Som spontan användare (kanske 1,5 ggr år när andan faller på) känner man sig smutsig bara för man nån gång gillar den här sunkiga men ack så härliga drogen. Skulle det komma ut att jag gillar H bland mina vänner som röker på all sin vakna tid och kör Molly/Cola/tjack/Rc varje helg skulle dom nog sluta umgås med mej. Men den sunkiga men härliga känslan av att vara på väg från plattan med en av tandlös-neger-spott blöt äcklig plastboll är på nåt sett värd det när man vet att men snart skall få bara glömma allt i ett moln av svårslagen eufori. Börjar snuten ta till kräkmedel kommer dom ju bara börja ha bollarna i röven och det kommer bli ett jävla spring på närbelägna toaletter. Och man kommer känna sig ännu äcklig för att man väljer att knarka ordentligt när man väl vill knarka...
Jag såg också det inslaget. Vad säger ni som handlar h på plattan om sanningshalten i påståendet att priserna har sjunkit och tillgången har ökat under de senaste två åren?
Jag tycket mest att låter som om polisen fiskar efter mer ekonomiska resurser, men jag kan ju ha fel.
Tillgången HAR ökat och priserna på H HAR radikalt minskat pga. Att många heroinister vänder sig till sub/metadon eller går i programmet.
Så heroin kostar ungefär som subben gör, för att få tillbaka kunder och locka till sig nya.
Börjar snuten ta till kräkmedel kommer dom ju bara börja ha bollarna i röven och det kommer bli ett jävla spring på närbelägna toaletter. Och man kommer känna sig ännu äcklig för att man väljer att knarka ordentligt när man väl vill knarka...
Kan man inte bara knyta dom i en liten tråd och trycka in dom i öronen eller näsan?
när ska man va ute om man e i desperat behov av sub. och vart? funkar lördagar?
min kran har torskat och detta känns som sista utvägen innan man blir sjuk då jag e tom snart.
Tillvägagångssätt och bästa tidpunkt finns beskrivet otaliga gånger i tråden, men kan ta det en gång till så att ni kan bespara er mödan i att använda sökfunktionen.
Bästa tiden för att köpa sub är mellan 09.00 - 11.00 då pundarna har hämtat ut dosen från mottagningen. Helger brukar vara svårare enligt min erfarenhet.
Betala inte mer än 200 för en sub och 150 för en xone vid den tidpunkten. Senare under dagen har jag i brist på tid eller säljare ibland betalat 250 kr för en sub.
Att hitta någon som säljer är inga problem, räcker oftast med lite ögonkontakt innan hen kommer fram och frågar vad du vill ha.
Vid själva affären gäller samma regler som alltid - varorna först! Kontrollera sedan att det är sub du har fått och ingen dyr alvedon eller liknande. Ge sedan pengarna. Bäst är såklart att göra dealen en bit bort och inte precis utanför BK.
Var tydlig och klar redan från början. Du ska ha sub och du kommer betala XX kronor. Pundarna märker snabbt om du är en novis som är lätt att blåsa.
Samma princip oavsett om du köper sub, "röka" eller benzo till överpris. VARORNA FÖRST!
Standardpris för en boll nu är 200:-. Prata med vem som helst där som ser väck ut, och ta tunnelbanan en station eller två. Ibland, dagtid, står de där och kastar bollarna, men bråkar då lite mer om priset. Bollarna ligger strax under 0,2 gram styck. Mycket socker i verkar det vara, men nog fungerar de alltid.
Varje gång man handlar kommer det dessutom minst ett par telefonnummer med i dealen. Har inte handlat mer än ett par gäng gånger, men skulle kunnat fylla telefonlistor...
Stay away, enkelt och billigt, och inte särskilt romantiskt. "kyssa negrer"...
Hur lätt är det är få tag på valium där? Många snackar om opiater/opioider. För röka tror jag man inte åker dit för det finns i stort sätt i varje ort om man nu inte bor i landet. Men benzo då? Vilka sorter finns det? Är för tillfället intresserad av xanor och valium. Och vilken pris skala ligger dom på?
Hur lätt är det är få tag på valium där? Många snackar om opiater/opioider. För röka tror jag man inte åker dit för det finns i stort sätt i varje ort om man nu inte bor i landet. Men benzo då? Vilka sorter finns det? Är för tillfället intresserad av xanor och valium. Och vilken pris skala ligger dom på?
Benso finns alltid men räkna med att få betala riktiga judepriser.
Är det någon ide att åka dit för oxy och benzo? Hur mke kostar en karta av både oxy o valium/xanor
Hur mke behöver jag ta med för 10 kartor av både? Någon som har bra svar pp de. Lite onödigt att åka hela vägen för onödan