Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-30, 08:19
  #1633
Medlem
Hej, jag har haft en S4 sedan den kom ut och igår så råkade jag ut för det som inte händer. Mobilen åkte ut fickan på balkongen och rakt ner i backen.

Mobilen startar men det kommer ingen bild. Eftersom att jag inte köpte någon försäkring till så var det svårt att ta det den vägen. Funderar på om jag ska utnyttja min drulleförsäkring. Alt lämna in den. Vad är det smidigaste sättet att få tillbaka telefonen på ett hyfsat ekonomiskt sätt utan att köpa en ny lur eller byta mobil under bindningstiden.

Tacksam för svar
Citera
2014-04-07, 23:33
  #1634
Medlem
raskenss avatar
Jag skulle vilja ha pinkoden som skärmlås men med den där dragfunktionen på skärmen kvar. Nu kan man bara välja antingen eller. Jag har 30 sekunder efter man öppnat med pinkod som den finns kvar i olåst läge och det har hänt flera gånger man stoppat ner telefonen i fickan och råkat komma åt sidknappen varvid massa olyckor händer med ikonerna.

Kan man på nått sätt ha kvar "rör på skärmen för att öppna"-funktion en MED pinkod?

På HTC desire gick det att ha så. Var mycket bättre.
Citera
2014-04-07, 23:40
  #1635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flip86
Hej, jag har haft en S4 sedan den kom ut och igår så råkade jag ut för det som inte händer. Mobilen åkte ut fickan på balkongen och rakt ner i backen.

Mobilen startar men det kommer ingen bild. Eftersom att jag inte köpte någon försäkring till så var det svårt att ta det den vägen. Funderar på om jag ska utnyttja min drulleförsäkring. Alt lämna in den. Vad är det smidigaste sättet att få tillbaka telefonen på ett hyfsat ekonomiskt sätt utan att köpa en ny lur eller byta mobil under bindningstiden.

Tacksam för svar

lämna in den till ett samsung service center. beroende på skadorna får du ett kostnadsförslag. Jag tappade min i backen i helgen. Den va helt död. lämnade in den och dom lagade den direkt. kostade 1300 för ny skärm.
Citera
2014-04-13, 13:01
  #1636
Medlem
Gjorde senast programuppdateringen nyss....
Skulle inte gjort det...
Nu är inget som de ska typ
Min snowstorm widget är borta och krånglar o få tillbax.
Sen är batteri ikonen inte grön i hörnet längre utan allt är vitt.....

Nån som har haft samma problem?
Citera
2014-04-13, 15:07
  #1637
Medlem
Amex88s avatar
Någon som vet det billigaste stället att ersätta glaset på S4an? Touchen och sånt fungerar fint men är en spricka i ena hörnet.
Citera
2014-04-13, 15:12
  #1638
Medlem
TheHmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Någon som vet det billigaste stället att ersätta glaset på S4an? Touchen och sånt fungerar fint men är en spricka i ena hörnet.

Hade samma problem... En samsung servicepoint är det billigaste... men då går det på 1500kr.

Annars kan du byta "bara glaset" själv... men det är så krångligt så jag inte hittat någon som gör det.
Citera
2014-04-20, 20:05
  #1639
Medlem
Fabolouseds avatar
Såg nyss att det gick att spela in slowmotion filmer med telefonen, men går det inte att spela in filmerna med ljud också?
Citera
2014-04-20, 20:32
  #1640
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Någon som vet det billigaste stället att ersätta glaset på S4an? Touchen och sånt fungerar fint men är en spricka i ena hörnet.
Turkkiosken på Ringvägen 109 (Stockholm) tar 600:- för ett glasbyte med 6 månaders garanti på glas och jobb.
Citera
2014-04-22, 11:25
  #1641
Medlem
Såg att S4an droppat i pris ytterligare nu. Vet ni som har haft koll på S-serien om man kan förvänta sig ytterligare dropp på S4an framöver, eller har den stabiliserat sig nu efter att S5an släppts?
Citera
2014-05-01, 22:02
  #1642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Turkkiosken på Ringvägen 109 (Stockholm) tar 600:- för ett glasbyte med 6 månaders garanti på glas och jobb.


har de hemsida
Citera
2014-05-02, 20:05
  #1643
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
har de hemsida
Ingen aning.
Citera
2014-05-14, 22:06
  #1644
Medlem
Förlorar ca 50% av batteriet under en natt(ca 8 timmar), vilka funktioner kan det vara som suger ur allt batteri?

Har också upptäckt att ljudvolymen på musiken helt plötsligt ökar eller sänker volymen utan att jag fibblar med ljudinställningarna, fan kan det vara för fel?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback