23 209 besökare online
856 960 medlemmar • 45 818 486 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Resor > Europa > Europa - allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
daggelito
Medlem
daggelitos avatar
Funderar på åka till Ayia Napa i juli. Någon som har erfarenhet av Hotel Nestor? Tycker det ser ganska bra ut, hyfsade reviews på Tripadvisor. Något dyrare än t ex Pavlinia dock.

http://www.apollo.se/resor/europa/cy...or?simple=true

BMPnola
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daggelito 
Funderar på åka till Ayia Napa i juli. Någon som har erfarenhet av Hotel Nestor? Tycker det ser ganska bra ut, hyfsade reviews på Tripadvisor. Något dyrare än t ex Pavlinia dock.

http://www.apollo.se/resor/europa/cy...or?simple=true

Ser riktigt nice ut, de enda som kan vara sämre med detta hotell är nog att de är nog mer strikt när se gäller att spela hög musik hemsläp osv!

birrakungen
Medlem
Är det någon som har hittat E nere i napa? Vart? Pris?

Jag vet att lagarna gällande droger är rätt hårda i Cypern men vafan

BMPnola
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birrakungen 
Är det någon som har hittat E nere i napa? Vart? Pris?

Jag vet att lagarna gällande droger är rätt hårda i Cypern men vafan

Kan bli livstid för innehav av droger!

birrakungen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMPnola 
Kan bli livstid för innehav av droger!

För innehav av en mindre mängd?

Dessutom inte tänkt att ha det på mig, bara i mig

BMPnola
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birrakungen 
För innehav av en mindre mängd?

Dessutom inte tänkt att ha det på mig, bara i mig

haha, de ä klart de finns men som sagt var jäkligt försiktig, min syster jobbade där förra året och de första dom informerade om var att de skulle hålla sig borta från droger!

daawg
Medlem
Vi funderar att dra ett gäng polare i augusti.
Det är isåfall den 11 aug som gäller. Är detta försent eller är "högsäsongen" fortfarande igång? Hur länge håller egentligen säsongen på? Samt brukar det vara mycket tjejer vid den tidpunkten? Har hört det ska vara vääldigt mycket killar vid vissa månader i napa.

Har bara varit i napa på studentresa när det inte varit högsäsong, skulle varit kul att få uppleva högsäsongen med!

Alla svar uppskattas.

BMPnola
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daawg 
Vi funderar att dra ett gäng polare i augusti.
Det är isåfall den 11 aug som gäller. Är detta försent eller är "högsäsongen" fortfarande igång? Hur länge håller egentligen säsongen på? Samt brukar det vara mycket tjejer vid den tidpunkten? Har hört det ska vara vääldigt mycket killar vid vissa månader i napa.

Har bara varit i napa på studentresa när det inte varit högsäsong, skulle varit kul att få uppleva högsäsongen med!

Alla svar uppskattas.

Augusti är bästa tiden att åka, ni kommer inte bli besvikna

Bandit201
Medlem
Vi åker ett gäng boys i början utav augusti. Aldrig varit i napa innan, vad bör man veta och har ni några rekommendationer? Vi ska bo på kalypso

Svara på ämne

Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f415312

Topp Dela »