Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-09, 19:22
  #14785
Medlem
Ahrkantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Eftersom SMR-medlemmarna drog till Kärrtorp i syfte att antingen starta bråk eller provocera fram bråk.

Motståndsrörelsen deltog inte i motdemonstrationen de var där som privatpersoner.
Citera
2014-03-09, 19:23
  #14786
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Tänkte stödrösta på SvP 2018, så att vi förhoppningsvis kunde ha två Svenskvänliga partier i riksdagen.
2018 är om fyra och ett halvt år. Vi hoppar liksom inte jämfota av glädje för att folk säger till oss att de ska rösta på oss inte detta - utan NÄSTA val. Liksom, vad fan?

Citat:
Men glöm det nu, SvP är allt för oseriösa och extrema. Ni kommer aldrig någonsin komma in i riksdsgen! Det av den enkla anledningen att "vanligt" folk skulle aldrig få för sig att rösta på er.
Vad är det som är extremt med att vilja behålla Sverige svenskt och vitt och kritisera den korrupta demokratin? Man ska nog inte fokusera så mycket på vad som är "extremt" och inte, utan istället lägga energin på vad som måste göras för att återskapa ett svenskt Sverige utan folkförrädare, främlingar och annat skadligt och sinnessjukt.
Citera
2014-03-09, 19:26
  #14787
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Tänkte stödrösta på SvP 2018, så att vi förhoppningsvis kunde ha två Svenskvänliga partier i riksdagen.
Men glöm det nu, SvP är allt för oseriösa och extrema. Ni kommer aldrig någonsin komma in i riksdsgen! Det av den enkla anledningen att "vanligt" folk skulle aldrig få för sig att rösta på er.

Var optimistisk i början men ni har bränt alla broar. Ni är dömda till misslyckande, och liknar mer en sekt än en politiskt parti!
Ok, håll du dig till Feministiskt initiativ om du vill.
Citera
2014-03-09, 19:29
  #14788
Medlem
Ahrkantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Jag kan redan se krigsrubrikerna i PK-media om dom stora stygga SvP:arna.


Folket gillar styrka. Så det är ingen fara.
Citera
2014-03-09, 19:34
  #14789
Medlem
R.S.90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av briska
AFA (usch) rapporterar att Mikael Skillt och Rebecka Schnorrenberger har gjort slut
https://twitter.com/afasthlm/status/440824722532495360

vad är intressant med detta kan man ju undra? Jo min fråga är nu om det är därför Rebecka inte kandiderar för SvP i detta val?

Ja överstående påstående stämmer.
Men det är inte anledningen till att jag valt att inte kandidera. Det är personligare än så. Jag har heller inga tankar på att lämna SvP. Jag var medlem redan innan jag träffade Mikael Skillt.
/Rebecka
Citera
2014-03-09, 19:39
  #14790
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.S.90
Ja överstående påstående stämmer.
Men det är inte anledningen till att jag valt att inte kandidera. Det är personligare än så. Jag har heller inga tankar på att lämna SvP. Jag var medlem redan innan jag träffade Mikael Skillt.
/Rebecka
VA! Innebär det att vi måste springa på varandra i framtiden också

Men det hade varit grymt att få se dig på riksdagslistan i vilket fall, det behövs lite fart och fläkt i riksdagens gråa gångar.

/Micke
Citera
2014-03-09, 19:45
  #14791
Medlem
R.S.90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
VA! Innebär det att vi måste springa på varandra i framtiden också

Men det hade varit grymt att få se dig på riksdagslistan i vilket fall, det behövs lite fart och fläkt i riksdagens gråa gångar.

/Micke
hemskt va?! En kram kommer nog till och med ges vid de mötet. ..
Du vet anledningen till varför jag inte ställer upp detta valet. Men jag kommer inte försvinna, ni kan alla va lugna
Puss! /Rebecka
Citera
2014-03-09, 19:54
  #14792
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Eftersom SMR-medlemmarna drog till Kärrtorp i syfte att antingen starta bråk eller provocera fram bråk.
Rödingar blir ju provocerade bara av att det existerar människor med "rasistiska" åsikter, så din logik verkar ju vara ungefär som vänsterns: "Antifascism är alltid självförsvar"?
Citera
2014-03-09, 20:16
  #14793
Medlem
skillnads avatar
Rödingarnas huvudsyfte har alltid varit att radikalisera den nationella rörelsen negativt. Dels för att skapa destruktiva rubriker i massmedia, så att nationalistiskt sinnat folk drar öronen åt sig. Och dels genom att flytta fokus från nationella framgångsskapande sakfrågor.

Gatukonflikter bör ses som ett antinationalistiskt massmedialt propagandavapen. Bonniermedias svenskfientliga pöbel.
Citera
2014-03-09, 20:31
  #14794
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
vanligt folk skulle aldrig få för sig att rösta på er.

Ni är dömda till misslyckande, och liknar mer en sekt än en politiskt parti!
Associeringsskräck much
Citera
2014-03-09, 21:30
  #14795
Avstängd
Straybullets avatar
Svenskarnas parti har nu pratat med inblandade och släppt ett pressmeddelande angående nattens attack i Malmö.

https://www.svenskarnasparti.se/2014...delse-i-malmo/
Citera
2014-03-10, 00:32
  #14796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Svenskarnas parti har nu pratat med inblandade och släppt ett pressmeddelande angående nattens attack i Malmö.

https://www.svenskarnasparti.se/2014...delse-i-malmo/

Det hela låter rimligt och jag hoppas på det bästa för alla inblandade nationalister. Nationalister kan och bör försvara sig mot alla angrepp från den svenskfientliga och anti-vita avgrundspöbeln.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback