Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-25, 01:02
  #16189
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag anser ju inte att invandrare är våra fiender, utan bara ett vapen som används av våra verkliga fiender. Den verkliga fienden: Den organiserade judenheten som styr den organiserade kommunismen och den organiserade liberalismen behöver inte demoniseras (i meningen ljugas och överdrivas om), eftersom bara den raka beskrivningen av vad de håller på med är demonisk nog.
Ditt inlägg får mig att tänka på båda dessa videoklipp:

Blattar bråk del 5 (svennar har ingen kultur)
https://www.youtube.com/watch?v=HvP4q7fzAwg

Blattar bråk del 16 - Inbördeskriget
https://www.youtube.com/watch?v=5TJu-pVLhxI
Citera
2014-04-25, 01:53
  #16190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är en bra poäng. Främlingarna är ju konkurrenter (livsfarliga sådana rent rasligt såklart), men våra huvudsakliga fiender är ju "globalistmaffian" eller vad man nu vill kalla det högsta skiktet av makthavare för. Om någon släpper ut vilda lejon i en lekpark och lejonen börjar äta upp barnen, så ligger ju huvudansvaret på den som släppt ut lejonen och inte på lejonen själva som ju bara följer sin natur även om alla är eniga om att lejon inte har någon plats i en lekpark.
Att kalla rasfrämlingarna i Sverige för kolonisatörer och ockupanter är inte fel, det orden tycker jag bäst beskriver deras funktion. Att någon annan släppt in dem påverkar ju inte det. Problemet är väl att det kanske blir "för mycket på en gång" för folk man vill väcka upp om man maler på med ord och begrepp som är obekanta eller i alla fall används på ett ovanligt sätt.
Citera
2014-04-25, 04:12
  #16191
Medlem
TheBurdens avatar
Anna Jonsson talar i Jönköping:
Citat:
Svenskarnas parti avslöjade nyligen att Anna Jonsson kommer att tala den 1 maj i Jönköping. Realisten.se fick tag i henne för en kortare intervju.
https://www.realisten.se/2014/04/24/...r-i-jonkoping/
Citera
2014-04-25, 10:33
  #16192
Medlem
baggebo1s avatar
Personen som blev förtalad och hetsad mot i media nyligen har nu mottagit så mycket hot att han väljer att hoppa av i stället för att kandidera. Expressen presenterar det utan att diskutera "hotet mot demokratin", utan att intervjua Säpo om hur vi kan "förbättra säkerhetsläget för alla folkvalda" osv. Expressen tycker mest att det är bra att hoten får folkvalda att hoppa av, precis som Expo tycker att det är bra att RF:s våld får "nazisters" aktivitetsnivå att gå ner. Så tro aldrig någonsin på de här människorna när de påstår sig bry sig om demokratin, allas lika värde eller andra klyschor. De här människorna tror på hot, hat, hets och våld.

http://www.expressen.se/kvallsposten...skarnas-parti/

Det är precis det här jag skrev om igår. Mediernas hets och hat syftar till att den de hatar ska bli hotad och misshandlad. Det här ses som en lyckad operation av det blodtörstiga monstret Anders Westgårdh på Aftonbladet och hans likar.
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2014-04-25 kl. 10:45.
Citera
2014-04-25, 11:00
  #16193
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Personen som blev förtalad och hetsad mot i media nyligen har nu mottagit så mycket hot att han väljer att hoppa av i stället för att kandidera. Expressen presenterar det utan att diskutera "hotet mot demokratin", utan att intervjua Säpo om hur vi kan "förbättra säkerhetsläget för alla folkvalda" osv. Expressen tycker mest att det är bra att hoten får folkvalda att hoppa av, precis som Expo tycker att det är bra att RF:s våld får "nazisters" aktivitetsnivå att gå ner. Så tro aldrig någonsin på de här människorna när de påstår sig bry sig om demokratin, allas lika värde eller andra klyschor. De här människorna tror på hot, hat, hets och våld.

http://www.expressen.se/kvallsposten...skarnas-parti/

Det är precis det här jag skrev om igår. Mediernas hets och hat syftar till att den de hatar ska bli hotad och misshandlad. Det här ses som en lyckad operation av det blodtörstiga monstret Anders Westgårdh på Aftonbladet och hans likar.


