31 257 besökare online
858 283 medlemmar • 45 872 520 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
GlennGBG
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komputerman 
samt att tvinga i sig mat under ruset
Precis, tjack äter muskler så näring under ruset är grymt viktigt. Kan man inte äta så är det en bra idé att dra en gainer med jämna mellanrum.

Demma
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG 
Precis, tjack äter muskler så näring under ruset är grymt viktigt. Kan man inte äta så är det en bra idé att dra en gainer med jämna mellanrum.
Äter muskler? Kan du utveckla?

Styrketränar en hel del men haft något sämre gains på sistone, beror delvis på att jag tagit tjack det vet jag, men varför skulle det "äta muskler"? Isåfall att man inte äter/sover kanske du syftar på? Jag tar nämnligen så pass låga doser / tar det tidigt på dagen så jag fuckar minimalt med kost & sömn.

Tar oftast lite "större" (då fortf ganska lite, max 0.3 på en kväll typ) när jag festar, dvs en gång per vecka, sen tar jag små doser då och då pga plugg, har ADHD (antagligen, mina skolresultat ökar markant när jag intagit små doser tjack) men det påverkar inte min kost eller sömn öht då det är ytterst små doser (typ 1 liten näsa).

I övrigt så har jag haft en tendens till att få en jävla nack-spännings-värk när jag intar tjack o sitter vid datorn. Märker att jag gärna vill "trycka fram" huvudet och sitter allmänt dåligt. Tar _Alltid_ magnesium vid intag då jag har lätt för käkspänningar, o Mg hjälper ju även mot spänningar (allt med muskler o göra, så jäkla bra med magnesium!) men tyvärr så hjälper det inte tillräcklgit mot nacken.

Någon som har tips ang nack-grejen? Eller är det bara acceptera denna bieffekt? Svårt att tänka på det när man blir så inne i allt. Brukar ta lite strechpauser då och då, vilket hjälper till viss del men inte alls mycket.

fr3aksh0w
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma 
Någon som har tips ang nack-grejen? Eller är det bara acceptera denna bieffekt? Svårt att tänka på det när man blir så inne i allt. Brukar ta lite strechpauser då och då, vilket hjälper till viss del men inte alls mycket.
En låg dos av en muskelavslappnande benso

chokladmedmos
Medlem
Hur ofta kan man dra ett race utan att risker m.m. blir större. dvs, hur ofta kan man racea utan att det blir farligt. (självklart vet jag om risker)

Despised66
Medlem
Despised66s avatar
Hej

När jag senast för 2-3 veckor sedan tog tjack så körde jag IV på underarmen. Den sista missade jag och det blev blåmärke och en böld som varade några dagar.

Nu så här lång tid efter så har jag fortfarande något under huden där jag missa, trycker jag på det kan det göra lite ont och ligger jag med armen tryckande mot något så kan det värka en stund. Har haft mycket käkspänningar under denna tid, trycker ihop tänder o så. Det känns ibland som man har det kvar i kroppen typ.

Vet att käkarna kan ta tid psykiskt att bli av med efter att man missbrukat det under en tid. Men kan detta ha med det hårda som kan va kvar under huden? Ska jag gå till läkarn och kolla upp vad som är fel där? Läst att det kan vara farligt.
Tjacket jag tog är jag inte van vid då det var från ny "kran" och det var helt klart fultjack.

Edit: nu så känner jag att det pulserar där under huden och gör lite lite ont. Har inga utslag eller märken kvar, utan huden sticker ut mer än den ska. Väldigt lite av en mörkfärg kan det vara på området men svårt att säga.

Tacksam för svar, vill minnas att när jag missade innan denna gång gick allt över snabbt och var helt borta efter några dagar, men då var det annat tjack.
Senast redigerad av Despised66 Igår kl. 13:39.

Shurda14
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despised66 
Hej

När jag senast för 2-3 veckor sedan tog tjack så körde jag IV på underarmen. Den sista missade jag och det blev blåmärke och en böld som varade några dagar.

Nu så här lång tid efter så har jag fortfarande något under huden där jag missa, trycker jag på det kan det göra lite ont och ligger jag med armen tryckande mot något så kan det värka en stund. Har haft mycket käkspänningar under denna tid, trycker ihop tänder o så. Det känns ibland som man har det kvar i kroppen typ.

Vet att käkarna kan ta tid psykiskt att bli av med efter att man missbrukat det under en tid. Men kan detta ha med det hårda som kan va kvar under huden? Ska jag gå till läkarn och kolla upp vad som är fel där? Läst att det kan vara farligt.
Tjacket jag tog är jag inte van vid då det var från ny "kran" och det var helt klart fultjack.

Edit: nu så känner jag att det pulserar där under huden och gör lite lite ont. Har inga utslag eller märken kvar, utan huden sticker ut mer än den ska. Väldigt lite av en mörkfärg kan det vara på området men svårt att säga.

Tacksam för svar, vill minnas att när jag missade innan denna gång gick allt över snabbt och var helt borta efter några dagar, men då var det annat tjack.

Har du haft ont i 2-3veckor bör du kolla upp det, och nej amfetamin är direkt hälsosamt att missa IV.
Hade nog kollat upp det.

Despised66
Medlem
Despised66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14 
Har du haft ont i 2-3veckor bör du kolla upp det, och nej amfetamin är direkt hälsosamt att missa IV.
Hade nog kollat upp det.

Okok. Ja det lutar åt att kolla upp det pinsamt nog..

tidneGar
Medlem
tidneGars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despised66 
Okok. Ja det lutar åt att kolla upp det pinsamt nog..

Om man ser till din avatar så är du Malmöit(?). Gå till sprutbytet, som ligger på sjukhusområdet vid södervärn, så hjälper de dig. Man (så för mig) behöver inte vara inskriven utan förklara bara ditt problem så tar en sjuksköterska en titt på din arm

Min främsta anledning till att öht ha kvar en facebookprofil: FUCKING KINGIG SIDA PÅ FACEBOOKEN

Holmquist
Medlem
Holmquists avatar
Nu sitter jag här och har ännu en gång runkat bort hela tjackruset.. känns inte så värt nu i efterhand. Kuken är djävligt röd och har typ flagnat på vissa ställen...

Startade att runka med vänstern ca 04 inatt medans jag letade brudar på knullkontakt, bodycontact etc. Sedan runt 07-08 någon gång så gick jag över till den obligatoriska porren, sedan dess så var det ett intensivt slitande ända fram till 18 då jag stolt berättade för en polare hur länge jag hade runkat

Hade jag haft en dos till så vet jag att det ändå hade blivit en ny runksession...

Ännu sjukare att jag har 3 användare på t.ex darkside som letar efter olika saker (undergiven,dominant etc) för att ha den maximala chansen att hitta ett knull.

Det känns dock inte allt för surt nu när jag har fått i mig 4 öl, ångrade mig mer tidigare!

Kom nu förresten på att jag la en av satserna på golvet då jag ej orkade hämta papper, kanske ska torka upp det...

Men nu fan ska jag sova fast jag knappt vill, ölen sänkte mig totalt och har svårt att hålla mig vaken.

Vi höres grabbar!

Edit: Hade ca 1 timmes paus med runkandet mellan 04-18 efter att jag la första satsen
Senast redigerad av Holmquist Igår kl. 22:09.

PenisJuice
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist 
Nu sitter jag här och har ännu en gång runkat bort hela tjackruset.. känns inte så värt nu i efterhand. Kuken är djävligt röd och har typ flagnat på vissa ställen...

Startade att runka med vänstern ca 04 inatt medans jag letade brudar på knullkontakt, bodycontact etc. Sedan runt 07-08 någon gång så gick jag över till den obligatoriska porren, sedan dess så var det ett intensivt slitande ända fram till 18 då jag stolt berättade för en polare hur länge jag hade runkat

Hade jag haft en dos till så vet jag att det ändå hade blivit en ny runksession...

Ännu sjukare att jag har 3 användare på t.ex darkside som letar efter olika saker (undergiven,dominant etc) för att ha den maximala chansen att hitta ett knull.

Det känns dock inte allt för surt nu när jag har fått i mig 4 öl, ångrade mig mer tidigare!

Kom nu förresten på att jag la en av satserna på golvet då jag ej orkade hämta papper, kanske ska torka upp det...

Men nu fan ska jag sova fast jag knappt vill, ölen sänkte mig totalt och har svårt att hålla mig vaken.

Vi höres grabbar!

Fy fan vad skabbig du är. Jag föraktar dig.

Svara på ämne
Topp Dela »