2014-05-21, 14:48
Avslutad
Tidningarna respekterar Sorans privatliv men det måste inte medlemmar på Flashback göra
Citera
2014-05-21, 16:10
Medlem
Soran"kaptenKlänning"Ismail! Ännu en som gjort karriär på PK-grejor och blir avslöjad...
Citera
2014-05-21, 20:55
Medlem
Det är som vanligt utåt är man den perfekta människa men sedan beter man sig som en skithög mot dem som står en närmast.
Kul för det väntade barnet att " pappa" inte ens ville att den skulle existera.
Och att ställa sådana krav - välj mellan mig + abort eller så blir det att jag drar och du står där ensam med barnet.

I Sverige så säger vi inte så mycket men skulle det vara en kändis i USA skulle den fått löpa gatlopp i media.
Citera
2014-05-22, 03:36
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DowtonAbbey
Det är som vanligt utåt är man den perfekta människa men sedan beter man sig som en skithög mot dem som står en närmast.
Kul för det väntade barnet att " pappa" inte ens ville att den skulle existera.
Och att ställa sådana krav - välj mellan mig + abort eller så blir det att jag drar och du står där ensam med barnet.

I Sverige så säger vi inte så mycket men skulle det vara en kändis i USA skulle den fått löpa gatlopp i media.
Ridå ner så att säga. Han blir säkert en fin pappa men varför börja resan med en önskan om abort? Hon har på ett rätt effektivt sätt bevisat hur lätt det är att dra medialjus till sig via flashback.
Citera
2014-05-22, 05:56
Medlem
Engelskas avatar
Åhå, äntligen en tråd på Flashback där vi står på kvinnans sida!

Det största felet med Soran är inte att han lämnade henne utan att han i första taget blev ihop med en knäppgök till kvinna som inte riktigt fattar meningen med att göra en distinktion mellan det privata och offentliga. Soran kunde ju lika gärna blivit ihop med Kikki Danielsson...
Citera
2014-05-22, 13:37
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Chonchita Soran Wurst. Dags för Såran att raka av sig skägget.
Citera
2014-05-22, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Hur tycker du ditt sista inlägg går ihop med det du suttit och skvallrat om i dina första inlägg?

Jag förstår inte riktigt hur du menar faktiskt. Du menar att det skulle finnas en konflikt mellan att jag inte har en åsikt i frågan, och att jag ändå diskuterar den? (eller skvallrar som du säger, vilket är helt okej)

Det finns ingen sådan konflikt. Jag kan diskutera frågor utan att ha en åsikt. Faktum är att generellt så måste man såklart alltid diskutera något innan man kan bilda sig en uppfattning/åsikt.

I det här fallet dock, så inser jag att det aldrig kommer bli aktuellt. Vi pratar om 2 personer som är typ 25 resp. 30, som har varit tillsammans i 4 år. Jag kommer aldrig att kunna tillgodogöra mig så mycket information om detta/dessa personer att jag kan bilda mig en uppfattning. Ens om jag skulle vilja (jag insåg för typ 10 år sedan att det där människor gör att dom uttalar sig om andras förhållanden "Jag förstår inte vad hon ser i honom..." (eller tvärtom) är det mest idiotiska som finns att säga. Om någon utifrån kunde se vad människor som älskar varandra ser i varandra, så vore kärlek helt meningslöst)

Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Ärligt talat är jag inte heller den som vanligtvis skvallrar eller för den delen bryr mig om vad andra människor gör. Men i detta fall reste sig mina ögonbryn en aning då det ändå är rätt förvånande att han gick från att vara förlovad. Till att göra sin dåvarande på smällen för att sedan dra.

Lite så tänkte jag med. Jag tycker Soran är lite falsk när han säger att han inte diskuterar sitt förhållande, för det har ju varit uppe ganska frekvent i TSKNAS, och dom har nästan gjort "hemma hos" om hur intresserade dom är av heminredning, hur roligt dom har det på sina resor, osv.
Men jag antar att det är en kod till "gammelmedia" som betyder att dom inte skriver om det (men med resultatet att han ytterligare står i skuld till dom pg.a. det)

Citat:
Därför har han tappat lite hos mig.
Eftersom jag utgår i från den faktan att han lämnat sin gravida fästmö. Det klart det ter sig lite märkligt.

Jag förstår hur du menar. Men att man lämnar någon gör en ju inte till en dålig människa. Jag har haft förhållanden som jag har lämnat dels för att jag "måst" (för att själv kunna hålla mig någorlunda frisk) och andra där jag har lämnat för den andras skull.

Citat:
Sen måste jag också tillägga att det är jävligt fånigt att ta detta över Twitter och media generellt. Fruktansvärt onödigt och skadar mer än det gör nytta.

Jag håller med. Samtidigt kan jag mycket väl tänka mig att Soran är en dryg jävel, kanske bara "by association" i det här fallet. Han är på turné, kan hålla sig borta, behöver inte ta några konflikter, är inte på något sätt beroende av henne, osv.

Det behöver ju inte nödvändigtvis vara fel att lämna någon, men om den som blir lämnad har ett större behov av att älta och diskutera det, och den som lämnar bara drar....så..
Senast redigerad av AndersJoh 2014-05-22 kl. 17:58.
Citera
2014-05-22, 20:23
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Jag håller med. Samtidigt kan jag mycket väl tänka mig att Soran är en dryg jävel, kanske bara "by association" i det här fallet. Han är på turné, kan hålla sig borta, behöver inte ta några konflikter, är inte på något sätt beroende av henne, osv.

Det behöver ju inte nödvändigtvis vara fel att lämna någon, men om den som blir lämnad har ett större behov av att älta och diskutera det, och den som lämnar bara drar....så..
Om man ska tro det hon skrivit på Twitter så har han ju betett sig som ett praktsvin, bland annat sagt att hans karriär är viktigare än hennes, att hon får välja mellan honom och barnet osv.

Trevligt att se "feministen" Soran få lite skit, jag har aldrig gillat hans tillgjorda politiska korrekthet.
Citera
2014-05-22, 20:49
Medlem
Jag förstår hur du menar. Men att man lämnar någon gör en ju inte till en dålig människa. Jag har haft förhållanden som jag har lämnat dels för att jag "måst" (för att själv kunna hålla mig någorlunda frisk) och andra där jag har lämnat för den andras skull.

Att lämna någon som man har haft ett 4 år långt förhållande med och som är gravid i fjärde månaden gör en till en dålig människa. Det kan såklart finnas skäl som förklarar varför han inte vill vara tillsammans med henne och ställer ultimatumet han gjort. Men eftersom han lagt locket på och vägrar att kommentera varför de separerat så är det uppenbart att han enbart kan förlora på att förklara för media varför de inte är tillsammans längre. Han kommenterar inte då han bara kan förlora på det eftersom han vet om att han har betett sig illa. Väldigt logiskt. De som inte förstår detta och går på kommentaren "jag kommenterar inte mitt privatliv i media" är riktigt korkade. Standard damage control från hans sida.

Nästan alla tror att Soran, och en rad andra politiskt korrekta kändisar, är goda människor med högt utvecklad moral och etik. Detta är ofta en av de största missuppfattningarna som finns gällande många av alla uppmärksamhetskåta kändisar. Personer som älskar att stå i centrum och synas har en stark narcissistisk personlighet. Dessa är väldigt sällan empatiska och sätter aldrig andra framför sig själva. Oavsett omständigheter. Det är precis det Soran har gjort och det kan vara svårt för många naiva och godtrogna människor att ta till sig.

Jag vet varför han har lämnat henne. Hade jag berättat det här så hade folk skakat på huvudet och avfärdat mig som lögnare och troll. Dessutom är det väldigt svårt att få sanningen verifierad. Caroline kommer nog aldrig berätta hur det förhåller sig då det strider mycket mot vad hon själv försvarar skulle man kunna säga.

Det enda jag kommer säga är att hans agerande i den här historien tar hyckleriet till en helt nivå!
Citera
2014-05-22, 21:34
Medlem
Ratads avatar
Aj då Soran...

Tyckte han verkade vara rätt soft (och jag vill inte spekulera för vilt) men det kanske är tur i oturen att han blev beordrad paus i P3 fram till valet. Hade han varit i tjänst där hade SR behövt sopa framför mål och rensa bort oönskade frågor och kommentarer.
Citera
2014-05-22, 22:10
Medlem
siisters avatar
kire234: Oj! Om du får lust får du gärna PMa mig allt du du vet då jag blev oerhört nyfiken nu

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Jag förstår inte riktigt hur du menar faktiskt. Du menar att det skulle finnas en konflikt mellan att jag inte har en åsikt i frågan, och att jag ändå diskuterar den? (eller skvallrar som du säger, vilket är helt okej)

Det finns ingen sådan konflikt. Jag kan diskutera frågor utan att ha en åsikt. Faktum är att generellt så måste man såklart alltid diskutera något innan man kan bilda sig en uppfattning/åsikt.

Ja, det finns en konflikt i att skriva att det är sjukt att värdera folks handlingar & att döma folk "som har ett helt liv med erfarenheter som gjort dom till dom är, erfarenheter som ni inte vet någonting om..." samtidigt som du sitter och har åsikter, värderar folks handlingar och dömer folk
Citera
2014-05-22, 23:32
Medlem
Hur ska media (globalistfinansens språkrör) hantera att deras gullegris visade sig vara ett helt vanligt svin?

Att en så kroppslig underlägsen människa som Soran har fått fortplanta sig är vidare inget mindre än en skandal. Att hans babbesäd har ockuperat en svensk livmoder är ju naturligtvis också problematiskt, sett till vår folkstams uttynande tendens (inte för att en sådan fårskalle som Caroline skulle bryr sin lilla bimbohjärna inför sådana ödesfrågor).
Dock kudos till bergsturken för att han föreslog barnamord på hybriden -- för det kommer han alltid ha min respekt!

Vidare måtte det väl äntligen framgå för alla er "delare" som hänger på sociala medier, och "delar" och "gillar" massa jävla PK-trams, att Soran och hela hans rövargäng av kulturmarxistiska kompisar, bara en samling moraliskt och intellektuellt köpta legosoldater i kulturkriget. De saluför en image där de försöker förleda neurotypiska och normala människor, att de verkligen "bry sig om människor", men detta är naturligtvis bara en metod. Det hela handlar i grund och botten bara om samma saker som det alltid har handlat om; sex, droger, makt och pengar -- inget annat.
Senast redigerad av Heliga.ansiktet 2014-05-22 kl. 23:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in