Det här är ett stort problem. Frågan är om inte någon form av nationell säkerhetsstyrka borde inrättas som skydd för offentliga nationella politiker. Expo, ja denna terroristorganisation som likt en hydra nästlat sig in överallt borde hanteras på ett alldeles särskilt sätt för hetsar man med våld mot någon har man förbrukat sin legitimitet fullständigt.
__________________
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-25 kl. 11:01. Anledning: Ord
Citera
2014-04-25, 12:12
  #16194
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Personen som blev förtalad och hetsad mot i media nyligen har nu mottagit så mycket hot att han väljer att hoppa av i stället för att kandidera. Expressen presenterar det utan att diskutera "hotet mot demokratin", utan att intervjua Säpo om hur vi kan "förbättra säkerhetsläget för alla folkvalda" osv. Expressen tycker mest att det är bra att hoten får folkvalda att hoppa av, precis som Expo tycker att det är bra att RF:s våld får "nazisters" aktivitetsnivå att gå ner. Så tro aldrig någonsin på de här människorna när de påstår sig bry sig om demokratin, allas lika värde eller andra klyschor. De här människorna tror på hot, hat, hets och våld.

http://www.expressen.se/kvallsposten...skarnas-parti/

Det är precis det här jag skrev om igår. Mediernas hets och hat syftar till att den de hatar ska bli hotad och misshandlad. Det här ses som en lyckad operation av det blodtörstiga monstret Anders Westgårdh på Aftonbladet och hans likar.
Ja... Det blev tyvärr för mycket för honom. En gammal man utan tidigare erfarenhet av liknande mediedrev och hot om våld och död mot nationalister och han förstod väl inte riktigt att stormen skulle bli så massiv tyvärr, även om det ju påtalats att den risken fanns.

Att människor har ringt och hotat att döda honom om han kandiderar verkar ha gett effekt, och det känns naturligtvis väldigt bittert och olustigt.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-25 kl. 12:28.
Citera
2014-04-25, 12:30
  #16195
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja... Det blev tyvärr för mycket för honom. En gammal man utan tidigare erfarenhet av liknande mediedrev och hot om våld och död mot nationalister och han förstod väl inte riktigt att stormen skulle bli så massiv tyvärr, även om det ju påtalats.

Att människor har ringt och hotat att döda honom om han kandiderar verkar ha gett effekt, och det känns naturligtvis väldigt bittert.
Samhället har en chans nu i rättegångarna mot RF att visa att de tar det här på allvar. Tyvärr visar ju de första domarna från Västerås att de inte gör det, alls. Förr eller senare kan det bli nödvändigt att organisera människor som är beredda att försvara de människor som det etablerade samhället sviker. Så här kan det inte få fortsätta. Personligen anser jag att om det kommer en nationell motsvarighet till AFA/RF så bör den inte gå etablissemangets ärenden genom att i första hand rikta sig mot våldsvänstern, utan en sån organisation borde rikta in sig mot de journalister som i grunden ligger bakom både våldet och det faktum att samhället inte tar det på allvar. Journalisters hat dödar.
Citera
2014-04-25, 13:31
  #16196
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det här är ett stort problem. Frågan är om inte någon form av nationell säkerhetsstyrka borde inrättas som skydd för offentliga nationella politiker. Expo, ja denna terroristorganisation som likt en hydra nästlat sig in överallt borde hanteras på ett alldeles särskilt sätt för hetsar man med våld mot någon har man förbrukat sin legitimitet fullständigt.
Sådant existerar redan vid offentliga sammankomster och vid speciella risksituationer. För att ge någon ett fullständigt personskydd måste vi dock ha folk som bor och är med den utsatta personen hela tiden i princip dygnet runt. Även om det finns personer i partiet som skulle gå med på och även har föreslagit detta så krävs det ju också att de "drabbade" vill och orkar leva så. Det blir ju en väldigt stor omställning, minst sagt. Det handlar ju främst om vilket psyke man har också.

Men du har rätt i att skyddsarbetet måste intensifierats. Det är uppenbart att makten kommer hetsa fram både hot om våld och faktiskt våld mot våra kandidater och företrädare nu i samband med valet. De illasinnade demonerna gnuggar sina krokiga händer och njuter i fulla drag när de läser att någon nationalist hotats eller trakasserats på olika sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Samhället har en chans nu i rättegångarna mot RF att visa att de tar det här på allvar. Tyvärr visar ju de första domarna från Västerås att de inte gör det, alls.
Ja, nästa rättegång är väl om 10 dagar efter den process som är nu tror jag men man har ju inga höga förhoppningar direkt.

Citat:
Förr eller senare kan det bli nödvändigt att organisera människor som är beredda att försvara de människor som det etablerade samhället sviker. Så här kan det inte få fortsätta.
Helt enig.

