36 786 besökare online
858 325 medlemmar • 45 874 254 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Urban Exploration
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Rainingbombz
Medlem
Rainingbombzs avatar
Är det någon som har bilder på insidan av ärnaberget? Har bara sett in genom grindarna och det verkar sjukt coolt man kan se spår av folk som varit där inne och klottrat osv.. Skulle va jätte schysst om någon kunde komma med några bilder hur det ser ut där inne för det verkar ju vara omöjligt att komma in. Tack

*Teknikern*
Medlem
Ärnaberget är stort och där har jag sprungit mycket då jag var ansvarig för div. installationer. Bilder därifrån har jag inga, det är som vilken större anläggning som helst, en fabrik i berget med en massa utrymmen.

VaniljChocklad
Medlem
Inte varit i Eskilstuna på ungefär 8 år, men bara för eran skull ska jag på en upptäcktsfärd imorgon och dokumentera en plats det inte har talats om något i tråden. I Skiftinge, det finns ett ställe som ger dig tillgång till en ny stad kan man nästan säga lol. Ingång sker på egen risk, för många år sedan var detta ställe tillgängligt för diverse uppgörelser och knarkare.

Mayahex
Medlem
Mayahexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaniljChocklad 
Inte varit i Eskilstuna på ungefär 8 år, men bara för eran skull ska jag på en upptäcktsfärd imorgon och dokumentera en plats det inte har talats om något i tråden. I Skiftinge, det finns ett ställe som ger dig tillgång till en ny stad kan man nästan säga lol. Ingång sker på egen risk, för många år sedan var detta ställe tillgängligt för diverse uppgörelser och knarkare.

fan hade vart kul att få hänga på! vilken tid ska du dit? får man gå med eller? annars får du gärna lägga upp bilder sen och ge oss andra en ledtråd så vi får chansen och leta

Svara på ämne
Topp Dela »