23 029 besökare online
855 867 medlemmar • 45 770 522 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Centralstimulantia
Svara på ämne
Ämnesverktyg
tiopollo
Medlem
Vad betalar ni för erat tjack? Det är ju förstås extremt beroende av kvalitè. Men om man har möjlighet att köpa direkt från "stora påsen" vad kan ett rimligt pris vara för en 5a exvis?

fr3aksh0w
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo 
Vad betalar ni för erat tjack? Det är ju förstås extremt beroende av kvalitè. Men om man har möjlighet att köpa direkt från "stora påsen" vad kan ett rimligt pris vara för en 5a exvis?
1000/femman är väl ganska standardpris

f0cus
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
200-250kr för en etta kan man säga är vårt gatupris. Sen får omständigheter och sådant avgöra resten. 100 spänn per G kanske? Ju mer desto billigare dock.

Jaggermeister
Medlem
Citat:

750kr, om han vill ha mer så ger jag han en örfil.

tiopollo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister 
750kr, om han vill ha mer så ger jag han en örfil.

Haha skönt att du har pli på kranen

reazzor
Medlem
reazzors avatar
Ställen/gator i Göteborg som är bra att leta kran på? eller är det till skillnad från med weed helt meningslöst att söka kran på gatan?
Kranen slutat svara och har ingen annan kran med fult tyvärr så antar att jag får söka ute.

timetoendit
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reazzor 
Ställen/gator i Göteborg som är bra att leta kran på? eller är det till skillnad från med weed helt meningslöst att söka kran på gatan?
Kranen slutat svara och har ingen annan kran med fult tyvärr så antar att jag får söka ute.

Testa järntorget. Var längesedan jag handlade något på gatan nu men förr höll polacker till där. Annars är centralen ett mecka av droger en lördagsnatt.
And to my message you reply.
Why'd you only call me when you're high?

argusdemon
Medlem
argusdemons avatar
Är det vanligt att bli yr dagen eftet man intagit tjack? Blev yr igår och är fortfarande lika yr..

f0cus
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon 
Är det vanligt att bli yr dagen eftet man intagit tjack? Blev yr igår och är fortfarande lika yr..
Ätit dåligt under tjackintaget?

argusdemon
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus 
Ätit dåligt under tjackintaget?

Nja kanske lite dåligt.
Men lyckades få i mig 2 rätt stora mackor och en banan igår. Och idag en macka och en banan..

Edit: jag äter ju mer i vanliga fall när jag är nykter, men inte så mycket mer

Punkliv
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon 

Jag kan få ganska rejäl yrsel efter tjack. Det går säkerligen över, gå inte och noja upp dig bara. Det gjorde jag och det försvann inte förrän jag slutade tänka på det.
I go to some little cat up in a house somewhere and pay him $10 for a bag of shit and a little peace... my ulcers don't hurt, liver don't hurt. My heart trouble is gone. And this is the man I'm supposed to stay away from? Mr. Gillespie, my comrade in arms, that is what I call... a paradox.

Livet är som världens längsta porrteaser - Stockton.T

INGA DROGER VIA PM!

Svara på ämne
Topp Dela »