2014-03-22, 22:51
Medlem
evigvilas avatar
Då nattklubb verkar vara det man förväntas uppskatta som <28 har jag lite funderingar på hur jag kan lära mig älska det. Jag vill kunna tycka om det, men det går inte. Det jag identifierar som mitt största problem är att jag inte gillar att dansa. Folk som dansar ser löjliga ut och jag känner mig urfånig när jag själv försöker. Jag är kommer aldrig kunna uppskatta den biten. Frågan är då vad jag ska hitta på istället. Brukar sluta med att jag står och snackar med de jag anlände med och då och då försöker inleda konversation med främlingar. Det ska tilläggas att jag aldrig lyckats få med någon ur den sistnämda gruppen hem. Antingen vill de iväg och dansa eller så klarar jag inte att ta konversationen vidare och är osäker på vad jag förväntas föreslå. Är jag därför tidigt?

Jag känner mig som ett UFO så fort jag lämnat in jackan, men jag kan inte vara ensam om att avsky att dansa. Hur gör ni andra?
Citera
2014-03-22, 23:05
Medlem
Gillar inte heller att dansa. Var på en fest när jag var mindre. Dansade med en tjej, frågade min vänner ifall det såg dumt ut för kände det på mig, dom sa nej och filmade min dans som såg förjävlig ut. Dansa inte och skäms inte för att du inte gör det, stå på dig. Eller lär dig att dansa hemma om det känns bättre. Det är nog bara att kolla några yt videos. Kan ju inte ta mer än några veckor om man verkligen lägger fokus på det. Man behöver nog inte vara en mästare på att dansa heller.
Citera
2014-03-22, 23:09
Medlem
milanista22s avatar
Det är bara släppa loss, tänk inte på hur du kommer se ut då nästa alla är fulla/halv fulla för att skratta åt dig.eller tycker du dansar dåligt. Man måste ibland prova saker även om man inte giller det för att nå sin mål
Citera
2014-03-22, 23:12
Medlem
Om du har dom tankarna på en nattklubb så är du inte tillräckligt full.

Förslag: spela blackjack, sitta vid ett drinkbord, stå vid baren. Softa mot en vägg och blicka ut över dansgolvet. eller att låsa in dig på toa. lycka till
Citera
2014-03-22, 23:18
Medlem
BigFatCones avatar
Du är över 28 och vet inte hur man beter sig på krogen om man inte vill dansa? Vad fan har du gjort mellan 18 och nu egentligen?
Citera
2014-03-22, 23:18
Medlem
Jag är kvinna och tycker det osexigaste som finns är killar som dansar! Stå och häng i baren, förr eller senare kommer någon som vill prata lite. Annars kan du ju roa dig med att kolla på dom som dansar
Citera
2014-03-22, 23:35
Medlem
bobhnuds avatar
Jag gillar inte heller att dansa, utan brukar bara sitta och dricka de få gånger som jag befinner mig på en nattklubb- dansgolvet är bara till för dem som inte har råd att supa i baren, brukar det väl heta här på FB. Men oftast går jag till ställen som saknar dansgolv när jag går ut, då slipper man problemet med att andra vill dansa också.
Citera
2014-03-22, 23:49
Bannlyst
Drick mer är mitt tips!
Citera
2014-03-22, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du är över 28 och vet inte hur man beter sig på krogen om man inte vill dansa? Vad fan har du gjort mellan 18 och nu egentligen?

Nej han är under 28 fattar du väl...
Citera
2014-03-22, 23:53
Bannlyst
Dansade mycket förr. Nu går jag mest omkring.
Citera
2014-03-23, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Dansade mycket förr. Nu går jag mest omkring.

Hehe, låter rätt kul när du utryckte dig på det sättet
Citera
2014-03-23, 00:50
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Drick tills du inte bryr dig längre, sen kör du bara. Kan lova dig att det garanterat finns ett par på varje klubb som kommer att dansa sämre än du. Var verkligen inte heller en dansare för nån månad sen, skulle aldrig få för mig att dansa nykter heller för den delen. Men ingen kommer att göra dig till åtlöje bland randomsen för att du släpper lös.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in