Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-19, 22:41
  #517
Medlem
Jag är på liganivå 2. Har ett par extremt bra spelare särskilt en som verkligen är bättre än alla andra i ligan. Nivå 1 vann jag utan större bekymmer. Men under Nivå 2 misslyckas jag vinna de flesta matcherna. Kollat på andras lag och spelare men mitt lag, sett till kvalitén på spelare borde jag vinna mer. Spelare en vanlig 4 - 4 - 2 uppställning. Det enda jag märkt är att jag inte har lika bra psykisk attribut på mina gubbs, kan detta vara felet?
Citera
2014-01-22, 16:27
  #518
Medlem
Kom in under de sista 2 matcherna under förra säsongen var svårt att avancera då. Dock nu när man fortfarande är i nybörjarligan så flyter det på bra. Inga förluster än så länge, får väl se idag då man möter liga 3:an hur det går.
Citera
2014-02-12, 07:48
  #519
Medlem
Finns det något fungerabde token hack? Spelar på android
Citera
2014-04-09, 19:26
  #520
Medlem
Någon som har blivit manager för en till klubb som vet hur det funkar?
Har man kvar sin nuvarande och är manager för 2st lag då eller? Och hur funkar det med budget & allt annat?
Citera
2014-04-12, 13:27
  #521
Avstängd
Kan man föra över facebooks progress till ett vanligt konto eller måste man fortsätta köra på samma?
Citera
2014-04-12, 13:45
  #522
Medlem
Hej!

Någon som har bra tips på extra gratis tokens?
Spelar på android och hittar inte videorna som ger gratis tokens.

Tack på förhand
Citera
2014-04-20, 07:00
  #523
Medlem
400Bens avatar
Registrerade mitt bankkonto innan för att få 21 gratis Tookens. Nu råkade jag köpa 838 Tookens för 667 kr och detta är jag inte sugen på. Tänkte inte på att jag registrerat det och tänkte att jag kunde klicka lite hur jag ville att något skulle hända, innan det var för sent.

Kollade deras support och den är inte öppen för ens på måndag, eventuellt tisdag nu kanske med tanken på att det är påsk. Deras supportsida verkar inte vara i det bästa laget. Men står att de ska övervaka krisärenden 24/7.

Deras support är: http://support.nordeus.eu/entries/22...on-iOS-TAPJOY-

Skulle någon kunna hjälpa mig hur jag kommer till denna 24/7 supporten?
Citera
2014-04-23, 15:24
  #524
Medlem
Jacksonsoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Registrerade mitt bankkonto innan för att få 21 gratis Tookens. Nu råkade jag köpa 838 Tookens för 667 kr och detta är jag inte sugen på. Tänkte inte på att jag registrerat det och tänkte att jag kunde klicka lite hur jag ville att något skulle hända, innan det var för sent.

Kollade deras support och den är inte öppen för ens på måndag, eventuellt tisdag nu kanske med tanken på att det är påsk. Deras supportsida verkar inte vara i det bästa laget. Men står att de ska övervaka krisärenden 24/7.

Deras support är: http://support.nordeus.eu/entries/22...on-iOS-TAPJOY-

Skulle någon kunna hjälpa mig hur jag kommer till denna 24/7 supporten?
Gick det att lösa?
Citera
2014-05-06, 13:25
  #525
Medlem
peheals avatar
Hej alla freaks!
Jag har hamstrat vänner hit och dit, ungefär 40 stycken har jag hittills. Syftet med detta är att få en massa gåvor tillbaka. Tillfallet har jag fått det, men ändå syns det inte inne i spelet att jag fått så många. Hur ligger det till egentligen?
Citera
2014-05-06, 16:17
  #526
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peheal
Hej alla freaks!
Jag har hamstrat vänner hit och dit, ungefär 40 stycken har jag hittills. Syftet med detta är att få en massa gåvor tillbaka. Tillfallet har jag fått det, men ändå syns det inte inne i spelet att jag fått så många. Hur ligger det till egentligen?

Du kan endast ta emot en gåva per dag
Citera
2014-05-08, 08:43
  #527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Du kan endast ta emot en gåva per dag

Är det inte en gåva av varje sort per dag? Så ett hälsopaket, ett moralpaket o.s.v?
Citera
2014-05-08, 14:14
  #528
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwebbee
Är det inte en gåva av varje sort per dag? Så ett hälsopaket, ett moralpaket o.s.v?

Jo det var nog så jag menade, men får för mej att alla är i huvudet på mej så jag behöver inte skriva ut allt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback