• 28 375 online
  • 1 123 348 medlemmar
  • 58 319 988 inlägg
  • 3
  • 4
2006-08-27, 22:55
Medlem
Errys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kahlua
fan. passa er säger jag. torska idag på systemet på lidingö . Var en helt sjukt otippad civil vakt som tog mig. Tro inte ens att ni kan försöka lista ut vilka som är civila vakter på klädsel/utseende etc, de vet hur man smälter in och använder sig ofta av speglarna i taket osv istället för direkt iakttagelse av den misstänkte. Fy fan, nu har det i sitt register för ynka jävla 7 bärs.

haha lidingö av alla ställen! pinsamt pinsamt, glömt pappas betalkort?
betala istället och visa er bättre än tattarna.
2006-08-27, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HortonHeat
hahaha hur låter ett zigenarlarm ? gnisslig fiol ?
tack för garvet
2006-08-28, 11:20
Medlem
Flinta82s avatar
Förvånansvärt många som skriver att bolaget inte har väktare. Här i sthlms-området är det nästan mer regel än undantag att det står en uniformerad väktare inne i butikerna.
2006-08-28, 12:37
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Yepp, de har tjutande larm på varenda flaska, BiB och burk. Det är därför det alltid är så långa köer. Alla larm som kassörskorna måste avregistrera innan du kan lämna butiken.

Dessutom sitter det innuti korken/locket färgampuller som är osynliga utifrån. Försöker du öppna en obetald flarra blandas genast innehållet med spenatsoppa från ampullen.

En sak är bra med Systembolaget måste jag säga, och det är att de inte har några vakter. Varken uniformerade eller civila.

hahahahahahahaha är du dum?.. klart det inte finns färgampuller!
  • 3
  • 4