Citat:
Ursprungligen postat av siister
Ja, det finns en konflikt i att skriva att det är sjukt att värdera folks handlingar & att döma folk "som har ett helt liv med erfarenheter som gjort dom till dom är, erfarenheter som ni inte vet någonting om..." samtidigt som du sitter och har åsikter, värderar folks handlingar och dömer folk
Men det har jag inte. Jag har inga åsikter, eller lägger inga värderingar i det jag säger. Dom flesta vuxna människor kan göra den distinktionen, men tydligen inte du.
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
Om man ska tro det hon skrivit på Twitter så har han ju betett sig som ett praktsvin, bland annat sagt att hans karriär är viktigare än hennes, att hon får välja mellan honom och barnet osv.
Men det ska man såklart inte, tro på det hon säger. Jag säger inte att hon ljuger, men varför ska du tro på det?
Citat:
Ursprungligen postat av kire234
Att lämna någon som man har haft ett 4 år långt förhållande med och som är gravid i fjärde månaden gör en till en dålig människa.
Det är klart det inte gör. 2 vuxna människor kan till exempel vara så destruktiva för/mot varandra att att han lämnar henne är det absolut bästa han kan göra för barnet (alltså, jag säger inte att det är så, eftersom jag inte har en aning, jag påpekar bara att alla ni som säger att ni vet hur det är, har fel)
Citat:
Men eftersom han lagt locket på och vägrar att kommentera varför de separerat så är det uppenbart att han enbart kan förlora på att förklara för media varför de inte är tillsammans längre.
Lagt locket på? Brukar du kommentera dina förhållanden i media...eller lägger du locket på!?
Citat:
Nästan alla tror att Soran, och en rad andra politiskt korrekta kändisar, är goda människor med högt utvecklad moral och etik. Detta är ofta en av de största missuppfattningarna som finns gällande många av alla uppmärksamhetskåta kändisar.
Dom flesta människor ser sig själva som goda, det är inget unikt för kändisar. Dom flesta människor har också ett behov av att kategorisera människor som goda eller onda. Så även du.
Citat:
Jag vet varför han har lämnat henne. Hade jag berättat det här så hade folk skakat på huvudet och avfärdat mig som lögnare och troll.
Du ser, du har också ett behov av bekräftelse och att stå i centrum, annars hade du aldrig sagt det där.
Senast redigerad av AndersJoh 2014-05-23 kl. 10:51.
Senast redigerad av AndersJoh 2014-05-23 kl. 10:51.
Det har förekommit mycket påtryckningar från hans släkt vilket har vägt tyngst för honom i valet mellan henne+barnet eller familjehedern/de minst sagt medeltida traditionerna.