15 358 besökare online
858 517 medlemmar • 45 881 450 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Dator- och konsolspel > Spel: allmänt
Ämnet är stängt
Ämnesverktyg
Rawbiz
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derp231 
Tjena grabbar och flickor.

Tänkte börja med en DK nu, tänkte köra på tank och jag undrar vad man ska köra för gear?

Ska fixa heirlooms, har för mig att man kan köra på dps gear med dk.

Mvh!

Kolla denna länken och gå till comments section, OTROLIGT bra guide som visar alla race specific heirloms man kan använda och hur mycket det kostar/var man kan köpa:

http://www.wowhead.com/item=62029#comments

wastaah
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz 
Kolla denna länken och gå till comments section, OTROLIGT bra guide som visar alla race specific heirloms man kan använda och hur mycket det kostar/var man kan köpa:

http://www.wowhead.com/item=62029#comments

Annars e nog den här bättre http://www.wowhead.com/guide=1751/heirloom-list

Glöm inte bort att du kan sätta high lvl enchants på heirlooms nuförtiden så scalar de ner till din lvl

Sen spelar det typ ingen roll om du har dps eller tank gear, tank gear är väll att föredra om du bara ska spela dungeons, men heirloom är så mykt bättre än vanligt gear att det är w/e

Absoleem
Medlem
Absoleems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv 
85 kan du ta, och du kan spela spelet "fram" tills du är 85. Efter det om du vill ta 90 behöver du köpa MoP till ditt account.

Men är det möjligt även om MoP är installerat?

Trafz
Medlem
Trafzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absoleem 

Jodå

Resania
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absoleem 

Anledningen till att MoP installeras är för att du ska kunna se folk som har det. Alltså allting som lades till i MoP

Land3erg
Medlem
Efter att jag har haft ett låångt uppehåll från World of warcraft så är det dags att återvända till azertoh. Jag slutade spela någon månad efter ICC i wrath och gav bort mitt konto till en polare och börjar därför om helt från scratch med nada

Har tänkt att börja som köra som en human hunter, dock vet jag inte vilka bra servrar det finns och så har jag tappat typ alla mina gamla wow polare.

Så finns det någon där ute som har ett tips på en bra server och någon som vill agera lite mentor/ kompis till en gammal wow spelare som känner att han har lite att ta igen

BreakingBad
Medlem
BreakingBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Land3erg 
Efter att jag har haft ett låångt uppehåll från World of warcraft så är det dags att återvända till azertoh. Jag slutade spela någon månad efter ICC i wrath och gav bort mitt konto till en polare och börjar därför om helt från scratch med nada

Har tänkt att börja som köra som en human hunter, dock vet jag inte vilka bra servrar det finns och så har jag tappat typ alla mina gamla wow polare.

Så finns det någon där ute som har ett tips på en bra server och någon som vill agera lite mentor/ kompis till en gammal wow spelare som känner att han har lite att ta igen

Absolut,

Server är ju en smaksak. Jag lirar på Silvermoon, mest för att det är 95%+ Alliance på den servern och dels för att det är en av de mest populerade servrarna. Nackdelen är ju att man kan stöta på några minuters kö på kvällarna men vi pratar inte oldschool-köer på två timmar utan max några minuter.

Lirar human hunter själv, läs på lite på Icy Veins om du är rostig:

Survival guide: http://www.icy-veins.com/survival-hu...-pve-dps-guide
Beast mastery guide: http://www.icy-veins.com/beast-maste...-pve-dps-guide
Markmanship guide: http://www.icy-veins.com/marksmanshi...-pve-dps-guide

Ska du köra PvE så är survival och BM bäst just nu. Surv har överlägset bäst aoe så om du kör mycket 5-manna i början så rekommenderar jag survival. BM har lite bättre single-target dps än surv men det är så pass marignellt att man inte behöver byta fram och tillbaka om man inte är ute efter att verkligen leverera sitt yttersta i alla lägen.

Absoleem
Medlem
Absoleems avatar
Någon hookup på ny char? Alla PvP servers är av intresse. Trollbane mayb?

Vasskniv
Medlem
Vassknivs avatar
Någon som vet om man kan köpa gamla weapons med Valor Points? Kör liksom bara PVP, har ingen användning av mina Valor Points, vad ska jag göra med dom? Har transmog set på Honor Points, så..
Senast redigerad av Vasskniv 2014-03-07 kl. 18:34.

svennelol
Medlem
Citat:
Någon som vet om man kan köpa gamla weapons med Valor Points? Kör liksom bara PVP, har ingen användning av mina Valor Points, vad ska jag göra med dom? Har transmog set på Honor Points, så..
Nej, det enda du kan köpa är valor gear från 5.2(alltså med 522 ilv) och upgrades till PvE gear.

Vasskniv
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennelol 
Nej, det enda du kan köpa är valor gear från 5.2(alltså med 522 ilv) och upgrades till PvE gear.

Meningslöst :/ Vad ska jag göra med mina Valor Points då tycker du?

Careless
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Meningslöst :/ Vad ska jag göra med mina Valor Points då tycker du?
Du kan konvertera 500 VP till 3500 timeless coins. För 20k timeless coins kan du köpa ilvl 489-vapen, om du nu verkligen vill ha vapen. För 7,5k timeless coins finns det två battle pets du kan köpa och för 100k en mount, om du nu gillar sånt mer.

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Double D? More like 3D.
toodeloo

Ämnet är stängt
Topp Dela »