2014-06-16, 20:54
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Åhfan, visste allt att festivalglöden ännu inte hade slocknat helt kul att höra!
Nej nej, slockna helt kommer den nog aldrig att göra! Bara det att den inte varit lika närvarande i år. Har fått leta efter peppen en hel del, men nu är den framme!

Sitter och funderar på hur i helvete jag ska få ihop spelschemat bara. Vill se 43 akter så jag kommer få det jävligt stressigt haha. Vill ju fan hinna hänga i campet med polarna också

Har inte läst något om FB-träff. Vem styr den?
Citera
2014-06-16, 21:04
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Nej nej, slockna helt kommer den nog aldrig att göra! Bara det att den inte varit lika närvarande i år. Har fått leta efter peppen en hel del, men nu är den framme!

Sitter och funderar på hur i helvete jag ska få ihop spelschemat bara. Vill se 43 akter så jag kommer få det jävligt stressigt haha. Vill ju fan hinna hänga i campet med polarna också

Bra bra! Haha, då gäller det verkligen att prioritera! Känns som att det kommer bli ganska lugnt för mig iår...

Citat:

Känner du dig manad så go for it gärna på fredagen isåfall! Om inte du eller nån annan orkar får väl jag, i egenskap av TS, ta på mig ansvaret
Citera
2014-06-16, 21:10
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Bra bra! Haha, då gäller det verkligen att prioritera! Känns som att det kommer bli ganska lugnt för mig iår...

Känner du dig manad så go for it gärna på fredagen isåfall! Om inte du eller nån annan orkar får väl jag, i egenskap av TS, ta på mig ansvaret
Haha, ja. Jag blev besviken på mig själv förra året för att jag missade så pass många akter. Får försöka skärpa mig på årets festival. Får se hur det går när man väl är på plats

Jag känner mig inte alls manad att ta tag i det. Känner att jag gjort mitt gällande att styra FB-träffar. Någon annan får ta hand om det helt enkelt
Citera
2014-06-16, 22:02
Medlem
naoshs avatar
Citat:

Fan vad härligt att du är närvaro! Ses på campingen !
Citera
2014-06-16, 22:05
Medlem
Flarpz-s avatar
Funderar på att dra en sväng förbi Bråvalla och har hittat en biljett för ett schysst pris på blocket.
Något jag skall kolla på när jag köper av random på blocket för att inte bli lurad? Eller skall jag skippa blocket delen?
Citera
2014-06-16, 22:22
Medlem
En gång för alla, jag kan inte hitta svaret, vilken åldersgräns är det för att ta med egen alkohol in genom entrén? Är det 18 där också, eller är det till och med 20?
Citera
2014-06-16, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Altanevat
En gång för alla, jag kan inte hitta svaret, vilken åldersgräns är det för att ta med egen alkohol in genom entrén? Är det 18 där också, eller är det till och med 20?

Antar att de följer svensk lag? 20 år.
Citera
2014-06-16, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherbatsky
Antar att de följer svensk lag? 20 år.

Låter rimligt... Hur fan ska man göra då, känner inte för att riskera att förlora flera hundra kronor alkohol om dem sniffar till sig min väska. Nåt tips?

Blir väl annars att leta upp nån hygglig 20+ som får hjälpa till.
Citera
2014-06-16, 22:44
Medlem
Citat:
Systembolag=laglig ålder=20
Citera
2014-06-16, 22:47
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Låter rimligt... Hur fan ska man göra då, känner inte för att riskera att förlora flera hundra kronor alkohol om dem sniffar till sig min väska. Nåt tips?

Jag tror det är lugnt, 16åringar har väl släpat in sprit på festival i alla tider.
Citera
2014-06-16, 23:36
Medlem
rrambois avatar
Citat:

Förra året var ca 10 personer från mitt camp 15,16 & 17 år och de fick in alkohol utan problem!
Citera
2014-06-16, 23:50
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rramboi
Förra året var ca 10 personer från mitt camp 15,16 & 17 år och de fick in alkohol utan problem!

Låter rimligt. Dom som går genom väskor är vanligt volontärer, alltså vanliga festivalare i 20 årsåldern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in