2014-06-04, 19:53
Medlem
30 maj förra året sålde de slut på torsdagsbiljetterna. Fortf. kvar till alla dagar i år. Ska bli intressant att se vilken dag som säljer slut först och när. Gissningsvis torsdagen om någon.
Citera
2014-06-04, 21:06
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herminator94
jo, det börjar klia lite i ölstrupen nu. Vill bara sätta mig i den halvtrasiga brassestolen och knäppa en pissljummen öl

Är det den med dildon?

Lösfittan!
Citera
2014-06-04, 21:45
Medlem
herminator94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Lösfittan!

Så var det ja haha! Du har ju kvar den av en anledning då i alla fall
Citera
2014-06-04, 22:09
Medlem
Liiiinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Man laddar dem när man byter biljett till armband om man vill. Man kan sen fylla på dem vid stationer på festivalen.
Och nej, det går inte via internet, vilket hade varit katastrof med tanke på mottagningen på festivalen.
Antar att alla köer då kommer att bli just vid dessa ''stationer''. Vad är rimligt att fylla på med då? 500:- kanske?
Citera
2014-06-04, 22:19
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiinn
Antar att alla köer då kommer att bli just vid dessa ''stationer''. Vad är rimligt att fylla på med då? 500:- kanske?

Tja beror väl på din budget. Ska du köpa mat, 40-90:- per mål. Öl, 65:-?

Ska se hur pass smidigt dom löst det med att få tillbaka pengarna. Verkar det bra skickar jag över mer än jag behöver.
Senast redigerad av Kungens.hand 2014-06-04 kl. 22:25.
Citera
2014-06-05, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Tja beror väl på din budget. Ska du köpa mat, 40-90:- per mål. Öl, 65:-?

Ska se hur pass smidigt dom löst det med att få tillbaka pengarna. Verkar det bra skickar jag över mer än jag behöver.

Samma tanke här. Om det är smidigt att få tillbaka är det ju bara att piska in alldeles för mycket så man slipper fylla på igen under festivalen.
Citera
2014-06-05, 13:47
Medlem
Fin-muggar.
Kanske även extrainkomst för fattiga festivalbesökare?

https://www.facebook.com/bravallafes...956501/?type=1
Citat:
En till nyhet på årets festival: I år skippar vi engångsplastmuggarna för öl och cider i barerna. I stället kommer vi köra med ordentliga plastmuggar, som kan diskas och användas flera gånger. Vid köpet betalar du en liten pant, som sedan återfås då muggen lämnas tillbaka.

Det här kommer innebära att festivalen blir klart mindre skräpig. Dessutom är de nya muggarna mer miljövänliga än engångsmuggarna.

EDIT: Vid varje köp av öl eller cider lämnar du in din använda mugg och får drycken serverad i en ny mugg.

Läs mer : http://bit.ly/BRAreturmuggar
Citera
2014-06-05, 13:48
Medlem
Smurfffs avatar
Såg nu i kommentarerna på fejjan att även matstånden kommer få sälja läsk och vatten i år. Ännu en mycket välkommen förändring. Verkar ju iaf som att man tagit åt sig av kritiken och faktiskt menar allvar med att göra festivalen bättre i år.
Citera
2014-06-05, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfff
Såg nu i kommentarerna på fejjan att även matstånden kommer få sälja läsk och vatten i år. Ännu en mycket välkommen förändring. Verkar ju iaf som att man tagit åt sig av kritiken och faktiskt menar allvar med att göra festivalen bättre i år.
Ja det var riktigt fånigt/irriterande, särskilt som matstånden hade en massa läsk bakom kassan som de inte fick sälja. Någon hade uppenbarligen inte tänkt till när avtalen med leverantörerna skrevs förra året.
Citera
2014-06-05, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakletare
Fin-muggar.
Kanske även extrainkomst för fattiga festivalbesökare?

https://www.facebook.com/bravallafes...956501/?type=1
Panten på muggarna är 20 kr, många kommer att kunna finansiera sitt festande.
Citera
2014-06-05, 15:26
Medlem
herminator94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakletare
Panten på muggarna är 20 kr, många kommer att kunna finansiera sitt festande.
Det kommer uppstå ett nytt fenomen, dryckryckande.
Citera
2014-06-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herminator94
Det kommer uppstå ett nytt fenomen, dryckryckande.
Det kommer inträffa mer än en gång att folk sitter och har trevligt på campingen, ser sig om och vrålar "Var faaan är min mugg?!".

Annars kan jag tänka mig att naturliga ställen för herrelösa muggar att ansamlas är vid utgångar, toaletter och scener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in