2014-04-04, 20:16
Medlem
Katzyns avatar
Skulle vi införa statliga bordeller och göra om prostitution till ett legitimt yrke så hoppas jag att ni förstår vad det betyder (era arbetslösa parasiter).

Det kommer bli ett jobb man blir tvingad att söka om man vill ha bidrag. Precis som alla andra legitima jobb som läggs ut som platsannonser. Hororna kommer inte vara frivilliga, eftersom de får välja att hora eller att gå helt utan inkomst.

Och horor behöver ju som vi alla vet inte vara av kvinnligt kön. Det finns en stor efterfrågan på manliga prostituerade (som köps av andra män). Så jag hoppas att ni som förespråkar en legalisering och statliga bordeller inser att den dagen ni är arbetslösa (dvs idag troligtvis) också kommer att behöva söka jobb som horor istället för att lyfta bidrag.
Citera
2014-04-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Använd sunt förnuft om män kunde få betalt för att ha sex med kvinnor skulle många män välja att jobba med att sälja sex till kvinnor? Ja. Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?
För att mäns och kvinnors sexualitet skiljer sig åt. Det kan vara svårt och förstå när man själv är en man.
Citera
2014-04-04, 20:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
För att mäns och kvinnors sexualitet skiljer sig åt. Det kan vara svårt och förstå när man själv är en man.

Sex är inte en lika stor deal för kvinnor. Jag är kvinna.
Citera
2014-04-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Använd sunt förnuft om män kunde få betalt för att ha sex med kvinnor skulle många män välja att jobba med att sälja sex till kvinnor? Ja. Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?

Många män som drömmer om att jobba inom porr, men får sig en kalldusch då de väl står där och plötsligt fattar hur obehagligt och icke upphetsande det kan vara agera på kommando med en helt främmande person. Extremt få som klarar den biten. Och bättre lär det ju inte bli hamna i situationen att den man ska betjäna är extremt oattraktiv. Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?

Finns massor med intervjuver med protsituerade kvinnor som just berättar om hur man "skyddar" sig mentalt, vägrar kyssas, går i roll, undviker all form av vissa typer av kontakt, försvinner in i sig själv allt för att stå ut med situationen.

Sälja sig en eller annan gång till nån man känner lite halvt, går säkert fint. Jobba som prostituerad i år, tar man säkerligen allvarlig skada av.

Ni som vill ha sex via statliga bordeller tycker jag helt enkelt ska jobba med saken själv en tid och sen ta sig en funderare till innan ni skriker efter rättigheten få köpa andras kroppar.
Det är nämligen fritt fram att prostituera sig så vad väntar ni på?
Citera
2014-04-04, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Alla vet att den genomsnittlige kvinnan har i genomsnitt fem ggr så många sexpartners som den genomsnittlige mannen. En mycket liten del av alla män utgör dessa fem gånger fler sexpartners, dessa män har knullat i snitt 100 kvinnor.
En stor del av svenska män är oskulder upp i 30-års ålder(bara gå in i valfri dataspels-/rollspelsbutik och se efter själv, medan det inte finns en enda kvinnlig oskuld i motsvarande ålder i hela Sverige.

Hur ska vi komma åt detta problem i ett jämställdhetsperspektiv? Bör vi t.ex. införa statliga bordeller så att män kan komma upp i lika stor andel sexpartners som svenska sliddjur?
Har ni några andra lösningar på detta mycket allvarliga problem som hotar den nationella säkerheten, Sverige och det svenska folkets överlevnad?

Lösningar på problem som hotar svenska folkets överlevnad? I tråden är det duktigt många som anser att lösningen är att skaffa en kvinna som inte är svenska.

De här männen som då ska gå på bordellerna blir väl än mer avskyvärda i kvinnors ögon.

Det är ju inte så att det inte kommer att finnas folk utanför med mobiler som fotar eller så? Tokiga feministiska kärringar säkert!

Och de prostituerade kan filma och utöva utpressning. Kvinnor är fan inte att lita på vet ni.

Man får välja sina donnor med omdöme mina vänner!
Citera
2014-04-04, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Skulle vi införa statliga bordeller och göra om prostitution till ett legitimt yrke så hoppas jag att ni förstår vad det betyder (era arbetslösa parasiter).

