Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-04, 17:16
  #10789
Medlem
Att köra uppladdning innan man börjar sola med melanotan är alltså onödigt? Bättre att bara ta det precis innan man ska sola?
2014-03-06, 14:36
  #10790
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfvidar
Att köra uppladdning innan man börjar sola med melanotan är alltså onödigt? Bättre att bara ta det precis innan man ska sola?

Enligt mig är det inte ondöigt då brännan blir mer intensiv och håller betydligt mycket längre, du behöver allså sola mer sällan. Har själv gått från att sola 2gg/veckan till i princip aldrig och ändå är jag bra mycket brunare och finare i hudtonen än vad jag va förr
2014-03-10, 11:21
  #10791
Medlem
Skullheads avatar
Är det någon som vet om Melanotan 1 säljs inrikes? har läst en hel del om det, och det ska tydligen ha i princip 0 bieffekter, det är även den varianten som används inom medicin.

Melanotan 2 använt i lite mer än 1 vecka nu, solat 5 gånger i solarie x 12 min:
http://imageshack.com/a/img59/5682/dbm1.jpg

Leverfläcken jag fått på näsan är helt jävla underbar... typ enda stället jag fått på också
__________________
Senast redigerad av Skullhead 2014-03-10 kl. 11:27.
2014-03-10, 19:56
  #10792
Medlem
Hur är det med melanotan och leverpåverkan någon som vet
2014-03-12, 18:00
  #10793
Medlem
Tr0bles avatar
Har kört på min första "kur" melanaton och har blivit lite utomlandsbrun. Körde sista solningen lite väl hårt och körde dubbla dosen. Har fått lite små leverfläckar i ansiktet. Hur gör jag bäst för att det ska se bäst ut? Borde jag köra en liten solning till med endast lite melanaton för att jämna ut det eller borde jag skita i det helt? Kommer det försvinna?
2014-03-13, 11:02
  #10794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Är det någon som vet om Melanotan 1 säljs inrikes? har läst en hel del om det, och det ska tydligen ha i princip 0 bieffekter, det är även den varianten som används inom medicin.

Melanotan 2 använt i lite mer än 1 vecka nu, solat 5 gånger i solarie x 12 min:
http://imageshack.com/a/img59/5682/dbm1.jpg

Leverfläcken jag fått på näsan är helt jävla underbar... typ enda stället jag fått på också
http://melanotangrossisten.net säljer inrikes. finns fler shoppar fast vet inte om dem är gröna
2014-03-13, 14:15
  #10795
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenoxen
http://melanotangrossisten.net säljer inrikes. finns fler shoppar fast vet inte om dem är gröna

Nu är det ju inte shoppar som ska diskuteras här. Sen var det ju dessutom Mt1 som efterfrågades och det finns ju inte där vad jag kan se. De som betalar 500 spänn för ett kit mt2 är ju dessutom lite smått korkade. Jag köper för 300 och det är bra grejer
2014-03-13, 14:22
  #10796
Medlem
Skullheads avatar
Anledningen att jag efterfrågar just MT1 är att jag lider av vitiligo, om än ganska mild, och MT1 ska fungera bra mot det, vilket MT2 inte ska (enligt vad jag läst, har dock flera vita fläckar som nu är helt borta efter 2 veckor MT2 )
2014-03-13, 19:01
  #10797
Medlem
Ingen som vet angående lever påverkan
2014-03-15, 09:11
  #10798
Medlem
Fick hem mitt första melanotan för ett par dagar sen, stod att det var ett komplett kit med både sprutor, 10 mg melanotan och 2 ml koksaltlösning.

Nu till "problemet", när jag blandat det så fyllde vattnet bara en fjärdedel av burken med melanotanet i. På de instruktionsbilder och videos jag sett har halva burken med melanotan varit fylld efter man haft i vattnet? Har jag fått för lite vatten att blanda med? känns som det är 1 ml snarare än 2 ml?
Vågar inte använda det nu ju -.-
2014-03-15, 10:20
  #10799
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallevippe
Fick hem mitt första melanotan för ett par dagar sen, stod att det var ett komplett kit med både sprutor, 10 mg melanotan och 2 ml koksaltlösning.

Nu till "problemet", när jag blandat det så fyllde vattnet bara en fjärdedel av burken med melanotanet i. På de instruktionsbilder och videos jag sett har halva burken med melanotan varit fylld efter man haft i vattnet? Har jag fått för lite vatten att blanda med? känns som det är 1 ml snarare än 2 ml?
Vågar inte använda det nu ju -.-

Nej du har inte fått för lite vatten, man brukar blanda med 2 ml. Det ser oerhört lite ut men det ska se ut så. Ta det lugnt
2014-03-15, 11:05
  #10800
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strawberryn
Nej du har inte fått för lite vatten, man brukar blanda med 2 ml. Det ser oerhört lite ut men det ska se ut så. Ta det lugnt

Okej tack! Bara jag som är nojig antar jag

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback