Citat:
Ursprungligen postat av
CrispyKreem
En diplomat står framför åhörare.
En åhörare ställer en fråga som inte har något att göra med det som sagts.
Diplomaten säger "Jag har inte sagt något om den frågan".
En twittrare hör istället "Jag har inte sagt något om afroneger".
Åhöraren är samma person som krigade mot Nogger Black.
Antirasismen tycks vara så svältfödd på rasism att den förfallit till att lyssna på Judas Priest baklänges i jakt på dolda budskap.
Tror du verkligen att den som utslungade anklagelsen verkligen har hört något annat, än vad som sades: "Jag har inte sagt nån'ting om den frågan"?
Det räcker ju med en anklagelse - utan några som helst belägg - för att svenska journalister ska starta en medial lynchning. Det finns en mängd fall genom åren... Forserum, tågvärden, etniskt segregerade bussar, påstådda attacker mot muslimska kvinnor, en rom som sager sig ha slängts ut från Sheraton m.m. m.m.
Den som utslungar anklagelsen, är rimligen vid det här laget van vid, att om någon, som inte är vit anklagar någon som är vit, så synas inte korten. (Så gott som) ALLA anklagelser mot enskilda (etniska) svenskar eller mot hela den vita befolkningen i Sverige accepteras... och journalistkåren startar en häxjakt. Han spände kanske bågen lite väl högt i det här fallet, eftersom det fans en ljudupptagining... men försöka duger.
-----
Det är vid ca. 58.40 som man ska lyssna.