Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-21, 21:29
  #6925
Medlem
Hur ofta kan man dra ett race utan att risker m.m. blir större. dvs, hur ofta kan man racea utan att det blir farligt. (självklart vet jag om risker)
Citera
2014-04-23, 13:26
  #6926
Medlem
Despised66s avatar
Hej

När jag senast för 2-3 veckor sedan tog tjack så körde jag IV på underarmen. Den sista missade jag och det blev blåmärke och en böld som varade några dagar.

Nu så här lång tid efter så har jag fortfarande något under huden där jag missa, trycker jag på det kan det göra lite ont och ligger jag med armen tryckande mot något så kan det värka en stund. Har haft mycket käkspänningar under denna tid, trycker ihop tänder o så. Det känns ibland som man har det kvar i kroppen typ.

Vet att käkarna kan ta tid psykiskt att bli av med efter att man missbrukat det under en tid. Men kan detta ha med det hårda som kan va kvar under huden? Ska jag gå till läkarn och kolla upp vad som är fel där? Läst att det kan vara farligt.
Tjacket jag tog är jag inte van vid då det var från ny "kran" och det var helt klart fultjack.

Edit: nu så känner jag att det pulserar där under huden och gör lite lite ont. Har inga utslag eller märken kvar, utan huden sticker ut mer än den ska. Väldigt lite av en mörkfärg kan det vara på området men svårt att säga.

Tacksam för svar, vill minnas att när jag missade innan denna gång gick allt över snabbt och var helt borta efter några dagar, men då var det annat tjack.
__________________
Senast redigerad av Despised66 2014-04-23 kl. 13:39.
Citera
2014-04-23, 13:46
  #6927
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despised66
Hej

När jag senast för 2-3 veckor sedan tog tjack så körde jag IV på underarmen. Den sista missade jag och det blev blåmärke och en böld som varade några dagar.

Nu så här lång tid efter så har jag fortfarande något under huden där jag missa, trycker jag på det kan det göra lite ont och ligger jag med armen tryckande mot något så kan det värka en stund. Har haft mycket käkspänningar under denna tid, trycker ihop tänder o så. Det känns ibland som man har det kvar i kroppen typ.

Vet att käkarna kan ta tid psykiskt att bli av med efter att man missbrukat det under en tid. Men kan detta ha med det hårda som kan va kvar under huden? Ska jag gå till läkarn och kolla upp vad som är fel där? Läst att det kan vara farligt.
Tjacket jag tog är jag inte van vid då det var från ny "kran" och det var helt klart fultjack.

Edit: nu så känner jag att det pulserar där under huden och gör lite lite ont. Har inga utslag eller märken kvar, utan huden sticker ut mer än den ska. Väldigt lite av en mörkfärg kan det vara på området men svårt att säga.

Tacksam för svar, vill minnas att när jag missade innan denna gång gick allt över snabbt och var helt borta efter några dagar, men då var det annat tjack.

Har du haft ont i 2-3veckor bör du kolla upp det, och nej amfetamin är direkt hälsosamt att missa IV.
Hade nog kollat upp det.
Citera
2014-04-23, 13:59
  #6928
Medlem
Despised66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Har du haft ont i 2-3veckor bör du kolla upp det, och nej amfetamin är direkt hälsosamt att missa IV.
Hade nog kollat upp det.

Okok. Ja det lutar åt att kolla upp det pinsamt nog..
Citera
2014-04-23, 17:56
  #6929
Medlem
tidneGars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despised66
Okok. Ja det lutar åt att kolla upp det pinsamt nog..

Om man ser till din avatar så är du Malmöit(?). Gå till sprutbytet, som ligger på sjukhusområdet vid södervärn, så hjälper de dig. Man (så för mig) behöver inte vara inskriven utan förklara bara ditt problem så tar en sjuksköterska en titt på din arm
Citera
2014-04-23, 22:05
  #6930
Medlem
Holmquists avatar
Nu sitter jag här och har ännu en gång runkat bort hela tjackruset.. känns inte så värt nu i efterhand. Kuken är djävligt röd och har typ flagnat på vissa ställen...

Startade att runka med vänstern ca 04 inatt medans jag letade brudar på knullkontakt, bodycontact etc. Sedan runt 07-08 någon gång så gick jag över till den obligatoriska porren, sedan dess så var det ett intensivt slitande ända fram till 18 då jag stolt berättade för en polare hur länge jag hade runkat

Hade jag haft en dos till så vet jag att det ändå hade blivit en ny runksession...

Ännu sjukare att jag har 3 användare på t.ex darkside som letar efter olika saker (undergiven,dominant etc) för att ha den maximala chansen att hitta ett knull.

Det känns dock inte allt för surt nu när jag har fått i mig 4 öl, ångrade mig mer tidigare!

Kom nu förresten på att jag la en av satserna på golvet då jag ej orkade hämta papper, kanske ska torka upp det...

Men nu fan ska jag sova fast jag knappt vill, ölen sänkte mig totalt och har svårt att hålla mig vaken.

Vi höres grabbar!

Edit: Hade ca 1 timmes paus med runkandet mellan 04-18 efter att jag la första satsen
__________________
Senast redigerad av Holmquist 2014-04-23 kl. 22:09.
Citera
2014-04-24, 23:13
  #6931
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despised66
Hej

När jag senast för 2-3 veckor sedan tog tjack så körde jag IV på underarmen. Den sista missade jag och det blev blåmärke och en böld som varade några dagar.

Nu så här lång tid efter så har jag fortfarande något under huden där jag missa, trycker jag på det kan det göra lite ont och ligger jag med armen tryckande mot något så kan det värka en stund. Har haft mycket käkspänningar under denna tid, trycker ihop tänder o så. Det känns ibland som man har det kvar i kroppen typ.

Vet att käkarna kan ta tid psykiskt att bli av med efter att man missbrukat det under en tid. Men kan detta ha med det hårda som kan va kvar under huden? Ska jag gå till läkarn och kolla upp vad som är fel där? Läst att det kan vara farligt.
Tjacket jag tog är jag inte van vid då det var från ny "kran" och det var helt klart fultjack.

Edit: nu så känner jag att det pulserar där under huden och gör lite lite ont. Har inga utslag eller märken kvar, utan huden sticker ut mer än den ska. Väldigt lite av en mörkfärg kan det vara på området men svårt att säga.

Tacksam för svar, vill minnas att när jag missade innan denna gång gick allt över snabbt och var helt borta efter några dagar, men då var det annat tjack.

Meh... Vafan, så har jag haft i flera år... Det känns som en liten böld under huden, ömmar om man trycker på stället oxå. Det är väl brosk/inflammerad hud eller dylikt?
Citera
2014-04-25, 10:19
  #6932
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Här är lite analysresultat av amfetamin som sålts i UK/Skottland mestadels. Måste kännas hårt att vara tjackis där och säga åt rc-knarkarna att de ska ta vanliga och beprövade droger, och så visar det sig att man själv ofta får i sig mer rc än dom och ibland inget amfetamin alls :-)

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): Caffeine, Amphetamine, di-(-phenylisopropyl)amine

Sample Upon Analysis (Minor): MDPBP

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): di-(-phenylisopropyl)amine, Amphetamine, Caffeine, Agomelatine

Sample Upon Analysis (Minor): Mephedrone, MDPBP

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): Amphetamine

Sample Upon Analysis (Minor): Mephedrone, Caffeine

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): Benzocaine

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): Amphetamine, Caffeine

Sample Upon Analysis (Minor): BZP, di-(-phenylisopropyl)amine

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): Diethylpropion

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): Caffeine, Amphetamine

Sample Upon Analysis (Minor): di-(-phenylisopropyl)amine, BZP, MDPBP, Mephedrone

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): Caffeine, Amphetamine

Citat:
Sample Upon Analysis (Major): Amphetamine

Sample Upon Analysis (Minor): MDPBP
Citera
2014-04-25, 10:24
  #6933
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Här är lite analysresultat av amfetamin som sålts i UK/Skottland mestadels. Måste kännas hårt att vara tjackis där och säga åt rc-knarkarna att de ska ta vanliga och beprövade droger, och så visar det sig att man själv ofta får i sig mer rc än dom och ibland inget amfetamin alls :-)

Haha ska kasta detta i fejjan på alla rc-hatande tjacktomtar.
Psyka dom varje gång dom piskar upp ett streck.
Citera
2014-04-25, 14:08
  #6934
Medlem
Despised66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Meh... Vafan, så har jag haft i flera år... Det känns som en liten böld under huden, ömmar om man trycker på stället oxå. Det är väl brosk/inflammerad hud eller dylikt?


Har du haft det i flera år utan att det hänt något mer än det du beskriver kanske det inte är så farligt då. Skönt och höra. Då avvaktar jag med att kolla upp det.
Citera
2014-04-25, 14:11
  #6935
Medlem
Despised66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidneGar
Om man ser till din avatar så är du Malmöit(?). Gå till sprutbytet, som ligger på sjukhusområdet vid södervärn, så hjälper de dig. Man (så för mig) behöver inte vara inskriven utan förklara bara ditt problem så tar en sjuksköterska en titt på din arm


Jag är bara född där nere och bodde där ett tag som liten men nu bor jag lite mer uppåt i landet, här finns det garanrerat inget sånt där. Men tack för svar iaf, kommer avvakta och se ifall det urartar sig.
Citera
2014-04-25, 14:30
  #6936
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despised66
kommer avvakta och se ifall det urartar sig.
Inte för att vara den som är den, men du borde kanske inte basera ditt avvaktande på en annan användares inlägg då du omöjligen kan veta om det rör sig om samma sak.

Tycker du borde ta det säkra före det osäkra och kolla upp det.
Hur har det gått sedan det hände?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback