• 32 931 online
  • 1 101 139 medlemmar
  • 57 356 061 inlägg
2014-03-04, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicht.alle
Tre Kronor var heta och det var all förklaring till de första utvisningarna. Visste att vi skulle vinna det här såvida inte finnarna fick några turmål som i J-VM. Domarna ville verkligen inte se Tre Kronor vinna.

I JVM så spelade Sverige omogen EA Sports Hockey och torskade på grund av usel coachning. Finland hade fint lagspel som man oftast har och en bra målvakt, men Sverige får helt skylla sig själv för att spela den barnhockeyn man spelade.

I OS så var Sverige hela tiden lite bättre än Finland i semifinalen och var värdiga vinnare i den matchen.
2014-03-18, 23:08
Avstängd
Getulio.Vargass avatar
Sinnesjukt att inte ta med Victor Hedman till OS, och inte ens som reserv!?!?!?!?
2014-03-18, 23:16
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getulio.Vargas
Sinnesjukt att inte ta med Victor Hedman till OS, och inte ens som reserv!?!?!?!?

Ah, viktigt att Zetterberg håller sig skadefri nu. Verkar som att han har haft problem med ryggen tidigare. Nån som håller någon större koll på dopingsreglerna förresten?

2014-03-18, 23:38
Avstängd
Getulio.Vargass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68

Ah, viktigt att Zetterberg håller sig skadefri nu. Verkar som att han har haft problem med ryggen tidigare. Nån som håller någon större koll på dopingsreglerna förresten?

Haha vadå, OS är ju över. Jag skrev dock som jag gjorde om Hedman för att jag inte har hittat några andra kommentarer som hårt kritiserat laguttagningen
2014-03-18, 23:41
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getulio.Vargas
Haha vadå, OS är ju över. Jag skrev dock som jag gjorde om Hedman för att jag inte har hittat några andra kommentarer som hårt kritiserat laguttagningen

Att inte Hedman var med har varit väldigt hårt kritiserat inför turneringen, även i tråden om truppen inför OS.
2014-03-19, 00:05
Avstängd
Getulio.Vargass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Att inte Hedman var med har varit väldigt hårt kritiserat inför turneringen, även i tråden om truppen inför OS.

Kanske jag tycker Mårts borde sparkas pga det