Citat:
Ursprungligen postat av
akashi
Den här tråden är ett klart exempel på vilka värdelösa typer av människor Flashback och den här generationen har att erbjuda. Hur slut måste man vara som person av att gå så långt som att ljuga i ett anonymt forum, och de som håller på och leker detektiver är ännu lägre på listan. Gör något vettigt av era liv istället för att hänga här dygnet runt. Herregud.
Det mest tragiska är nog istället de människor som sitter och läser detta och tror att det är så här verkligheten ser ut. Sedan går de till arbetsgivaren, förhandlar om lön och är sedan missnöjda för de anser att de blir betalda för lite. Detta anser jag vara det största problemet med sådana här skittrådar. Tråden har ju ändå haft nästan 20000 visningar så någon tror ju säkert att allt som skrivs här är sant.
Jag vet inte hur du diskuterar saker och ting i verkligheten men jag påstår i varje fall ingenting utan att ha en sanning bakom det. Jag minns vad denna användare hade skrivit förut och jag kan inte påstå något utan något bevis. Man behöver inte som du uttrycker "leka detektiv" för det. Gå istället själv och gör något vettigare än att läsa värdelösa trådar som den här. För den är fullständigt värdelös då majoriteten ljuger.