• 28 569 online
  • 1 111 988 medlemmar
  • 57 836 187 inlägg
2006-08-27, 11:43
Medlem
M/Hysterioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big$Pimpin
Nu vill jag inte sticka ut röven , men jag känner dem som "ordnar " korten, jag vet att dem är reko. Det var jag som föreslog att dem skulle annonsera på FB
Anledningen till hans stavning är att han är halv spanjor. Har bott i spanien hela sitt liv.

OBS!!! jag vill inte ha PM!!!! ville bara skriva vad jag tycker! eftersom jag inte gillar att folk blandar han med en annan "bluff"

Kan inte låta bli att raljera lite över att du har skrivit "med en annan bluff". Måste ju betyda att detta också är en "scam"
men från en annan person.

Om, obs om det nu skulle vara äkta varför kan man inte få köpa enbart A-kort, har man redan svenskt B-kort ställer det bara till med en massa trubbel om man även skulle få ett spanskt.
2006-08-27, 14:06
Medlem
AllarNs avatar
De är ju öppenbart att de bara är ute efter kopior av ens pass..
Man var tvungen att skicka med en färgkopia av bra kvalité, Id kort gick absolut inte.
Man kan ju undra på vilket sätt de tänker utnytja ens passuppgifter :sick19:
2006-08-27, 14:13
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big$Pimpin
Nu vill jag inte sticka ut röven , men jag känner dem som "ordnar " korten, jag vet att dem är reko. Det var jag som föreslog att dem skulle annonsera på FB
Anledningen till hans stavning är att han är halv spanjor. Har bott i spanien hela sitt liv.

OBS!!! jag vill inte ha PM!!!! ville bara skriva vad jag tycker! eftersom jag inte gillar att folk blandar han med en annan "bluff"

Gött nu har "Big$Pimpin förklarat läget, nu beställer jag!!
2006-08-27, 16:11
Medlem
M/Hysterioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Gött nu har "Big$Pimpin förklarat läget, nu beställer jag!!

Hahahaha, du var rolig. Om ett gott skratt förlänger livet har du gett mig 4-5 år extra.
(älskar ironi och sarkasm )

MVH : M/Hysterios
2006-08-27, 16:21
Medlem
M/Hysterioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllarN
De är ju öppenbart att de bara är ute efter kopior av ens pass..
Man var tvungen att skicka med en färgkopia av bra kvalité, Id kort gick absolut inte.
Man kan ju undra på vilket sätt de tänker utnytja ens passuppgifter :sick19:

Håller med dig, om man kan få ett körkort så lätt varför är det så viktigt att man ska ge dem "perfekta" scannar av passet samt 3 !! foton som dessutom också ska scannas. Måste nog köpa en sjuhelvetes bra scanner ifall det ska gå igenom .
Vad än ni gör, gör inga affärer med dessa (måste säga, intelligensbefriade) skojare. Det kanske ringer på min dörr ngn. dag och jag blir rejält uppspöad av de här klantarna, men det är det värt.

2006-08-27, 16:55
Medlem
AllarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M/Hysterios
Håller med dig, om man kan få ett körkort så lätt varför är det så viktigt att man ska ge dem "perfekta" scannar av passet samt 3 !! foton som dessutom också ska scannas. Måste nog köpa en sjuhelvetes bra scanner ifall det ska gå igenom .
Vad än ni gör, gör inga affärer med dessa (måste säga, intelligensbefriade) skojare. Det kanske ringer på min dörr ngn. dag och jag blir rejält uppspöad av de här klantarna, men det är det värt.

Sedan om man ska maila 3st foton, Är inte killen så smart så han kan kopiera 1 bild till 3st så vette fan om man vågar skicka nått alls
2006-08-27, 20:29
Medlem
M/Hysterioss avatar
Citat:
Sedan om man ska maila 3st foton, Är inte killen så smart så han kan kopiera 1 bild till 3st så vette fan om man vågar skicka nått alls

Hehehe , där har du på pricken vad jag skrev inom parantes (måste säga, intelligensbefriade) menade. Varför inte göra ett upprop där alla som har fått ett fungerande kort anonymt skickar ett inlägg, räcker med "Mitt kort är OK". När de svaren har kommit in kan jag ganska enkelt kolla IP-adresserna och jag skulle bli väldigt förvånad ifall jag inte skulle hamna på samma plats.

TIPS : Idioter, skaffa er ett prog som döljer era IP:s DS.
2006-08-27, 21:45
Medlem
AllarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M/Hysterios
Hehehe , där har du på pricken vad jag skrev inom parantes (måste säga, intelligensbefriade) menade. Varför inte göra ett upprop där alla som har fått ett fungerande kort anonymt skickar ett inlägg, räcker med "Mitt kort är OK". När de svaren har kommit in kan jag ganska enkelt kolla IP-adresserna och jag skulle bli väldigt förvånad ifall jag inte skulle hamna på samma plats.

TIPS : Idioter, skaffa er ett prog som döljer era IP:s DS.

Fyfan asså, detta börjar bli komiskt. Snart kan väll någon skaffa spanskt moppekort om man skickar in 5st nakenbilder på sig själv :smart:
2006-08-28, 00:54
Medlem
tjena gubbs läst alla sidor nu suttit här ett tag har själv ett spanskt körkort i papper och väntar på det i plast
man hör olika svar hela tiden man vet i fan vem man skall lysna på funderar å gå in till grisen i mon å kolla läget eller leta efter en trafik kontroll å se vad som händer det e ju lars som få ta skiten sen endå för han hittar man ju
2006-08-28, 01:08
Medlem
MajorToms avatar
Citat:
Fyfan asså, detta börjar bli komiskt. Snart kan väll någon skaffa spanskt moppekort om man skickar in 5st nakenbilder på sig själv :smart:
Fast du är ju fortfarande moderator på detta forum: http://eucard.forum24.se/. Det om något är väl komik på hög nivå.
2006-08-28, 02:08
Medlem
M/Hysterioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr:knasen
tjena gubbs läst alla sidor nu suttit här ett tag har själv ett spanskt körkort i papper och väntar på det i plast
man hör olika svar hela tiden man vet i fan vem man skall lysna på funderar å gå in till grisen i mon å kolla läget eller leta efter en trafik kontroll å se vad som händer det e ju lars som få ta skiten sen endå för han hittar man ju

Du lär få vänta på "plastkortet", det kommer aldrig och Lars kan du bara sätta dit personligen. Man kan ju inte gå in till snuten och säga "oops jag har blivit lurad på 5000 spänn".
Det är ju därför de klarar sig, ge f-n i att svara dem eller (som jag kommer göra nu) mailbomba så deras server kollapsar !!

(Japp, gammal gubbe kan )