2014-06-12, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Som jag trodde, så fort något inte passar in i din världsbild så ljuger personen.

Du har gått på en feministisk myt: att kvinnor fått välja sexpartner och att detta formar sexualiteten i hennes reptilhjärna. Detta stämmer inte. Som någon skrev: det är män som besegrat andra män som kunnat välja och vraka bland honorna. Kvinnorna har fått finna sig i att underkasta sig. Detta stämmer än i våra dagar.
Senast redigerad av Rights4Men 2014-06-12 kl. 23:26.
Citera
2014-06-12, 23:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Som jag trodde, så fort något inte passar in i din världsbild så ljuger personen.

Alla kvinnor vet att det är så. Det känns ju skönt att bli fylld.

Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Återigen, det är din personliga åsikt som du inte kan smeta på andra...

Och som du själv skriver så saknar du personlig erfarenhet av det..

1) Det är inte en åsikt det är fakta. Om du menar att det inte är så får du förklara på vilket sätt penetration skulle kännas olika med män man inte vill ha sex med?

2) Penetration är penetration. Det är samma sak vid samtyckande sex som vid våldtäkt.
Citera
2014-06-12, 23:25
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du har inte svarat på mitt inlägg här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

2) Jag talar om våldtäkt i primitiva samhällen. Det visar att kvinnor i the ancestral homeland sannolikt blev våldtagna regelbundet.

3) Hur vet du att våldtäkt inte är njutning för kvinnor? Jag som kvinna vet att det är det. Jag har även postat inlägg från andra kvinnor som bekräftar att det är så.

Det har jag visst gjort, du fick till och med en länk...

Och din poäng är? Att bara för att det hänt så är det något positivt? Gör ju min länk till primitiva samhällen ännu mer intressant..

Det vet du inte, för du har inte blivit våldtagen. Du kan påstå det, men du vet inte. Och det finns idioter överallt, det bevisar inget. Jag gav dig en vetenskaplig rapport och du svarar med inlägg från anonyma bloggar.
Citera
2014-06-12, 23:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoresm
Intressant, det här kan ge en djupare inblick i hur påverkad en kvinnas sexualitet kan bli av en våldtäkt. Dvs, om denna vidriga upplevelse leder till orgasm, skickar det paradoxala signaler till cns. Ett mycket knepigt trauma tänker jag spontant... och förklarligt hur en del offer resonerar och ser på sig själva efteråt.

Man kan inte få orgasm om det är en vidrig upplevelse. En kvinna kan bara få orgasm om hon njuter av sexet. Det finns inget som heter "automatisk orgasm utan att kvinnan njuter". Så kvinnor som får orgasm vid våldtäkt har njutit av sexet jag kan garantera det i egenskap av kvinna.
Citera
2014-06-12, 23:27
Medlem
innosents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Du har gått på en feministisk myt: att kvinnor fått välja sexpartner och att detta formar sexualiteten i hennes reptilhjärna. Detta stämmer inte. Som någon skrev: det är män som besegrat andra män som kunnat välja och vraka bland honorna. Kvinnorna har fått finna sig i att underkasta sig. Detta stämmer än i våra dagar.
Forsoker nan dominera mig eller att jag ska underkasta mig sa kastrerar jag den djaveln..
Citera
2014-06-12, 23:27
Medlem
Citat:

Jag vet precis hur jag kände när han tvingade sig på mig, feminism var det sista som rörde sig i mitt huvud då. Så länge du eller Babianen inte själva blivit våldtagna lyssna på de som har erfarenhet av det och inse att alla inte tänker likadant.
Citera
2014-06-12, 23:28
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:

Och vi har även haft trälar, besegrade män fick gå i träldom, ser inte mycket av det idag...

Så bara för att det har hänt, vad bevisar det.?

Och jag vill personligen inte leva i ett samhälle byggt av vår reptilhjärna, men det är ju mina preferenser.
Citera
2014-06-12, 23:29
Medlem
Citat:
Man kan inte få orgasm om det är en vidrig upplevelse. En kvinna kan bara få orgasm om hon njuter av sexet. Det finns inget som heter "automatisk orgasm utan att kvinnan njuter". Så kvinnor som får orgasm vid våldtäkt har njutit av sexet jag kan garantera det i egenskap av kvinna.

En tråkig sanning för alla gulli-gull-pojkar och velourmän. Det var svårt för mig också. Men nu vet jag bättre och har kommit tillfreds med detta.
Citera
2014-06-12, 23:29
Medlem
Citat:
Alla kvinnor vet att det är så. Det känns ju skönt att bli fylld. .

Jaha men varför ser du inte till att försöka hamna i en situation så du blir våldtagen då, om det är så skönt? Fram tills att du upplevt det så är din åsikt inte av värde.
Citera
2014-06-12, 23:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det har jag visst gjort, du fick till och med en länk...

Och din poäng är? Att bara för att det hänt så är det något positivt? Gör ju min länk till primitiva samhällen ännu mer intressant..

Det vet du inte, för du har inte blivit våldtagen. Du kan påstå det, men du vet inte. Och det finns idioter överallt, det bevisar inget. Jag gav dig en vetenskaplig rapport och du svarar med inlägg från anonyma bloggar.

1) På vilket sätt menar du att det känns olika att bli penetrerad vid samtyckande sex och vid våldtäkt?

2) Det visar att kvinnor njuter av våldtäkt som en evolutionär anpassning till att kvinnor blev våldtagna i the ancestral homeland. Belägg för det är att kvinnor idag konsumerar våldtäkts-porr medan män inte gör det. Om människor hade haft samtyckande sex hade kvinnor konsumerat porr som handlar om samtycke.

3) Jag vet det för att penetration känns inte annorlunda vid olika tillfällen det är samma penetration varje gång.
Citera
2014-06-12, 23:30
Medlem
Citat:
Alla kvinnor vet att det är så. Det känns ju skönt att bli fylld.

1) Det är inte en åsikt det är fakta. Om du menar att det inte är så får du förklara på vilket sätt penetration skulle kännas olika med män man inte vill ha sex med?

2) Penetration är penetration. Det är samma sak vid samtyckande sex som vid våldtäkt.

Jaha nu är du här och hittar på. Intressant.
För det första vet jag inte vad du har för preferenser du gillar ju att föda barn i sex dygn så du tycker kanske om andra konstiga saker med.
Att inte känna igen sin egen partner är något av det dummaste jag hört-såvida man inte har en klämma på näsan , är helförlamad, döv och inte känner något nedom halsen.
Du är sjuk och du trollar på i snart varenda tråd.
Citera
2014-06-12, 23:31
Medlem
Citat:
Och vi har även haft trälar, besegrade män fick gå i träldom, ser inte mycket av det idag...

Så bara för att det har hänt, vad bevisar det.?

Och jag vill personligen inte leva i ett samhälle byggt av vår reptilhjärna, men det är ju mina preferenser.

Haha! Idag är 90 % av männen trälar, resten får knulla många kvinnor. Gå till vilken social föreställning inom välbeställda kretsar som helst så får du se..

Du lever i förnekelse. Men jag klandrar dig inte, det gjorde jag också i många år. Sanningen gjorde helt enkelt för ont...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in