Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-08, 15:35
  #445
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Jag har enorma problem med lagspikes. Kör på EU, sitter på 250/250 lina med en dator som klarar BF4 på ultra utan problem.
Har provat olika inställningar på grafiken, ingen skillnad.

Det är små "stopp" som blir då och då, minst en i minuten medans jag spelar.
Får någon en achievement så hackar det till. Öppnar jag bagsen hackar det till.

Det kan vara 1000 fiender och det flyter så jäkla bra, men ett hack då och då blir det alltid.
Kan också stå i ett camp helt själv och det hackar till.
Är det någon som känner igen sig? Har provat googla men hittar inget vettigt.

Jag har läst att man kan testa att ta bort d3prefs.txt och startat spelet, men ingen skillnad.
Kanske bättre i 10 minuter men sen samma skit igen. Blir galen på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av kapten zoom
Nu har jag betydligt sämre dator än dig, men jag sitter med precis samma problem. Så fort någonting händer genom friendlisten så hackar det till. Ibland när jag ska titta på items på backen så händer samma sak.

Inte en aning ang lösning dock...

Det är inte från eran sida utan Blizzard. 99% av alla har detta problem med bagsen, achievements, titta på items med ctrl osv. Det är fryslagg för majoriteten. Dock så är det värst i rifts, i town osv så är det inte så farligt vad jag märkt i alla fall.

Sedan det med d3prefs så fungerar det inte att ta bort den. Den är till för att ändra inställningarna, för de som har värdelösa datorer så kan man fixa ännu lägre inställningar genom prefs än man kan göra genom vanliga options in game.
Citera
2014-04-09, 00:50
  #446
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapten zoom
Nu har jag betydligt sämre dator än dig, men jag sitter med precis samma problem. Så fort någonting händer genom friendlisten så hackar det till. Ibland när jag ska titta på items på backen så händer samma sak.

Inte en aning ang lösning dock...

Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Det är inte från eran sida utan Blizzard. 99% av alla har detta problem med bagsen, achievements, titta på items med ctrl osv. Det är fryslagg för majoriteten. Dock så är det värst i rifts, i town osv så är det inte så farligt vad jag märkt i alla fall.

Sedan det med d3prefs så fungerar det inte att ta bort den. Den är till för att ändra inställningarna, för de som har värdelösa datorer så kan man fixa ännu lägre inställningar genom prefs än man kan göra genom vanliga options in game.

Rent förjävligt att ett detta problem kan existera då Blizzard ändå är ett av få kvalitetsföretag som finns kvar i spelbranschen.

Hade jäkla problem med rubberbanding i Diablo 3, var därför jag slutade spela efter ett halvår.
Nu när rubberband är rätt sällsynt, för mig iallafall, så dyker andra problem upp istället.

Tack för svaren iallafall, jag är inte ensam som det verkar.
Citera
2014-04-12, 11:55
  #447
Medlem
RaymondLuxuryYachts avatar
Varför är det ett helvete att installera d3 på windows 8? Detta är ju sjukt, står att appen inte kan installeras trots över 24h tries med olika admininställningar å skit....
Citera
2014-04-12, 19:32
  #448
Medlem
Drapåtrissors avatar
Köpte expansionen i dag men hur installerar man skiten? Det enda som kommer upp när man kör setup är Battlenets sida där det bara går att starta vanliga Diablo men ingen som helst möjlighet att installera expansionen.
Citera
2014-04-19, 21:18
  #449
Medlem
Det börjar bli rätt irriterande nu! Titt som tätt dyker det upp en ruta i spelet där det står Assertion failed jenkins_slave m.m..

Spelet stängs sedan av och det verkar kunna hända när som helst i spelet!

Har googlat runt och det verkar vara ett ganska vanligt problem men jag har inte hittat någon lösning på problemet!

Någon kunnig som vet vad det beror på?
Citera
2014-07-25, 13:49
  #450
Medlem
tjena nu är det så att jag har sjuka fps drops när jag spelar D3 och det vart värre efter RoS

har ett AMD Radeon HD 6800 har läst runt lite och sett att det är många som som inte har full fps när dom använder AMD.

men finns det någon lösning på detta?

har blizzard glömt att optimerat spelet för AMD användare=
Citera
2015-12-20, 14:05
  #451
Medlem
Makss avatar
Chena!

Det är såhär att jag försöker köpa diablo III men det står, efter att jag har fyllt i all skit med kontouppgifter och sånt att "Not authorized"

Har pengar på kortet å allt men tror att banken sätter stopp för det. Varför? (Nordea)
Citera
2018-03-02, 09:37
  #452
Medlem
Drapåtrissors avatar
Efter senaste uppdateringen får jag error code att "icuin57.dll" saknas. Fler som råkat ut för samma? Hjälper inte heller att installera om spelet.
Citera
2018-03-03, 00:55
  #453
Medlem
Drapåtrissors avatar
Ok löste sig men konstigt om bara jag drabbades.
Citera
2020-06-25, 10:27
  #454
Medlem
Drapåtrissors avatar
Går bara att köra kampanj nu någon annan som har samma problem?
Citera
2022-01-22, 06:49
  #455
Medlem
Damagedones avatar
Är det möjligt att installera och spela fulla versionen gratis?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback