Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-19, 07:35
  #6913
Medlem
Tja.

Har kört ett race i några dagar och börja känna de ''härliga'' effekterna, så som : Skakningar, röd på olika ställen på kroppen ( händer fötter), seg som fan i huvudet. Men inte riktigt fått några hallisar än. Dock en jävla fin lägenhet! Hoppas verkligen ja slipper nojan den här gången. Tog mitt sista inatt/morse.

Edit: 4 dygn snart.
__________________
Senast redigerad av westmars 2014-04-19 kl. 07:39.
Citera
2014-04-19, 07:57
  #6914
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Tja.

Har kört ett race i några dagar och börja känna de ''härliga'' effekterna, så som : Skakningar, röd på olika ställen på kroppen ( händer fötter), seg som fan i huvudet. Men inte riktigt fått några hallisar än. Dock en jävla fin lägenhet! Hoppas verkligen ja slipper nojan den här gången. Tog mitt sista inatt/morse.

Edit: 4 dygn snart.

God morgon!
försök få i dig lite vitaminer,kanske mat och vatten. Sen är det ju aldrig fel med lite bärs och benso när det börjar röra sig saker i periferin, dock ska man veta vad man sysslar med om man väljer att bruka dessa två i sällskap.
Citera
2014-04-19, 08:02
  #6915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
God morgon!
försök få i dig lite vitaminer,kanske mat och vatten. Sen är det ju aldrig fel med lite bärs och benso när det börjar röra sig saker i periferin, dock ska man veta vad man sysslar med om man väljer att bruka dessa två i sällskap.

Hej!
Jo slarvade lite med de i natt. fastnade och glömde bort :P
Mjo, blir benzo efter ja landat på affen. Vill inte blanda de samtidigtt.


Hur lång tid tar de för er innan ni ''börjar se poliser på taket'' alltså hallisar? Bara fått små såna typ tror att mobilen rör på sig osvosv.

Ursäkta min flummiga och luddiga text, är inte på top nu
Citera
2014-04-21, 01:41
  #6916
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Hej!
Jo slarvade lite med de i natt. fastnade och glömde bort :P
Mjo, blir benzo efter ja landat på affen. Vill inte blanda de samtidigtt.


Hur lång tid tar de för er innan ni ''börjar se poliser på taket'' alltså hallisar? Bara fått små såna typ tror att mobilen rör på sig osvosv.

Ursäkta min flummiga och luddiga text, är inte på top nu


Vet vänner som "börjat sett Poliser på taket" med mera direkt efter första intaget tyvärr..
Själv har jag aldrig haft i närheten av liknande ideér vare sig första dagen eller på den femte dagen, det enda jag kan känna av är att när man vrider huvudet snabbt kan det ibland kännas som om ögonen snurrar ett varv extra på nått vis ;-) Antar att det har med bristfällig kost/dryck att göra..

Tror bestämt att detta med Paranoia på Tjack har väldigt mycket med personen i fråga att göra ärligt talat..
Citera
2014-04-21, 02:49
  #6917
Medlem
dead-flag-bluess avatar
Ugh nu har jag inte dragit tjack särskilt många gånger och vet också förhållandevis lite om själva substansen men detta känns på gott och ont som det mest potenta so far. Läst att rent amfetamin ska vara frätande och det svider i hela käften på ett mest jobbigt sätt. Ändå känns det jävligt gött på något jävla vänster, själva ruset då som känns garanterat mer intensivt än vanligt även om det var ett tag sen sist, men gör exakt ingenting bortsett från att bläddra rastlöst mellan flikar, känna hålla-på-att-svimma-lite-smått-känslor varannan minut, svettas som en jävla dåre och fylla på glaset med vatten hela tiden. Brukar dricka en del när jag är uppe och drar tjack men inte såhär liksom. På samma gång känner jag mig rätt tragisk och haft ganska så rejält deppiga tankar större delen av kvällen, men vafan liksom, kan bero åtminstone delvis på vissa uppehåll i knarkandet också. Eller ja, är väl snarare väldigt logiskt. Så inte riktigt säker på vad min poäng är riktigt nu men jag nojjar nog alldeles för mycket? Och den stora frågan, hur fan kommer jag må denna morgon timmar efter att sista linan är snortad?
__________________
Senast redigerad av dead-flag-blues 2014-04-21 kl. 03:24.
Citera
2014-04-21, 08:13
  #6918
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-flag-blues
Ugh nu har jag inte dragit tjack särskilt många gånger och vet också förhållandevis lite om själva substansen men detta känns på gott och ont som det mest potenta so far. Läst att rent amfetamin ska vara frätande och det svider i hela käften på ett mest jobbigt sätt. Ändå känns det jävligt gött på något jävla vänster, själva ruset då som känns garanterat mer intensivt än vanligt även om det var ett tag sen sist, men gör exakt ingenting bortsett från att bläddra rastlöst mellan flikar, känna hålla-på-att-svimma-lite-smått-känslor varannan minut, svettas som en jävla dåre och fylla på glaset med vatten hela tiden. Brukar dricka en del när jag är uppe och drar tjack men inte såhär liksom. På samma gång känner jag mig rätt tragisk och haft ganska så rejält deppiga tankar större delen av kvällen, men vafan liksom, kan bero åtminstone delvis på vissa uppehåll i knarkandet också. Eller ja, är väl snarare väldigt logiskt. Så inte riktigt säker på vad min poäng är riktigt nu men jag nojjar nog alldeles för mycket? Och den stora frågan, hur fan kommer jag må denna morgon timmar efter att sista linan är snortad?
Du har ångest och nojjar pga avtändningen.
Citera
2014-04-21, 14:11
  #6919
Medlem
jag vill testa Tjack har aldrig tagit det förut.Kan jag blanda det med benzo ? och hur blir man på tjack ? går hjärtat igång mycket så man får panik etc ??
Citera
2014-04-21, 14:31
  #6920
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertt24
jag vill testa Tjack har aldrig tagit det förut.Kan jag blanda det med benzo ? och hur blir man på tjack ? går hjärtat igång mycket så man får panik etc ??

Du blir pigg, energisk och mår bra (i de flesta fall). Ingen eufori att snacka om dock. Du är vaken väldigt länge, och kommer inte kunna sova på lång tid efter sista intaget - och det är där benso kommer in i bilden. Vanligt att få ångest och må rejält dåligt dagen efter, framförallt om du inte sovit något eller fått i dig vätska / näring.
Se till att du har benso till hands för att landa, och dosera försiktigt i början.
Citera
2014-04-21, 14:34
  #6921
Avstängd
komputermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Du blir pigg, energisk och mår bra (i de flesta fall). Ingen eufori att snacka om dock. Du är vaken väldigt länge, och kommer inte kunna sova på lång tid efter sista intaget - och det är där benso kommer in i bilden. Vanligt att få ångest och må rejält dåligt dagen efter, framförallt om du inte sovit något eller fått i dig vätska / näring.
Se till att du har benso till hands för att landa, och dosera försiktigt i början.
samt att tvinga i sig mat under ruset
Citera
2014-04-21, 18:29
  #6922
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komputerman
samt att tvinga i sig mat under ruset
Precis, tjack äter muskler så näring under ruset är grymt viktigt. Kan man inte äta så är det en bra idé att dra en gainer med jämna mellanrum.
Citera
2014-04-21, 20:06
  #6923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Precis, tjack äter muskler så näring under ruset är grymt viktigt. Kan man inte äta så är det en bra idé att dra en gainer med jämna mellanrum.
Äter muskler? Kan du utveckla?

Styrketränar en hel del men haft något sämre gains på sistone, beror delvis på att jag tagit tjack det vet jag, men varför skulle det "äta muskler"? Isåfall att man inte äter/sover kanske du syftar på? Jag tar nämnligen så pass låga doser / tar det tidigt på dagen så jag fuckar minimalt med kost & sömn.

Tar oftast lite "större" (då fortf ganska lite, max 0.3 på en kväll typ) när jag festar, dvs en gång per vecka, sen tar jag små doser då och då pga plugg, har ADHD (antagligen, mina skolresultat ökar markant när jag intagit små doser tjack) men det påverkar inte min kost eller sömn öht då det är ytterst små doser (typ 1 liten näsa).

I övrigt så har jag haft en tendens till att få en jävla nack-spännings-värk när jag intar tjack o sitter vid datorn. Märker att jag gärna vill "trycka fram" huvudet och sitter allmänt dåligt. Tar _Alltid_ magnesium vid intag då jag har lätt för käkspänningar, o Mg hjälper ju även mot spänningar (allt med muskler o göra, så jäkla bra med magnesium!) men tyvärr så hjälper det inte tillräcklgit mot nacken.

Någon som har tips ang nack-grejen? Eller är det bara acceptera denna bieffekt? Svårt att tänka på det när man blir så inne i allt. Brukar ta lite strechpauser då och då, vilket hjälper till viss del men inte alls mycket.
Citera
2014-04-21, 20:20
  #6924
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Någon som har tips ang nack-grejen? Eller är det bara acceptera denna bieffekt? Svårt att tänka på det när man blir så inne i allt. Brukar ta lite strechpauser då och då, vilket hjälper till viss del men inte alls mycket.
En låg dos av en muskelavslappnande benso
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback