Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-25, 00:04
  #1
Moderator
Snuffelbutts avatar
Gamla tråden har nu nått över 54000 inlägg och det känns som att det är dags att pensionera den och låta en ny generation ta över!

Gamla tråden: World of Warcraft - officiella Wow-tråden
Tråden om privatservrar: WoW - diskussion om SweWoW och andra privatservrar - Flashback Forum
Flashbackguild: Projekt: Flashback Guild(WoW) - Sidan 8 - Flashback Forum
Bots: World of warcraft - stora tråden om botar och fusk 2 - Flashback Forum


Mvh. Modsen i Spel
Citera
2014-03-25, 00:11
  #2
Medlem
Guesswhoiams avatar
Funderar på att börja med WoW igen när den nya expansionen kommer. Det var prat om att man skulle sänka skada/health etc från X antal hundra K till samma mängd som var i TBC/Wotlk. Jag själv tyckte det kändes lite väl larvigt när man sprang runt med samma health som vissa bossar hade i tidigare expansioner. Health/damage samt hur man rent av sabbade talent tree .
__________________
Senast redigerad av Guesswhoiam 2014-03-25 kl. 00:14.
Citera
2014-03-25, 00:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Funderar på att börja med WoW igen när den nya expansionen kommer. Det var prat om att man skulle sänka skada/health etc från X antal hundra K till samma mängd som var i TBC/Wotlk. Jag själv tyckte det kändes lite väl larvigt när man sprang runt med samma health som vissa bossar hade i tidigare expansioner. Health/damage samt hur man rent av sabbade talent tree .

Det stämmer, dom kommar att nerfa healthpools. Kommer själv att prova spelet då också, den nya expansionen ser lovande ut... fast det har ju iofs alla andra expansioner också gjort och då har dom ändå sugit.

Snackar f.ö ur ett PVP perspektiv.
Citera
2014-03-25, 00:21
  #4
Medlem
Skitonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forscience
Det stämmer, dom kommar att nerfa healthpools. Kommer själv att prova spelet då också, den nya expansionen ser lovande ut... fast det har ju iofs alla andra expansioner också gjort och då har dom ändå sugit.

Snackar f.ö ur ett PVP perspektiv.
Kommer allt att vara procentbaserat eller kommer man att nå någon sorts nivå då saker börjar mätas på ett annat sätt?
Citera
2014-03-25, 00:29
  #5
Medlem
Snilleblixten.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forscience
Det stämmer, dom kommar att nerfa healthpools. Kommer själv att prova spelet då också, den nya expansionen ser lovande ut... fast det har ju iofs alla andra expansioner också gjort och då har dom ändå sugit.

Snackar f.ö ur ett PVP perspektiv.
Äntligen ett steg i rätt riktning om de nerfar healthpools. Tycker att det förstörde lite av känslan förut när jag själv lirade. Får se om man kanske kan ge spelet ett nytt försök i framtiden.
__________________
Senast redigerad av Snilleblixten. 2014-03-25 kl. 00:31.
Citera
2014-03-25, 01:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitond
Kommer allt att vara procentbaserat eller kommer man att nå någon sorts nivå då saker börjar mätas på ett annat sätt?

Det kommer att vara ungefär som i WOTLK.
Citera
2014-03-25, 08:35
  #7
Medlem
Irrelevantnames avatar
För alla er veteraner som lämnat Nagrand Arena för ett bra tag sen så tycker jag ni ska testa på det igen om ni känner det minsta sug. Det går så bra och är faktiskt väldigt balanserat nuförtiden. Hunters och Monks kan väl vara lite mer OP än resterande klasser (i skrivande stund). Men det är väldigt många som spelar just för att cappa sina conquest points och inget därtill.
1.8k fixar man numera på en dag!
RBG är också skojj då det är samma sak där. Som en född PvPare har man stoor fördel nu!
Fyll på 120kr och testa!
Citera
2014-03-25, 08:50
  #8
Medlem
Jag är fast och behöver lite hjälp att komma vidare. Hur jag än försöker så får jag inget att droppa.. Hur gör ni andra, köar ni LFR tills något vapen droppar? Saken är den att jag antagligen inte kan komma in i flex just av det så det är en jävla ond cirkel så att säga.

Ska man bara sätta sig och köra hela SoO från start till slut?
Citera
2014-03-25, 09:03
  #9
Medlem
Har inte spelat wow sen 2008, hade första expansionen burning crusade.
Har bestämt mig för att börja spela igen och köpa den senaste expansionen mists of pandaria samt förbeställa warlords of draenor.
Behöver dock även Wrath of the Lich King och Cataclysm men de säljs inte på i blizzard-shopen.
Ingår de numera när man köper mists of pandaria?
Citera
2014-03-25, 09:14
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1461.First.Avenue
Har inte spelat wow sen 2008, hade första expansionen burning crusade.
Har bestämt mig för att börja spela igen och köpa den senaste expansionen mists of pandaria samt förbeställa warlords of draenor.
Behöver dock även Wrath of the Lich King och Cataclysm men de säljs inte på i blizzard-shopen.
Ingår de numera när man köper mists of pandaria?

De ingår i originala spelet så att säga, du behöver inte äns pandaria. men för att gå från 85-90 så kommer du behöva det.
Citera
2014-03-25, 09:43
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Jag är fast och behöver lite hjälp att komma vidare. Hur jag än försöker så får jag inget att droppa.. Hur gör ni andra, köar ni LFR tills något vapen droppar? Saken är den att jag antagligen inte kan komma in i flex just av det så det är en jävla ond cirkel så att säga.

Ska man bara sätta sig och köra hela SoO från start till slut?

så gör jag. se till att maximera dina coin rolls också. jag tar hjälp av ask mr robot här.
Citera
2014-03-25, 09:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiggersFromHell
Det är väl inte riktigt så det ligger till.....
Nähä. Vad mer behöver man kunna?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback