2014-04-19, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phree
Ja det gör det, varnar dock, min 122 blev bannad förra veckan, lyckades dra i princip 80-99 alla melee stats innan jag blev bannad, var försiktig efter din s.k. "första två dagars ban", fick nämligen det och blev bannad kort därefter. Använd osbot.org, finns gratis script som fungerar utan problem.

Hur är det med bottar till rs3? Ligger på 90 fishing nu men hade varit kul att botta upp den till 99
Citera
2014-04-19, 13:07
Medlem
Phrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrStan
Hur är det med bottar till rs3? Ligger på 90 fishing nu men hade varit kul att botta upp den till 99
Slutade spela efter old school släpptes, men har vänner som berättat att spelare med completionist cape blivit bannade även om de enbart har bottat en gång, såvida jag vet tolereras inte botting längre och du blir förmodligen bannad om du blir upptäckt, även om det är din första gång. Annars tror jag att powerbot.org skulle fungera
Citera
2014-04-19, 13:54
Medlem
Incipios avatar
(FB) Runescape - Lilla tråden om bottar och fusk.
Citera
2014-04-19, 18:41
Medlem
Har en osrs gubbe.

Statsen:
50atk
70str
1def
79range
1pray
60mage
71hp

Orkar inte vara puré längre. Funderar om jag ska fixa en range tank eller barrows puré, zerker puré, void puré? Och vilka quest ska jag göra som är viktiga?
Citera
2014-04-19, 19:08
Medlem
Phrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qandil
Har en osrs gubbe.

Statsen:
50atk
70str
1def
79range
1pray
60mage
71hp

Orkar inte vara puré längre. Funderar om jag ska fixa en range tank eller barrows puré, zerker puré, void puré? Och vilka quest ska jag göra som är viktiga?
Någon fel på ditt e?
Void är ingen idé på osrs, satsa på range tank eller barrows med 75-80 defence.

http://forum.tip.it/topic/114453-cre...p2p-rune-pure/ - för en perfekt zerker följ denna guide.
Citera
2014-04-19, 19:23
Medlem
Citat:
Någon fel på ditt e?
Void är ingen idé på osrs, satsa på range tank eller barrows med 75-80 defence.

http://forum.tip.it/topic/114453-cre...p2p-rune-pure/ - för en perfekt zerker följ denna guide.
Nej, inget fel, skriver från mobilen, dock heter det ändå puré och inte pure, i verkligheten.
Varför är void ingen idé? Dessutom är en barrows puré max 70def, 75def är en dfs puré, 80def är bara fail.

Tack för den länken, hjälper mycket för o veta vilka quest som behövs.
Citera
2014-04-19, 19:42
Medlem
Phrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qandil
Nej, inget fel, skriver från mobilen, dock heter det ändå puré och inte pure, i verkligheten.
Varför är void ingen idé? Dessutom är en barrows puré max 70def, 75def är en dfs puré, 80def är bara fail.

Tack för den länken, hjälper mycket för o veta vilka quest som behövs.
Aldrig sett det stavas med ett "é" tidigare, men visst jag köper det. Så, 42 defence eller 45, +1 combat för zerker, vad tycker du själv? Tror även att majoriteten i den räckvidden är zerkers, skulle dock själv inte haft den tiden att återskaffa void om jag blev blockad. 75 defence var enbart en rekommendation, dvs. har du tillräckligt med GP, utrusta dig med dfs (glömde att bandos var 65 defence, mb). Ha även i tanke att det finns knapert med människor i wilderness/pvp worlds med hög lvl.
Citera
2014-04-19, 19:53
Medlem
Citat:
Aldrig sett det stavas med ett "é" tidigare, men visst jag köper det. Så, 42 defence eller 45, +1 combat för zerker, vad tycker du själv? Tror även att majoriteten i den räckvidden är zerkers, skulle dock själv inte haft den tiden att återskaffa void om jag blev blockad. 75 defence var enbart en rekommendation, dvs. har du tillräckligt med GP, utrusta dig med dfs (glömde att bandos var 65 defence, mb). Ha även i tanke att det finns knapert med människor i wilderness/pvp worlds med hög lvl.
Jo, du har nog rätt 42def, så tränar man till 45 o får endast 1cb.

Dock funderar jag över ngt likt detta, kortsiktiga o långsiktiga. Vad tycker du?
50atk/50
80str/99
70def/99
90range/99
70mage/94(99?)
44pray/70
X hp/99
Citera
2014-04-20, 00:33
Medlem
Varför ser jag skill level på vissa och combat på andra när man högerklickar på folk?
Citera
2014-04-21, 11:05
Medlem
Citat:
Varför ser jag skill level på vissa och combat på andra när man högerklickar på folk?
RS3 är ett misslyckat update så strunta i att köra RS3
Citera
2014-04-22, 19:42
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Fick för mig att kika på Runescape igen efter många års vila och jag såg att det fanns en html5-version som såg bra mycket snyggare ut. Men jag kör Firefox och det verkar inte funka då, är det nån här som kör/testat den? Står att det är beta och jag undrar lite om det kan vara värt att dra ner Chrome för den sakens skull.
Citera
2014-04-24, 16:25
Medlem
MrsObviouss avatar
Citat:
Man kan välja om man vill visa sin total level, eller combat level, genom att trycka på de lilla strecket på abilitybaren (http://puu.sh/8lznT.jpg)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in