Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-04, 18:15
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

Rakat, alltid
Citera
2014-05-05, 01:52
  #350
Medlem
JohnnyDestroys avatar
En fitta är en fitta är en fitta, så viktigt är det inte.

Men om jag måste välja en preferens så är det så klart trevligt med lite hår, så man slipper påminna sig själv om att man inte blivit pedofil över en natt. Hellurvigt är ganska charmigt också, men jag föredrar nog om det är någorlunda ansat. Helrakat funkar självklart, men det är det minst tilltalande av alla alternativ, inte minst för att det är en sådan jävla bakteriehärd.

En fitta med hälsosam mängd hår kan göras fräsch bara av att man blåser på den, även efter en utekväll, medans en helrakad discofitta närmast kan liknas med kemisk krigsföring. Bara BOOM! så har man senapsgas i hela skägget...
Citera
2014-05-07, 14:30
  #351
Avstängd
Ja, det tycker jag.
Citera
2014-05-07, 21:44
  #352
Medlem
Verkligen inte.
Citera
2014-05-07, 22:00
  #353
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDestroy
om jag måste välja en preferens så är det så klart trevligt med lite hår, så man slipper påminna sig själv om att man inte blivit pedofil över en natt.

Så du menar att könshåret är det enda du kan gå på för att över huvud taget kunna fastställa en ungefärlig ålder på någon?

För det låter verkligen skitjobbigt.
Citera
2014-08-24, 22:16
  #354
Medlem
Tiberius.s avatar
Ett hårigt kvinnokön är allt annat än avtändande...

Visst är en len och rakad liten musfitta kanske att föredra men ett hårigt kvinnokön är faktiskt inte heller så illa när det väl kommer till kritan...

Känslan av en kvinnas håriga vagina mot en nyrakad penis är en underbar känsla som inte går att beskriva med ord utan måste snarare upplevas, dock så är det kvinnliga könsorganet rent generellt något som man dessvärre måste lära sig att tycka om, mycket på grund av dess varierande och något motbjudande odör...

/ Tiberius
Citera
2014-08-24, 22:40
  #355
Medlem
bollocksindeeds avatar
Behöver ju inte bara svart eller vitt man kan ha en perfekt ansad liten frisyr där nere som lämnar själva blygläpparna och gumpen bar men med en trekant av hår där framme. Känner mig fortfarande fräsch och inte för naken och flickig som när man rakar allt.
Citera
2014-08-24, 22:47
  #356
Medlem
Landsknechts avatar
Jag tycker att det ser bättre ut med lite hår än helrakat. I vilket fall är det ganska oviktigt för mig.
Citera
2014-08-25, 21:25
  #357
Medlem
Jag tycker det beror på hur det ser ut. En del fittor är snyggare med hår, andra utan.
Citera
2014-08-29, 11:49
  #358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Men fan vad inkompetenta människor det finns. Man slickar inte PÅ håret heller!
Säg de då! Disgusting!! Hur fan har du tänkt då? Vika bort håret då eller?
Citera
2014-08-29, 14:32
  #359
Medlem
justdoit1337s avatar
variation förnöjer
Citera
2014-08-29, 15:44
  #360
Medlem
Milizers avatar
Hår bredvid blygdläpparna är inte snyggt. Hår runt anus är coolt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback