2014-03-04, 04:18
Medlem
TKD_1337s avatar
LeBron var dominant från början till slutet. 61 poäng på 66% (8-10 treor), 7 returer, 5 assister och 2 turnovers.

Durant såg ut att ha avgjort MVP-racet för en månad sedan men LeBron har ändrat på det så som han spelat sedan dess.
Senast redigerad av TKD_1337 2014-03-04 kl. 04:21.
2014-03-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Det är synd, speciellt van Gundy är go att lyssna på (den skallige), kommer dock aldrig ihåg om det är Jeff eller Stan, vem som snackar och vem som coachar...

Knicks är sådär fruktansvärt dåliga som bara Knicks är på söndagar, synd att de visas så mycket på rimliga tider. Ah varför vore inte East bra och West kass, hade varit så mycket bättre ur tidsskillnadsynpunkt.

Tror det är Jeff, och ja, han är jäkligt vass. Rejäl klasskillnad på amerikanska och svenska kommentatorer. Allt dom säger är vettigt, medan mycket av det man hör på tv10 är fel, eller mediokert.

Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
LeBron var dominant från början till slutet. 61 poäng på 66% (8-10 treor), 7 returer, 5 assister och 2 turnovers.

Durant såg ut att ha avgjort MVP-racet för en månad sedan men LeBron har ändrat på det så som han spelat sedan dess.

Stort som fan.
2014-03-05, 07:34
Medlem
mirrebosnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacar
Really? Jag är helt säker på att de enda som kan slå Heat iår är Pacers och det är bara ifall Wade inte kan lira fullt ut i den serien. Om Wade kan spela under hela slutspelet(som jag inte tror han kommer kunna göra, men vem vet han har fått vila ganska mycket under första halvan av säsongen och när han väl lirar så ser han sjukt bra ut) så är jag 99.99% på att heat kommer vinna allt.

Problemet är att Pacers och Heat kommer troligtvis mötas i confernce finals och då kommer Heats erfarenhet springa ikapp Pacers.
Bulls kämpar hårdare och är bättre defensivt.
Jag tror också på Bulls.
2014-03-05, 07:50
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirrebosna
Problemet är att Pacers och Heat kommer troligtvis mötas i confernce finals och då kommer Heats erfarenhet springa ikapp Pacers.
Bulls kämpar hårdare och är bättre defensivt.
Jag tror också på Bulls.

Pacers lärde sig nog ganska mycket under förra årets conf. finals.

Rätt habil insats av Westbrook o Durant idag. tripple double på 20 minuter, galet och 42 pinn på 3q... Kan det här få fart på thunder igen?
2014-03-05, 08:32
Medlem
J.Blazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
pacers?

Kanske.

Jag skulle suttit mina pengar på Bulls över Pacers när det gäller 7 matcher.
2014-03-05, 11:50
Medlem
DropoutBears avatar
Håller på Bulls men bli inte för blinda av deras rush atm, dom är tyvärr för dåliga offensivt mot defensivt skickliga lag som Pacers och Miami (trots att PO "handlar om defence) samt att deras trupp slits oerhört för tillfället medan lag som Miami har råd att vila sig till slutspel.

Jävligt kul match i natt mellan Miami och Rockets! Warriors seger mot Pacers var skoj också
2014-03-05, 12:26
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Blaze
Kanske.

Jag skulle suttit mina pengar på Bulls över Pacers när det gäller 7 matcher.

Det tycker jag absolut du skall göra isf. Bulls ger för närvarande 30 ggr pengarna som EC-vinnare; slår de pacers vore det en extrem upset. Det är betydlig klasskillnad mellan lagen.
2014-03-05, 16:06
Medlem
Jag har noll förtroende för Bulls, dom är riktigt dåliga stundtals. För låg lägstanivå och mellannivå så att säga.
2014-03-05, 18:11
Medlem
Vem tror ni vinner MVP? Durant eller LeBron?

Såg just den här videon. Från 2007. LeBrons show.

http://www.youtube.com/watch?v=d1Px-jPm_TU

LeBron James scores 29 of the last 30 points for the Cavs in their Game 5 win over the Pistons.

Det är verkligen sjukt.
2014-03-05, 19:30
Medlem
DropoutBears avatar
Vågar inte sia, tror det är en coinflip rakt av tbh. Hoppas på KD men oavsett så kommer det bli en fröjd att se dom gå lös säsongen ut.

Fun fact, totalt har det spelats 17 säsonger alla spelare inkluderade där någon haft över 30 i PER. Jordan och Lebron sitter på ett par av dom osv. I år ligger både KD och LeBron över 30!
2014-03-05, 23:41
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
http://allball.blogs.nba.com/2014/03/04/mark-jackson-defeats-steph-curry-in-shootout/?ls=iref:nbahppt

2014-03-06, 00:12
Bannlyst
Lebron har varit riktigt bra senaste matcherna men jag hoppas Durant tar MVP då han ständigt blir 2:a så unnar honom den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in