Det kommer bli ett jobb man blir tvingad att söka om man vill ha bidrag. Precis som alla andra legitima jobb som läggs ut som platsannonser. Hororna kommer inte vara frivilliga, eftersom de får välja att hora eller att gå helt utan inkomst.

Och horor behöver ju som vi alla vet inte vara av kvinnligt kön. Det finns en stor efterfrågan på manliga prostituerade (som köps av andra män). Så jag hoppas att ni som förespråkar en legalisering och statliga bordeller inser att den dagen ni är arbetslösa (dvs idag troligtvis) också kommer att behöva söka jobb som horor istället för att lyfta bidrag.

Män som vill köpa andra män finns naturligtvis också. Nu är ju färre homosexuella men å andra sidan så är de vidlyftigare med sitt sexliv.

Kanske TS kan jobba som prostituerad åt andra män så han har råd att köpa sig en kvinna då och då.
Citera
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Många män som drömmer om att jobba inom porr, men får sig en kalldusch då de väl står där och plötsligt fattar hur obehagligt och icke upphetsande det kan vara agera på kommando med en helt främmande person. Extremt få som klarar den biten. Och bättre lär det ju inte bli hamna i situationen att den man ska betjäna är extremt oattraktiv. Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?

Finns massor med intervjuver med protsituerade kvinnor som just berättar om hur man "skyddar" sig mentalt, vägrar kyssas, går i roll, undviker all form av vissa typer av kontakt, försvinner in i sig själv allt för att stå ut med situationen.

Sälja sig en eller annan gång till nån man känner lite halvt, går säkert fint. Jobba som prostituerad i år, tar man säkerligen allvarlig skada av.

Ni som vill ha sex via statliga bordeller tycker jag helt enkelt ska jobba med saken själv en tid och sen ta sig en funderare till innan ni skriker efter rättigheten få köpa andras kroppar.

1) Om det är så pass obehagligt så skulle ingen göra det. De flesta kvinnor vill jobba med att vara attraktiva för män och sälja sex.

2) Det där är bara PK propaganda.

3) Jag tror inte att man tar skada av det för som sagt sex är ingen stor grej för kvinnor.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn

Jo, för det är ju så i alla länder där prostitution är legalt

Är inte arbetslös Jag tvivlar dock på att du har ett jobb.

Inse bara att du är ute och cyklar.
Citera
2014-04-04, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Lösningar på problem som hotar svenska folkets överlevnad? I tråden är det duktigt många som anser att lösningen är att skaffa en kvinna som inte är svenska.

De här männen som då ska gå på bordellerna blir väl än mer avskyvärda i kvinnors ögon.

Det är ju inte så att det inte kommer att finnas folk utanför med mobiler som fotar eller så? Tokiga feministiska kärringar säkert!

Och de prostituerade kan filma och utöva utpressning. Kvinnor är fan inte att lita på vet ni.

Man får välja sina donnor med omdöme mina vänner!

Det roliga är att så många andra länder klarar av att ha bordeller, men i Sverige så blir det för mycket för medlemmarna i feminazi-kulten.
Citera
2014-04-04, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Jo, för det är ju så i alla länder där prostitution är legalt

Är inte arbetslös Jag tvivlar dock på att du har ett jobb.

Inse bara att du är ute och cyklar.

Av vilken anledning skulle inte detta kunna införas i Sverige? Om bordellerna är statliga så lär man väl vilja ha arbetskraft. Spara pengar. Fas-3 och pang in på bordellen.
Citera
2014-04-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Det roliga är att så många andra länder klarar av att ha bordeller, men i Sverige så blir det för mycket för medlemmarna i feminazi-kulten.

Vet inte hur det ser ut med folks syn i allmänhet på detta. Nån som har några siffror?

Men man kan alltid resa. Både för att köpa eller hitta sig en kvinna som passar om svenskorna börjar konstra för mycket.
Citera
2014-04-04, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter

Starta bordeller där jag som man kan sälja sex till kvinnor i en säker miljö så kan du snacka sen.

Jo, det finns många olämpliga prostituerade. Det är ett problem för bägge parter men går att undvika om man bara är lite lyhörd.

Man kan inte köpa någons kropp, det är inte utan anledningar som jag inte har en hora under sängen som jag drar fram när jag blir sugen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in