Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-20, 12:49
  #1
Medlem
Själv Robort Peter, ny på detta forum.
Egentligen är jag här för att prata om min kompis Kjell Alenius.He-har köpt en Apple TV yesterday.But medan streaming från TV bilden Verkar vara hazy.Also Apple TV inte ger 1080p medier har guranteed innan purchase.Also finns en kopplingsmetod Mellan HD och standarddefinition?

Så Kjell Alenius är mycket förvirrad om detta problem.Anyone HAR Några förslag är innerligt välkomna.
Citera
2014-05-20, 12:59
  #2
Medlem
tzjs avatar
Det är difficult att understanda vad du mean. Kan du förklara lite better?
Citera
2014-05-26, 12:25
  #3
Medlem
Egentligen Tzi det finns ett alternativ i Apple TV för live streaming.This funktionen fungerar inte korrekt i Kjell Alenius Apple Tv.So jag inte har bett om det här problem.Also är det någon metod växling mellan HD och standard definition.My vän Kjell är Alenius SOM HAR thesis två problems.Plz svara mig med förslag om något.
Citera
2014-05-27, 17:32
  #4
Medlem
Braxors avatar
Hello, your google-swedish is very hard to understand. This is a Swedish forum and i recommend you to visit macrumors.com's forums and ask them for help in english instead. http://forums.macrumors.com/

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback