Ok gott folk, nu behövs lite frågor få svar på från er.
Jag körde ju en över nätet köpt Cipro- kur (ingen lektion i hur dumt det är o köpa medicin över nätet tack...

) i knappt 30 dagar. Mådde som en prins i penis o de problem jag hade däromkring, och fortfarande gör ska jag påpeka.
MEN!
För lite mer än en månad sen fick jag en spricka i röva med blod och smärta som följd, körde Xyloproct- suppar som fixade den historien så gott som. Läkaren jag var hos noterade (samma läkare som "berömde" min prostata) att jag var röd kring butt-cracken och ordinerade Pevaryl. Eftersom jag inte behövt klia eller liknande så ignorerade jag inrådan och struntade i Pevarylen.
MEN!
Fick för ungefär 1 1/2 v sen ett sånt jävla kli- behov i just det området, vilket i söndags utökades till vänster ljumske, snett under pungen. Båda ställena är rejält röda och kliar ordentligt till o från, som utslag helt enkelt. Dessutom är jag röd och torr i vänster armhåla, vilket jag varit till o från i minst en månads tid men det kliar inte eller så. Har nu igår börjat köra Pevaryl i butt- crack och ljumske då jag misstänker svamp.
Är detta ett jävla resultat av Cipron tror ni?