Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-09, 18:23
  #6649
Medlem
Hur skulle ni säga att korstoleransen är mellan amfetamin och liknande RC's? Blir nog att jag testar NEB i morgon, och amfetamin på tisdag. Kommer jag få sämre effekt av tjacket?
Citera
2014-03-09, 19:07
  #6650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrecisSomGil
Hur skulle ni säga att korstoleransen är mellan amfetamin och liknande RC's? Blir nog att jag testar NEB i morgon, och amfetamin på tisdag. Kommer jag få sämre effekt av tjacket?

Undrar du verkligen om du kommer utveckla korstolerans mot CS i allmänhet efter att ha testat en cs-drog en gång?
Citera
2014-03-09, 19:59
  #6651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realstarz
Undrar du verkligen om du kommer utveckla korstolerans mot CS i allmänhet efter att ha testat en cs-drog en gång?

Nej, har haft ett hyfsat bruk av CS-droger i allmänhet, lite alla möjliga RC-stimulanter som funnits på marknaden av och till sedan i höstas, och kommer köra NEB i morgon. På tisdag tänkte jag då möjligtvis testa amfetamin som jag ej testat på ordentligt någon gång. Undrar då om min upplevelse av amfetamin kan bli begränsad. Nu är det bara så av vissa omständigheter att jag kommer testa dem så här tätt intill.
__________________
Senast redigerad av PrecisSomGil 2014-03-09 kl. 20:07.
Citera
2014-03-09, 21:26
  #6652
Medlem
För att svara på min egna fråga som var rätt fånigt ställd, så om jag nu får tolerans av att köra stimulanterna för tätt får jag helt enkelt ta den dos som krävs. I rimliga proportioner givetvis.
Citera
2014-03-12, 00:30
  #6653
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerdyakov
På (för) stora mängder tycker jag det är rätt vanligt att man blir lugn och trött, behöver inte ha med stessen att göra. Känner folk som somnar när de tar för mycket.

Typ.

Vill minnas att när jag helgknarkade amfetamin så hade jag dos där en kraftfull dos låg på ungefär 100mg. 200mg räckte för att få 3st ovana att "flyga på taket" i 8 timmar. Tog 300mg av det en fredagskväll och jag somnade kort därefter.

Att döma av den erfarenheten jag samlat på mig genom åren verkar det dock bara vara det renaste pulvret som lättast får en att slockna. Då menar jag pulvret med inga andra aktiva ämnen än vanligt amfetamin. Metamfetamin till exempel, som numera förekommer i mycket av gatupulvret, är en mycket kraftfullare stimulant som man inte lika enkelt "slocknar" av. Den är också betydligt skevare än vanligt amfetamin. Dessutom är den neurotoxisk som inte vanligt amfetamin är.

Tycker inte att vanligt riktigt och rent amfetamin är en överdrivet stark stimulant. Jag kunde alltid sova på dag 2, även fast jag fortfarande var tjoad, eftersom att tröttheten blev starkare än ruset. Man kan inte köra bil utan bränsle helt enkelt. Men när jag råkat ut för metabankat så är det en annan historia dock. Oavsett hur länge jag varit vaken så kan jag ändå inte sova en blund förrän den mest intensiva avtändningsfasen paserat, som jag bör tillägga varar betydligt längre och är intensivare än den för vanligt amfetamin . Kunde inte sova på ett dygn, ibland mer när jag smakat på metabankat. På vanligt amfetamin kunde jag alltid sova inom 12 timmar efter sista dosen. Ofta ännu tidigare. Meta är elak och tvingar fram starka stimulerande effekter även fast man inte har någon energi att vara vaken på förutom kemiskt lagrad endogen energi. Extremt kraftfullt är metat, skrämmande kraftfullt enligt mig.
Citera
2014-03-12, 20:25
  #6654
Medlem
Hejsan! Vet inte om jag skriver i rätt tråd men kör på iallafall. Nästa helg ska jag på en fest och hade tänkt att ta lite amfetamin. Jag körde för ett tag sen för första gången men märkte då att jag fick extremt svårt att sova, vilket är normalt men den gången var jag vaken i över 40 timmar så denna gång hade jag tänkt att skaffa lite benso för att få lite sömn trots allt. Så vilken typ av benso ska jag ta ifall jag känner för att sova men absolut inte kan? Och i vilka mängder ska detta intas isåfall? observera att jag aldrig tagit benso förr.
MVH
Citera
2014-03-12, 20:40
  #6655
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manomancebro
Hejsan! Vet inte om jag skriver i rätt tråd men kör på iallafall. Nästa helg ska jag på en fest och hade tänkt att ta lite amfetamin. Jag körde för ett tag sen för första gången men märkte då att jag fick extremt svårt att sova, vilket är normalt men den gången var jag vaken i över 40 timmar så denna gång hade jag tänkt att skaffa lite benso för att få lite sömn trots allt. Så vilken typ av benso ska jag ta ifall jag känner för att sova men absolut inte kan? Och i vilka mängder ska detta intas isåfall? observera att jag aldrig tagit benso förr.
MVH
Om du varit vaken i över 40 timmar efter sista dos (?) så kan de vara bankat med meta, klassiskt att de är de tyvärr. Om du vill däcka/somna så tycker jag alprazolam (xanor t.ex) funkar bäst och jag somnar hårt och fint på 3mg (ingen bensotolerans) men vill du bara landa skönt så tycker jag nån muskelavslappnande funkar bäst (iktorivil/valium). En spliff är också att rekommendera när du börjar landa, då blir du lite skevare också, ett perfekt avslut imo!
Citera
2014-03-12, 20:57
  #6656
Medlem
Jagat en fluga hela dagen, eller den har vägrat lämna mig ifred. Jag har lyckats slå den med tidningen flera gånger.

