2014-05-02, 20:23
Medlem
Tjenare! Är 19 år och börjar ta efter pappas hårsituation, skalligheten är på väg med andra ord. Har sett över mina alternativ och finasterid verkar vara mitt bästa, så jag vänder mig till er som har erfarenhet av det. Hjälpte det er? Har ni fått några bi-effekter av finasterid? Vad hände sen? All input om det här läkemedlet uppskattas mycket!

/Ångestfylld stackare
Citera
2014-05-02, 22:28
Medlem
greenlungss avatar
Gå till en läkare och testa. Alla reagerar olika. Det ända jag har hört är att vissa tappar lite sexlust och får sämre stånd.

Jag hade det så i början sen släppte det efter 2-3 månader.

Bra för håret men det tar ett tag.
Citera
2014-05-16, 16:29
Medlem
Kan någon PMa en läkare i Stockholm garanterat skriver ut finasterid? Vill inte betala för ett fruktlöst besök någonstans...
Citera
2014-05-16, 22:06
Medlem
MittensKims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Kan någon PMa en läkare i Stockholm garanterat skriver ut finasterid? Vill inte betala för ett fruktlöst besök någonstans...

Finns knappt några läkare i Sverige som skriver ut. Kan pma säkra internetsidor om du vill.
Citera
2014-05-17, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittensKim
Finns knappt några läkare i Sverige som skriver ut. Kan pma säkra internetsidor om du vill.

mjo måste väl finnas några. har själv fått utskrivet en gång men har inte möjlighet att vända mig dit nu. om du vet en legit sida som säljer finasterid av märke som finns på apotek i Sverige får du gärna pma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in