Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 20:37
  #6901
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Vad betalar ni för erat tjack? Det är ju förstås extremt beroende av kvalitè. Men om man har möjlighet att köpa direkt från "stora påsen" vad kan ett rimligt pris vara för en 5a exvis?
200-250kr för en etta kan man säga är vårt gatupris. Sen får omständigheter och sådant avgöra resten. 100 spänn per G kanske? Ju mer desto billigare dock.
Citera
2014-04-14, 20:41
  #6902
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Vad betalar ni för erat tjack? Det är ju förstås extremt beroende av kvalitè. Men om man har möjlighet att köpa direkt från "stora påsen" vad kan ett rimligt pris vara för en 5a exvis?

750kr, om han vill ha mer så ger jag han en örfil.
Citera
2014-04-14, 22:24
  #6903
Medlem
reazzors avatar
Ställen/gator i Göteborg som är bra att leta kran på? eller är det till skillnad från med weed helt meningslöst att söka kran på gatan?
Kranen slutat svara och har ingen annan kran med fult tyvärr så antar att jag får söka ute.
Citera
2014-04-14, 22:31
  #6904
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reazzor
Ställen/gator i Göteborg som är bra att leta kran på? eller är det till skillnad från med weed helt meningslöst att söka kran på gatan?
Kranen slutat svara och har ingen annan kran med fult tyvärr så antar att jag får söka ute.

Testa järntorget. Var längesedan jag handlade något på gatan nu men förr höll polacker till där. Annars är centralen ett mecka av droger en lördagsnatt.
Citera
2014-04-15, 16:40
  #6905
Medlem
argusdemons avatar
Är det vanligt att bli yr dagen eftet man intagit tjack? Blev yr igår och är fortfarande lika yr..
Citera
2014-04-15, 16:42
  #6906
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Är det vanligt att bli yr dagen eftet man intagit tjack? Blev yr igår och är fortfarande lika yr..
Ätit dåligt under tjackintaget?
Citera
2014-04-15, 16:46
  #6907
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Ätit dåligt under tjackintaget?

Nja kanske lite dåligt.
Men lyckades få i mig 2 rätt stora mackor och en banan igår. Och idag en macka och en banan..

Edit: jag äter ju mer i vanliga fall när jag är nykter, men inte så mycket mer
Citera
2014-04-15, 22:49
  #6908
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Är det vanligt att bli yr dagen eftet man intagit tjack? Blev yr igår och är fortfarande lika yr..

Jag kan få ganska rejäl yrsel efter tjack. Det går säkerligen över, gå inte och noja upp dig bara. Det gjorde jag och det försvann inte förrän jag slutade tänka på det.
Citera
2014-04-16, 21:36
  #6909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Är det vanligt att bli yr dagen eftet man intagit tjack? Blev yr igår och är fortfarande lika yr..

Drack du mycket vätska? Resorb innan? Tjack är ju rätt så vätskedrivande, kombineras det dessutom med alkohol och man glömmer tömma vattenflaskan på nattduksbordet () innan man ska sova så vakna man relativt uttorkad = yr, illamående etc.
Citera
2014-04-16, 21:41
  #6910
Medlem
reazzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Är det vanligt att bli yr dagen eftet man intagit tjack? Blev yr igår och är fortfarande lika yr..
Jag har blivit yr dagen efter varje gång jag kört fult. händer att jag halvsvimmar tom.
Citera
2014-04-16, 21:45
  #6911
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reazzor
Jag har blivit yr dagen efter varje gång jag kört fult. händer att jag halvsvimmar tom.
Själv har man svimmat två gånger
Äe, jag sätter allt jag äger på att det beror på att man äter och dricker för lite. Dessutom behöver man ju mer energi eftersom kroppens energiförbrukning halvt om halvt är maxad under ruset.
Citera
2014-04-18, 02:28
  #6912
Medlem
zinkvitts avatar
Hej

Har några gram tjack som jag vill testa att rena. Har 99,5 % Isopropanol hemma. Ska jag hälla ner tjacket i t.ex ett glas isopropanol, röra om ett tag, och sen filtrera det i ett kaffefilter eller två? Det som blir kvar i filtret är en renare produkt då antar jag. Hur länge behöver det i så fall ligga på tork innan man kan använda det? Om detta sättet nu ens är effektivt... Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback