9 296 besökare online
858 139 medlemmar • 45 867 503 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Organiserad brottslighet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
CloseShave
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antirealisten 
Haha. Nu har han blivit bandidos. https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
Säter president?

Haha han har en 81 gaddning på halsen. Kanske blir biker krig på säter snart

UrkelOnAcid
Medlem
UrkelOnAcids avatar
Vad är det för lirare som springer runt och skjuter biltvättare för att denne stänkt ner hans Chicanosväst?

http://www.sydsvenskan.se/malmo/tre-...ok-i-biltvatt/

Citat:
I november förra året lämnade den 34-årige mannen in sin bil för tvätt i Malmö. Vid den tiden var han enligt egen uppgift ledare för ett gäng med anknytning till ett känt kriminellt nätverk. När han skulle hämta bilen hade hans jacka blivit smutsig, ansåg han. Jackans ägare och biltvättens 25-årige ägare förde en upprörd diskussion om fläckar av läsk på jackan.

....he proceeded to launch himself on another pot-valiant and fatuous rigadoon!

Malmo-uppviglaren
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrkelOnAcid 
Vad är det för lirare som springer runt och skjuter biltvättare för att denne stänkt ner hans Chicanosväst?

http://www.sydsvenskan.se/malmo/tre-...ok-i-biltvatt/

En idiot tycker jag som skjuter ner någon för sin löjliga väst. Hoppas han tycker sen att det var värt och offra flera år av sitt liv för en klädesplagg när han ligger i cellen på kvällen och kollar på lektyr tidningar innan läggdags

Dessutom är det en hårdarbetande människa som tvättar bilar som blivit skjuten plus att det är en löjlig väst som chicanos!

UrkelOnAcid
Medlem
UrkelOnAcids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmo-uppviglaren 
En idiot tycker jag som skjuter ner någon för sin löjliga väst. Hoppas han tycker sen att det var värt och offra flera år av sitt liv för en klädesplagg när han ligger i cellen på kvällen och kollar på lektyr tidningar innan läggdags

Dessutom är det en hårdarbetande människa som tvättar bilar som blivit skjuten plus att det är en löjlig väst som chicanos!

Korkat och fånigt onekligen. Han borde nöjt sig med att dela ut en käftsmäll men det klarade väl inte den här hårdingen av. Tre mot en med vapen ska det va

I vilket fall är jag nyfiken på VEM det är.

Roadrage
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmo-uppviglaren 

Är det verkligen klarlagt att det var hans väst då?
Han talar väl om sin "skinnjacka" som jag förstår det.
Om det nu är hans klubbväst som han lämnat i en bil han inte har koll på så är det egentligen han som borde ha en snyting, då man inte lämnar sin väst obevakad så att andra kan smutsa ner den.

UrkelOnAcid
Medlem
UrkelOnAcids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage 
Är det verkligen klarlagt att det var hans väst då?
Han talar väl om sin "skinnjacka" som jag förstår det.
Om det nu är hans klubbväst som han lämnat i en bil han inte har koll på så är det egentligen han som borde ha en snyting, då man inte lämnar sin väst obevakad så att andra kan smutsa ner den.

Så sant som det är sagt. Tänkte inte på det men så tillhör jag personligen inte MC-miljön.
Luktar hederstänkande lång väg och Bandidos undergrupper består väl i hyfsat stor utsträckning av personer med annan bakgrund än svensk. Ska bli intressant och se om dom låter honom vara kvar i klubben.

bushido69
Medlem
Högt uppsatt bandidos ledare . ..från grängesberg/Borlänge . Misstänkt för att ha misshandlat en tjej svårt. .
Hmm ...ja tröskeln är inte hög i dessa gäng.....å det ska vara tuffa killar ..mm jo..

Superman81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bushido69 
Högt uppsatt bandidos ledare . ..från grängesberg/Borlänge . Misstänkt för att ha misshandlat en tjej svårt. .
Hmm ...ja tröskeln är inte hög i dessa gäng.....å det ska vara tuffa killar ..mm jo..

Kan man få källa på det? Låter inte så trovärdigt.
Stämmer det att Po*tus M*tz är President där nu?
I så fall är det väl konstigt han har ju bara varit med några månader. Luktar intriger lång väg!

bushido69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superman81 
I så fall är det väl konstigt han har ju bara varit med några månader. Luktar intriger lång väg!

Läs dt (dalarnas tidningar) under brott ...står där...sen om dom ljuger ....så är det väl så..

Money4life
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superman81 

Det kan inte stämma? Det mesta jag har hört om han. Är inte specielt bra kan jag säga.

Riktig pajas.

CutterJack
Medlem
CutterJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life 
Det kan inte stämma? Det mesta jag har hört om han. Är inte specielt bra kan jag säga.

Riktig pajas.

Men Pontus Matz var ju med och dömd på mordet på han Joe.
När alla andra inblandade valde att byta till Outlaws som tex bröderna Frödin har ju Pontus hela tiden varit BMC trogen?

Pontus vekar ändå hålla kontakten med sina forna kompisar.

Vad har du hört för något?

Svara på ämne
Topp Dela »