Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-17, 17:54
  #10813
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marreson
- Som sagt. Har blivit brun av alla M2-kurer, i alla år. Denna kur kan jag dock inte svara på om den kommer göra mig brun. Detta av den enkla anledningen att det gått för kort tid sedan jag startade kuren. Det jag kan konstatera är dock att biverkningsskillnaderna (mellan olika leverantörer) varierat.

- Överdoserat? Varken du, jag eller någon annan har en aning om doserna i dessa behållare. Vi kan därför omöjligt bestämma dosen! Vi kan endast lita på att pengakåta individer samt illegala vinstintressen besitter någon typ av etik, och kanske lite moral.


Jag köpte från samma ställe som dig, vi är 3 nu som kör på deras produkter, vi är bruna, har inga biverkningar (okej kuken står lite oftare och jag har fått några leverfläckar, men inte mer än så)
2014-03-17, 19:34
  #10814
Medlem
Vilka sprutor bör man använda? Tänkte beställa de separat ifrån galnemannen. Isulinverktyg, visst?

25G kanyl 0,50 x 25 mm, Orange
23G kanyl 0,60 x 25 mm, Blå (Vanligast)
21G kanyl 0,80 x 40 mm, Grön (uppsugnings nål)
Pumparna finns i 3ml (3 komponents)
Nu finns begränsat antal 6ml pumpar - passa på
Insulinverktyg - 15kr (1ml pump)
2014-03-17, 19:58
  #10815
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhuligan
Vilka sprutor bör man använda? Tänkte beställa de separat ifrån galnemannen. Isulinverktyg, visst?

25G kanyl 0,50 x 25 mm, Orange
23G kanyl 0,60 x 25 mm, Blå (Vanligast)
21G kanyl 0,80 x 40 mm, Grön (uppsugnings nål)
Pumparna finns i 3ml (3 komponents)
Nu finns begränsat antal 6ml pumpar - passa på
Insulinverktyg - 15kr (1ml pump)

Ja det är insulinverktyg du ska ha.
2014-03-17, 23:31
  #10816
Medlem
Någon annan här som fått leverfläckar på underliga ställen efter melanotan intag?
Har tagit endel kurer under åren och jag har bland annat fått typiska melanotan leverfläckar små och ljusbruna på handflatan och på pungen som inte vill försvinna som kom under den senaste kuren i sommras.
__________________
Senast redigerad av El0l 2014-03-17 kl. 23:41.
2014-03-18, 01:39
  #10817
Medlem
BigLuciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Jag skulle vara evigt tacksam om nån kunde hjälpa mig..

Jag körde mt2 och solade när jag hade acne på ryggen, har även en del ärr sen tidigare.

Nu har varenda finne samt gammalt ärr blivit mörkt som fan så hela ryggen är full med stora mörka fläckar som är jävligt fula, även axlarna.

Jag mår sjukt dåligt över det här och nu närmar sig sommaren.......

Kan man göra nåt annat än tatuera över skiten?

Bumpar!
2014-03-18, 13:12
  #10818
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Bumpar!

Ja, sluta ta melanotanet så kommer dom inte vara mörka längre. Det tar ett tag kanske någon vecka men sen avtar det.

Har man sårskorpor och sånt så blir även dom ganska mörka/bruna när man tar melanotan+solar.
2014-03-18, 13:13
  #10819
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Någon annan här som fått leverfläckar på underliga ställen efter melanotan intag?
Har tagit endel kurer under åren och jag har bland annat fått typiska melanotan leverfläckar små och ljusbruna på handflatan och på pungen som inte vill försvinna som kom under den senaste kuren i sommras.

Jag har för mig, vet inte om det var tack vare melanotanet, men jag har en liten brun fläck (rätt ur-tonad nu) mitt på ollonet. Jävligt coolt, inget jag mår dåligt av

men det har inte släppt iallafall så tror jag får vänja mig vid den.

Handflatan har jag inte fått några men däremot är mina streck i handflatan väldigt mörka när jag tar melanotan jämfört med andra personers streck i handflatan som är väldigt rosa.
2014-03-18, 13:19
  #10820
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marreson
Har sedan ett par år tillbaka använt Melanotan 2. Alltid köpt preparatet av en leverantör som numera upphört. Detta har varit en räddning för mig då sommaren är på väg! Kan vanligtvis knappt bli brun. Med M2 så är det dock andra bullar! Får en klockren bränna som varar länge.

- I år så var jag tvungen att beställa på annat håll då min tidigare kontakt lagt ner verksamheten. Googlade därför efter ställen som säljer M2. Hittade sajten "http://melanotan-sv.se/". Deras priser var överkomliga. Leveransen kom även relativt omgående, detta var oerhört positivt, tänkte jag.

- Haken är dock att Melanotanet jag fått inte verkar vara det ädlaste! Idag är det min tionde dag på kuren och jag mår oerhört illa. Fått rådnader i ansiktet, akne, samt ökad oro. Jag upplever även att sexlusten ökat en aning.

- Är medveten om att dessa biverkningar är vanliga. Har dock aldrig fått sådana här kraftiga reaktioner på M2. Vill därför uppmärksamma om att det verkar skilja ofantligt mycket vad gäller kvalitén på varan, från leverantör till leverantör. Hör med vänner och bekanta för att få tips om seriösa försäljare. Jag har i alla fall kastat mitt M2-kit nu.

Du fick bra kvalité, slänger det.
Well played. Kunde låtit det stå i rumstemp i ett dygn hade du fått sämre effekt på det.

2014-03-18, 14:14
  #10821
Medlem
Kan underhållningsfasen pågå hur länge som helst?

Dag åtta på uppladdningsfasen idag och jag börjar känna mig ganska nöjd med brunheten, har solat två gånger innan jag började sticka och två gånger efter. Men jag vill ju att det ska hålla ett par månader också, helst enda in i oktober.

Jag blandade med 3ml vatten och tar 0.1ml per dag (0.05ml första tre dagarna) Kan jag påbörja en ny vial i direkt anslutning till denna eller måste man göra något uppehåll?

Hur mycket bör jag ta i underhållningsfasen? 0.1mlx1/vecka eller 0.05mlx2/vecka? Vill fortsätta sola en gång i veckan.

Är förövrigt den rödblonda, fräkniga typen, och har hittills bara hittat en ny leverfläck, snäppet större än ett knappnålshuvud.
2014-03-18, 20:55
  #10822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knarkhuligan
Vilka sprutor bör man använda? Tänkte beställa de separat ifrån galnemannen. Isulinverktyg, visst?

25G kanyl 0,50 x 25 mm, Orange
23G kanyl 0,60 x 25 mm, Blå (Vanligast)
21G kanyl 0,80 x 40 mm, Grön (uppsugnings nål)
Pumparna finns i 3ml (3 komponents)
Nu finns begränsat antal 6ml pumpar - passa på
Insulinverktyg - 15kr (1ml pump)
Det är insulinverktyg du ska ha! kolla på cn-service.se där kostar dem 8kr/st
2014-03-18, 22:10
  #10823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stenoxen
Det är insulinverktyg du ska ha! kolla på cn-service.se där kostar dem 8kr/st
Tackar för tipset!

Tänkte beställa hem och börja kuren nästa månad. Någon som har provat att ta m2 efter att ni solat? Meckar hellre med sprutan hemma i lugn och ro än att stå i ett litet orent solariebås. Hade tänkt köra 0,2(1mg) efter varje solning då. Kommer köra 0,1 första gången/ gångerna för att se hur jag reagerar på det.

Eftersom att jag kommer köra så pass låg dos borde jag rimligtvis inte blanda upp allt med en gång. Någon som gjort detta?

En del frågor men har läst alla FAQ och följt tråden en längre stund men inte hittat svar på dessa. Hellre koll på vad man pysslar med än att kasta in sig utan vetskap även om M2 inte är speciellt 'farligt'.
2014-03-19, 03:52
  #10824
Medlem
Stevie1s avatar
Halloj allesammans!

Har precis läst klart dom 50 senaste sidorna i den här tråden men jag känner ändå att jag inte har fått svar på allt jag vill veta. Hoppas någon kan hjälpa mig att svara på dom här frågorna

Jag har läst att folk har börjat rekommendera att man ska skita i uppladdningsfasen och endast ta mt2 precis innan man ska sola, stämmer detta? Eller är det bäst att köra på med en uppladdningsfas? Jag körde mt2 förra året och tog då 0.25 mg varje dag i en vecka och då solade jag även 30 min dag 5, 6 och dag 7. Gjorde jag rätt eller borde jag ändra på något?

Vad jag fick för resultat efter det användningen av mt2? Jag blev sjukt brun i ansiktet MEN hade massvis med vita pigmentfläckar i ansiktet (vitiligo kanske?). Samtidigt så fick inte halsen, armarna och händerna i närheten av samma bränna som ansiktet, så ganska direkt efter det så slutade jag med mt2.

Då är min fråga, vad gjorde jag för fel tror ni? För tänkte nämligen beställa ett nytt kit och testa igen. Borde jag sänka dosen till 0.20 mg istället och endast sola 15 minuter istället för 30? Kommer armarna, händerna och halsen komma ikapp ansiktet så småningom när det gäller brännan? Någon som har erfarenhet av det? Det jobbigaste var nog ändå dom vita fläckarna i ansiktet... Såg förjävligt ut rent utsagt och vill helst undvika detta, så är det någon som har erfarenhet av detta? Tar gärna emot tips i sådana fall

Tacksam för alla svar jag får!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback