Citat:
Ursprungligen postat av
GotTheLook
Värst vad kaxiga folk här är men sanningen är om ni skulle stått man mot man med Tenho med endast knytnävar så skulle ni alla som snackar skit här bajsa och kissa på sig! Kaxiga snorungar, gå o säg det där till hans vänner o släktingsr så skulle ni ha stjärten röd efter all smisk ni skulle få era fjantar. Har ni ens nånsin varit i slagsmål eller knivslagsmål, har ni fått pistoler riktade mot er, har ni skjutit och har ni blivit beskjutna, har ni surmttit i fängelse. Om ni har gjort allt detta så grattis annars håll käften kaxiga snorungar och låt dom döda vila i frid. Tråden startades pga vi ville ha tag på mördaren, inte att man skulle vara kaxig o snacka skit om Tenho bakom rutan. Pajasar gå väx upp !!!!!!!!
Nja, jag vet inte... Jag var en gång med om typ samma sak som mannen på campingen, d.v.s. en finsk zigenare frågade om jag hade hasch tidigt en morgon inne i stan när jag hade varit ute och festat och skulle till jobbet. När jag sa att inte hade det, så började han vifta med kniven. Förbannad vrålade jag då på finska att jag känner flera av zigenarsläktena som finns här i Stockholm och att jag ville veta vilken han tillhörde. Utan att säga ett ord stoppade han på sig kniven i jackfickan och sprang därifrån.
I förbigående var det faktiskt sant att jag kände en del finska zigenare, även om jag nu inte kände flera släkter och inte var extremt tajt med dem...
Edit: I förbigående är de även släkt med åtminstone några som heter Grönfors.