Citat:
Personligen anser jag att om det kommer en nationell motsvarighet till AFA/RF så bör den inte gå etablissemangets ärenden genom att i första hand rikta sig mot våldsvänstern, utan en sån organisation borde rikta in sig mot de journalister som i grunden ligger bakom både våldet och det faktum att samhället inte tar det på allvar. Journalisters hat dödar.
Det är en intressant tanke, och i sak har du helt rätt.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-25 kl. 13:53.
Citera
2014-04-25, 14:14
  #16197
Medlem
baggebo1s avatar
Hatpropagandan i media som pumpas ut dagligen har nu fått en lokalpolitiker att gå ut med att han tror att nazister kommer att mörda Mona Sahlin på 1 maj, och att demonstrationstillståndet därför ska dras in.
Citat:
Den stora oron jag känner är arbetarrörelsens demonstration i Jönköping med Mona Sahlin som talare. Hon är profilerad i dessa frågor. Jag hoppas vid min Gud jag inte blir sannspådd men att någon nazistgalning skulle begå ett attentat med avsikt att döda henne håller jag inte för helt otroligt. Det är med dessa gynnare som med dem som begår det vi kallar ”hedersvåld”, det är värre att inte göra gärningen än att ta straffet.
http://www.hoglandsnytt.se/inte-otro...n-i-jonkoping/
Citera
2014-04-25, 15:09
  #16198
Medlem
PilsnerPers avatar
Lars Rosenberg hoppar av.

Citat:
Lars Rosenberg, som sitter som politisk vilde i Ystad och skulle kandidera för Svenskarnas parti, lämnar politiken med omedelbar verkan. Anledningen är att han utsatts för en extrem hatkampanj från media och politiska kollegor.

http://www.nationell.nu/2014/04/25/n...-att-hoppa-av/
Citera
2014-04-25, 16:13
  #16199
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hatpropagandan i media som pumpas ut dagligen har nu fått en lokalpolitiker att gå ut med att han tror att nazister kommer att mörda Mona Sahlin på 1 maj, och att demonstrationstillståndet därför ska dras in.

http://www.hoglandsnytt.se/inte-otro...n-i-jonkoping/
Jag tänkte skriva "vilka vansinniga individer". Men det handlar ju inte alls om vansinne utan om skamlös fräckhet och förljugenhet och att piska upp en hatstämning mot oss som aldrig tidigare skådats.

Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerPer
Lars Rosenberg hoppar av.



http://www.nationell.nu/2014/04/25/n...-att-hoppa-av/
Hela brevet och en kommentar från partiledaren finns här:https://www.realisten.se/2014/04/25/...ahets-och-hot/

Medier har hetsat emot honom och liknat honom vid en alkoliserad Adolf Hitler, rödingar och/eller blattar har ringt och hotat honom och hans "kollegor" i kommunfullmäktige har ignorerat allting och mest verkat tycka att det är bra det som sker och att han nu försvinner. Tydligen var det "olustigt" att det satt en "nazist" i KF, att denne gamle man med hälsoproblem hängs ut som en demon och hotas till livet är tydligen däremot helt i sin ordning.

Han klarade tyvärr inte av att tackla detta, och med sin något vikande hälsa så beslutade han sig att kapitulera istället. Det är tråkigt, bittert och surt naturligtvis.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-25 kl. 16:29.
Citera
2014-04-25, 17:04
  #16200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Hela brevet och en kommentar från partiledaren finns här:https://www.realisten.se/2014/04/25/...ahets-och-hot/

Medier har hetsat emot honom och liknat honom vid en alkoliserad Adolf Hitler, rödingar och/eller blattar har ringt och hotat honom och hans "kollegor" i kommunfullmäktige har ignorerat allting och mest verkat tycka att det är bra det som sker och att han nu försvinner. Tydligen var det "olustigt" att det satt en "nazist" i KF, att denne gamle man med hälsoproblem hängs ut som en demon och hotas till livet är tydligen däremot helt i sin ordning.

Ni bör svara med samma mynt. Varför inte granska avskrapet Matts Johnsson och Anders Westgårdh ordentligt? Varför inte fixa fram flygblad och affischer och dela ut i deras bostadsområden som förklarar för gemene man hur massmedia och politiker beter sig när de tror de har ryggen fri.

Det är inte olagligt att köra med fulingar som Johnson och Westgårdh gjort, men heller är det inte olagligt att informera deras omgivning vilka svinpälsar dessa är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback