Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Kanske en väldigt bra idé vore att börja värdesätta kvinnor för deras värde som "goda människor"
istället för att konstant fokusera på kvinnors utseende enbart?
Och också kanske sluta tro man ska ha rätt till 10 p. kvinnor när man själv ser ut som en 2:a, men är "snäll". Varför liksom när det finns 10p killar som är sympatiska praktexemplar.
Och detta evinnerliga språkliga förakt mot kvinnor, tror inte ens ni hör det själva längre än.
Få "doppa"/ fett på staken/ banka sönder/ knulla och dumpa/ enbart knullobjekt/ barnmaskin osv osv i det oändliga.
Tycker du det är konstigt att kvinnor tröttnar på den sortens attityd? Hör man en kille uttrycka sig på det sättet så drar man. Har jag gjort, finns noll anledning ens närma sig en sån killes säng.
Kvinnor "läser av", nått ni borde fatta och ta till er. Går man runt med dessa tankar om tjejer så märks det även om man inte säger det rakt ut.
Vart har jag skrivit att jag inte värdesätter människor utefter deras egenskaper? har jag snackat något om poäng eller utseende? Vilket språkligt förakt har jag använt? att jag använde "doppa" var för att använda samma attityd som den jag citerade, jag har inte sagt att man har
rätt till eller
förtjänar någon bara för att man är "snäll liksom". däremot kanske man kan sluta kasta skit på "beta" hanar enbart för att dom inte får knulla lika mycket, eller är bra människor som bara vill ha det bra, och kanske inte hela tiden tävla om att klättra till toppen av hierarkin, jag beblandar mig hellre med goda människor än lyckade.
min fråga var varför man ska ändra sig själv till att bli "alfa" bara för att få ligga runt. tröttna hur mycket du vill på attityden, det är inte jag som för den. Konstiga är att flera "alfas" som går runt med den attityden, (knulla och dumpa) får ligga en djävla massa, vilket är vad som gör dom "alfa" överhuvudtaget, trots att kvinnor "läser av"
Tror du att jag är en "sån där läskig mansgris" som "näthatar" kvinnor? så är inte fallet, jag ogillar enbart människor i gemen.