Alltid lika mysigt när hallisarna dyker upp.
Citera
2014-03-12, 21:00
  #6657
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed
Jagat en fluga hela dagen, eller den har vägrat lämna mig ifred. Jag har lyckats slå den med tidningen flera gånger.

Alltid lika mysigt när hallisarna dyker upp.

Hur länge har du varit igång?

Kanske joinar tjacket i afton, om nu inte 3-MA är en schysst substans.
Citera
2014-03-12, 21:07
  #6658
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Om du varit vaken i över 40 timmar efter sista dos (?) så kan de vara bankat med meta, klassiskt att de är de tyvärr. Om du vill däcka/somna så tycker jag alprazolam (xanor t.ex) funkar bäst och jag somnar hårt och fint på 3mg (ingen bensotolerans) men vill du bara landa skönt så tycker jag nån muskelavslappnande funkar bäst (iktorivil/valium). En spliff är också att rekommendera när du börjar landa, då blir du lite skevare också, ett perfekt avslut imo!
Tack så mycket då vet jag vad som ska införskaffas! Ja det blev närmre 40 timmar men värt att säga är att jag av någon anledning fast jag läst på en del
Om tjack innan var att jag letade efter kokainruset och det resulterade i att jag under kanske 8 timmar drog i mig närmre 2g så tror att det var den största anledningen. Jävligt dumt så här i efterhand men ska inte klaga heller, det var en speciell upplevelse.
Citera
2014-03-12, 21:44
  #6659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrecisSomGil
Hur länge har du varit igång?

Kanske joinar tjacket i afton, om nu inte 3-MA är en schysst substans.


Tog första dosen på beroendemottagningens toa, runt 11 tiden i Måndags.. Det kändes helt rätt.
Blir mitt femte race och ett lyckat sådant. Det ända jag kan klaga på är att jag blir skitnödig hela tiden och måste avbryta det jag gör. Är konstant hungrig så det blir att jag går och små äter hela tiden. Men hellre har jag det så än tvärtom. Hjälper markant och minimerar at om jag ens får en.

Börjat dricka en massa grönt te med vitlöks klyftor i, håller munnen i topp form. Något jag alltid kommer ha inräknat framöver..
Citera
2014-03-12, 23:30
  #6660
Medlem
Har någon annan upplevt en hallucinogen upplevelse när man blandat två amfetaminer? Testade 3-MA i kväll, inge vidare. Bestämde mig då för att dra en lina amfetamin, gick inte fort innan jag gatt konstaterade att detta blev en jäkla bladning.
Pratar inte om tjackhallisar, utan upplever ett hallucinogent rus, tydligen är detta något som kan förekomma vid amfetaminblandningar, vilket jag missat. Mindfuck, OEVs osv. Samtidigt som jag är stimulerad av tjacket. Speciell upplevelse!

Blir att gå ut en sväng på detta.
__________________
Senast redigerad av PrecisSomGil 2014-03-13 kl. 00:23.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback