Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-18, 18:21
  #15985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Har du rökt på? Är du på riktigt av den åsikten att svenskar ska utplånas?

Nja västerländska människor överlag är ju det folk som idag inte har några exklusiva hemländer utan skall dela land med folk från hela tredje världen och minskar snabbast i antal av de stora rasgrupperna. Vi utgör ju sammanlagt färre än 10% av jordens befolkning medans negrer, asiater, sydamerikanska indianer mfl utgör över 90% och ökar.

Och ja den svenska ursprungsbefolkningen dvs de etniska svenskarna är ett västerländskt europeiskt folk på samma sätt som de etniska somalierna är ett afrikanskt negroidfolk
Citera
2014-04-18, 18:24
  #15986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nja västerländska människor överlag är ju det folk som idag inte har några exklusiva hemländer utan skall dela land med folk från hela tredje världen och minskar snabbast i antal av de stora rasgrupperna. Vi utgör ju sammanlagt färre än 10% av jordens befolkning medans negrer, asiater, sydamerikanska indianer mfl utgör över 90% och ökar.

Och ja den svenska ursprungsbefolkningen dvs de etniska svenskarna är ett västerländskt europeiskt folk på samma sätt som de etniska somalierna är ett afrikanskt negroidfolk

Är detta din argument? Vart håller svenskar på att försvinna? För tillfället så finns det mera svenskar i världen än någonsin. Samma sak gäller finnar.

Förstår inte argumentet med att "man måste bevara vita, annars så dör de ut".
Citera
2014-04-18, 18:50
  #15987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Är detta din argument? Vart håller svenskar på att försvinna? För tillfället så finns det mera svenskar i världen än någonsin. Samma sak gäller finnar.

Förstår inte argumentet med att "man måste bevara vita, annars så dör de ut".

Jag tycker det verkar som en bra idé rent generellt att bevara våra västerländska folk. Hade jag inte tyckt det så hade jag förmodligen blivit kommunist som dej Västerländska folk liksom en del nordasiatiska folk är ju de som mer eller mindre ensamma har drivit både den tekniska och civilisatoriska utvecklingen framåt sedan tidernas begynnelse (det finns säkert ett och annat undantag men på det stora hela är det så).

Jag vet inte hur det är med dej men personligen har jag ingen lust i att leva i ett Sverige eller ens i Europa om majoritetsbefolkningen bestod av negrer med en genomsnittslig IQ 70. Det finns en anledning till att Afrika ser ut som det gör och nej det handlar inte enbart om kolonialism.

När västerländska människor satte sin fot i Afrika för första gången så var vi inne i tidig industriålder mer eller mindre medans negrerna levde kvar på stenåldern. Detta trots deras extremt gynnade situation rent evolutionärt med värme och sol, bördiga jordar och mängder med tillgångar på naturresurser. Om du någon gång själv har besökt ett afrikanskt land så lovar jag dig att du kommer få avsmak för dessa människor så det räcker för resten av livet och araber är inte mycket bättre de heller.

Men visst flytta ner till Sydafrika och kom tillbaka om ett halvår så ska vi se om du har ändrat uppfattning sen, tom de gamla kommunistledarna från Sovjet var smarta nog (till skillnad mot dagens kommunister) att inse att vissa folk var det bättre att klara sig utan i sin omedelbara närhet.
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2014-04-18 kl. 18:53.
Citera
2014-04-18, 18:52
  #15988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Är detta din argument? Vart håller svenskar på att försvinna? För tillfället så finns det mera svenskar i världen än någonsin. Samma sak gäller finnar.

Förstår inte argumentet med att "man måste bevara vita, annars så dör de ut".

Förövrigt så utgörs ju 15-20% av de du kallar "svenskar" för negrer och araber. De kanske har svenskt medborgarskap men de är ungefär lika mycket svenska som en bondkatt blir siames med en förfalskad stamtavla
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2014-04-18 kl. 19:01.
Citera
2014-04-18, 20:05
  #15989
Medlem
Blixtmannens avatar
Man måste ju vara efterbliven deluxe om man tror att personen som skrev "anti-nazist" på något sätt är politisk motståndare till nationalismen.
Citera
2014-04-18, 20:39
  #15990
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtmannen
Man måste ju vara efterbliven deluxe om man tror att personen som skrev "anti-nazist" på något sätt är politisk motståndare till nationalismen.
Ja, det var ett uppenbart skämt från avsändaren, men det gick tydligen inte riktigt hem hos det mer svagsinta klientelet, oavsett politisk inriktning. Så kan det vara och i framtiden bör kanske diskussion föras kring hur den dummaste procentilen uppfattar dylika ting. Men nu är det försent för den saken.

Övriga inlägg besvaras eventuellt efter långhelgen, skulle tid och ork finnas.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-18 kl. 20:42.
Citera
2014-04-18, 20:40
  #15991
Medlem
PolitisktProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
På vilket sätt då? Han konstaterar helt korrekt att den nya judiska CIA-juntan också består av gangstrar samtidigt som han sitter på sjukhus som ett direkt resultat av att han och hans kamrater åkte österut för att försöka slå ner folkupproret där, å den judiska kuppregimens vägnar.

Sen pratar han om någon slags österländsk union mellan t.ex. Baltikum och (till stor del) icke-vita blattenationer som Tjetjenien (som till råga på allt är ett muslimskt land och till synes mestadels befolkat av praktavskum och stråtrövarpack) och Georgien.

För övrigt så har det inte slagit mig tidigare men Skillt är ju såklart finne.

Han har tidigare uttryckt sig ganska nedsättande om finnar här på forumet. Han har dessutom sagt att han inte är finne, så jag betvivlar att han skulle vara det.
Citera
2014-04-18, 21:54
  #15992
Medlem
Operationss avatar
Välskriven artikel av Jacobsson!
https://www.realisten.se/2014/04/17/...etniskt-parti/
Gillade framförallt det här:
Citat:
"Det är också fortfarande sant att det inom Sverigedemokraterna finns goda nationalister kvar och jag vill därmed gör en tydlig distinktion mellan enskilda sverigedemokrater och partiet Sverigedemokraterna."
Det är den typen av retorik som får en att verka trovärdig och seriös.
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Om det är någon sorts skämt så är det ju i så fall ett extremt dåligt, onödigt och förvirrande skämt.
Dåliga oseriösa skämt kommer som regel ifrån fattigt folk som kanske skänker en hundring eller två. Människor som skänker 100 000 kronor är som regel ordningsamma människor och det ligger inte i deras psykologiska profil att komma med dåliga skämt. Dock finns såklart undantag, man kan t.ex. ha ärvt pengarna. Men mer sannolikt är att det är fråga om en medveten provokation och inte ett oseriöst skämt.

Jag har en del kunskap om hur nationalistiska organisationer finansierats under åren som kan vara värt att upplysa om. Intuitivt föreställer sig de flesta nationalister att rika "välgörare" antingen ger pengar i storleksordningen 100 000 kronor utan motkrav för att de gillar ett parti, eller så "köper" de partiet med en sådan summa pengar. Min erfarenhet av saken är dock att det oftast fungerar på ett annat sätt. Som regel köper "välgörarna" inte ett parti, utan en person.

Ett hypotetiskt exempel kan vara att det går till så här: En "okänd välgörare" har förtroende för Kent Ekeroth. Kanske för att de delar samma religion? Han skänker därför anonymt 100 000 kronor till partiet Sverigedemokraterna, eller direkt till Kent Ekeroth vilket i sin tur får skänka det till partiet eller på annat sätt använda pengarna till att skaffa sig personligt inflytande i partiet. Kan vara en så enkel grej som gratis öl till partikamraterna. Kent Ekeroth stärker tack vara pengarna sitt inflytande i partiet. Vilket resulterar i att "välgöraren" skänker 100 000 kronor till. Osv. Under förutsättning att Kent Ekeroth får driva sin linje i partiet och inte avsätts på något vis. Då upphör "gåvorna".

Det är så proffsen gör. Men "Anti-Nazist" kan ju såklart vara precis vem som helst. Kanske ett fyllo som älskar att skoja. Det viktiga är iallafall att SvP nu har 100 000 kronor till, vilka förhoppningsvis sätts in på ett sparkonto på banken för att kapitaliseras. Så kan man använda räntan sen till propaganda och sånt.
Citera
2014-04-18, 22:23
  #15993
Medlem
Judessons avatar
Oj,riktigt nice med reklam bannern här på flashback för Svps nya kampanj .Hoppas inte det kosta för mycket,hehe.
Citera
2014-04-18, 22:26
  #15994
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judesson
Oj,riktigt nice med reklam bannern här på flashback för Svps nya kampanj .Hoppas inte det kosta för mycket,hehe.
Jag använder Adblock, skulle du kunna ladda upp en skärmdump på exempelvis http://anony.ws/?
Citera
2014-04-18, 22:29
  #15995
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Jag använder Adblock, skulle du kunna ladda upp en skärmdump på exempelvis http://anony.ws/?
Det tar väl inte många sekunder att inaktivera adblock?
Citera
2014-04-18, 22:31
  #15996
Medlem
PilsnerPers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Jag använder Adblock, skulle du kunna ladda upp en skärmdump på exempelvis http://anony.ws/?

Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Det tar väl inte många sekunder att inaktivera adblock?

http://anony.ws/i/2014/04/18/lKZXq.png
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback