2014-06-09, 21:26
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Ja det var mycket hack på Cissi denna afton. Nu har jag inte koll på deras fejd eller ens koll på Cissi alls... Men fan, Fanny får ofta dessa attack-sejourer där hon skriver samma sak flera gånger fast med lite olika formuleringar.

Det är typiskt kvinnor att hålla på så. Jag ser aldrig män som gör på det sättet. Dagisnivå.
Citera
2014-06-09, 21:37
Medlem
NoTruces avatar
Fannys polare jaylazkar verkar i alla fall ha lämnat Twitter. Små grytor har också öron.
Citera
2014-06-09, 22:47
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Fannys polare jaylazkar verkar i alla fall ha lämnat Twitter. Små grytor har också öron.

Har också reagerat på det. Hon verkar ha gått under jorden. Det hade sin charm att följa denna galning.
Citera
2014-06-10, 07:38
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Har också reagerat på det. Hon verkar ha gått under jorden. Det hade sin charm att följa denna galning.

Hon kom väl fram till att Twitter är patriarkalt skulle jag tro. Hur som helst är hon fortfarande aktiv på sin blogg.
Citera
2014-06-10, 20:50
Medlem
FJLGs avatar
https://twitter.com/sinoes/status/476299073402978304

Tror jag dör!
Citera
2014-06-11, 22:45
Medlem
FJLGs avatar
Undrar om det är Isak hon menar:

Alla gånger jag försökte prata om det som pågick i vår relation utan att få den minsta respons från honom.
Alla gånger jag försökte få honom att förklara hur han kände och mådde utan att få annat än lögner till svar.
Mår illa av att tänka på att en kan behandla en människa en säger sig älska så jävla dåligt.
Citera
2014-06-11, 22:47
Medlem
Citat:

Alla gånger jag försökte prata om det som pågick i vår relation utan att få den minsta respons från honom.
Alla gånger jag försökte få honom att förklara hur han kände och mådde utan att få annat än lögner till svar.
Mår illa av att tänka på att en kan behandla en människa en säger sig älska så jävla dåligt.

Stackars Fanny. Hon är mogen som 15 åring gentemot killar. Det gör fruktansvärt ont när det tar slut, en det gör det för alla. Killar som män. Tänk om skulle försöka lära sig ngt tills nästa man kommer till henne. Att man måste ge och ta och att det inte går att ändra på någon.
Citera
2014-06-12, 07:20
Medlem
Citat:

Å andra sidan så har hon ju gång på gång sagt att hon är trött på att vara mamma i relationen. Jag undrar om det handlar om att killarna vägrar gå med på att idka feministisk självkritik inför henne.
Citera
2014-06-12, 13:20
Medlem
FJLGs avatar
http://instagram.com/p/pG72jwCn7q/

En hen..
Citera
2014-06-12, 20:34
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
https://twitter.com/sinoes/status/476299073402978304

Tror jag dör!

Citat:
http://instagram.com/p/pG72jwCn7q/

En hen..

Det är nog precis därför sådana där typer är lyckliga. Den totala avsaknaden utav kvinnlighet gör väl att dessa att dessa hamnar bortom det allsmäktiga patriarkatets makt, eller något.
Citera
2014-06-12, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Det är nog precis därför sådana där typer är lyckliga. Den totala avsaknaden utav kvinnlighet gör väl att dessa att dessa hamnar bortom det allsmäktiga patriarkatets makt, eller något.

Fast lycklig är inte Fanny.
Och bilden var väl en bra bild tycker jag. En av de bättre på henne utan tvekan.
Citera
2014-06-12, 21:31
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletPlit
Fast lycklig är inte Fanny.
Och bilden var väl en bra bild tycker jag. En av de bättre på henne utan tvekan.

Nä inte lycklig som i ordets rätta innebörd nej. När en feminist upplever glädje så är det väl på samma destruktiva nivå som när en heroinist får sin sil antar jag.

Synd då hon var jävligt gullig förr i tiden (Ja jag vet att det inte är utsidan som räknas bla bla bla) men är numera ett kvitto på hur pass sönderkörd i skallen vissa kan bli under fel omständigheter. Hon hade kunnat haft det så mycket bättre än hon har det idag.

Kärringskvaller: Helena syntes till härom veckan och gick runt och såg, naturligtvis, arg ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in