad än män och det ska självklart inte att vara så och det är ett problem som måste diskuteras och det ska kämpas för att få bukt på det.
Jaså, kan du bevisa det?
Citera
2014-07-07, 14:49
Medlem
FJLGs avatar
Mitt i prick!
https://twitter.com/sinoes/status/486077899674370052
Citera
2014-07-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Mitt i prick!
https://twitter.com/sinoes/status/486077899674370052

Vad gulligt att hon får stöd av den sjukligt självfixerade psykologen Tanja Suhinina. Borde inte Tanja sköta sitt jobb på kontorstid istället för att twittra?
Citera
2014-07-07, 16:35
Medlem
Diaramas avatar
Det Fanny & co håller på med kan liknas det tokarna i konspirationsforat håller på med. Nämligen beskyller något/någon på en världsordning med judar/hollow earth/patriarkalismen. Och om man vänder på det så där tycker jag nästan det ännu sjukare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in