2014-06-16, 17:04
Medlem
rrambois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Fick bekräftelse idag, 100 affischer ska dom skicka ut. Dom är rätt sega, bara en dryg vecka kvar tills campingen öppnar.

Även jag fick bekräftelse idag, gratisbiljett är gott!
Citera
2014-06-16, 17:15
Medlem
Kiltmannens avatar
De preliminära väderrapporterna för nästa vecka ser lovande ut, men å andra sidan är ju dessa väldigt osäkra. Man kan ju alltid hoppas ändå
Citera
2014-06-16, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Verkligen, är det så många som åker med en veckas varsel?
vet en massa folk som bestämmer sig precis dagarna innan.
Citera
2014-06-16, 18:33
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
vet en massa folk som bestämmer sig precis dagarna innan.

T.ex. tvantenn...?
Citera
2014-06-16, 19:17
Medlem
Vilka artister är ni mest peppade för? Jag tror nog att det kan bli ett jävla drag på The Bloody Beetrots.
Citera
2014-06-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bayman
Vilka artister är ni mest peppade för? Jag tror nog att det kan bli ett jävla drag på The Bloody Beetrots.

Åker egentligen inte för musiken, men ska bli coolt att ha fått se Iron Maiden. Är också peppad på att se Maggio lira, men annars är det inte så många artister som tilltalar mig/som jag känner till.

Citat:
Ursprungligen postat av SunQ
Den kommer att finnas på plats! Nygjord och klar. Vi kommer även att köra på Beastie Boys-outfiten även detta år! Någon måste ju lära ungdomarna hur man festar!

Flagga görs lättast med duschdrapperi och metspö

Kul att ni återbesöker Bråvalla! Hur många är ni som åker och vad är er snittålder?
Citera
2014-06-16, 20:04
Medlem
Citat:

Ser verkligen fram i mot Kings Of Leon, känns som jag är den enda som verkligen älskar dem i denna tråd haha
Citera
2014-06-16, 20:17
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
T.ex. tvantenn...?
Klickade precis hem en biljett!
Citera
2014-06-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepinne1
Åker egentligen inte för musiken, men ska bli coolt att ha fått se Iron Maiden. Är också peppad på att se Maggio lira, men annars är det inte så många artister som tilltalar mig/som jag känner till.

Kul att ni återbesöker Bråvalla! Hur många är ni som åker och vad är er snittålder?

Vi blir 4 17- åringar som åker. Själv dÅ?
Citera
2014-06-16, 20:37
Medlem
Citat:
Vi blir 4 17- åringar som åker. Själv dÅ?

Bra storlek och ålder! Själv var man 17 förra Bråvalla som var våran första festival. Då var vi typ 6 pers som drog, nu är vi åtta. Samtliga 18-19 år fyllda! Planerar ni att ha ngt campnamn?
Citera
2014-06-16, 20:44
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Klickade precis hem en biljett!

Åhfan, visste allt att festivalglöden ännu inte hade slocknat helt kul att höra!
Citera
2014-06-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepinne1
Bra storlek och ålder! Själv var man 17 förra Bråvalla som var våran första festival. Då var vi typ 6 pers som drog, nu är vi åtta. Samtliga 18-19 år fyllda! Planerar ni att ha ngt campnamn?

Haha nej så långt har vi inte tänkt. Skall ni ha det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in