Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-04, 22:22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Underbart DIF!

Tänk vad ni DIF:are är osäkra på ert lag. Jag sa ju redan innan säsongen att DIF går upp. Vid jul insåg jag att även Malmö går upp. Det ska bli kul att se KS när DIF och Malmö skickar ner Örebro och AIK.
Citera
2014-03-04, 22:23
Medlem
IceEyess avatar
Klart godkänd säsong av Timrå och en hedervärd insats mot Malmö ikväll, förlusten till trots. Nya tag till kommande säsong
Citera
2014-03-04, 22:36
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Tänk vad ni DIF:are är osäkra på ert lag. Jag sa ju redan innan säsongen att DIF går upp. Vid jul insåg jag att även Malmö går upp. Det ska bli kul att se KS när DIF och Malmö skickar ner Örebro och AIK.

Önskar jag kunde vara lika förhoppningsfull som du, kvalserien blir ett getingbo som alltid...

Malmö däremot tror jag stenhårt på, de har varit otroligt jämna hela säsongen och de lirar SHL nästa år.

Helt otroligt vilken jävla upphämtning av DIF ändå, jag kan fortfarande inte fatta hur det gick till.
Citera
2014-03-04, 22:43
Bannlyst
dags för kvalserie/förkval tråd nu?

tror också på mif. gillar lusth som tränare skarpt. mycket fysiskt spel. kul att titta på.
Citera
2014-03-04, 22:57
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Hoppas innerligt att du får rätt! Tror dock på Örebro och Malmö.
Citera
2014-03-05, 00:29
Medlem
nygards avatar
Bra avslutning, 2-1 mot timrå och Marcus Olsson fick hänga dit en.

Nu börjar det roliga!

Mannen som gjort detta möjligt..
https://pbs.twimg.com/media/Bh60zibCUAE3WgI.jpg:large
Citera
2014-03-06, 22:49
Moderator
Gromguttens avatar
Hockeyallsvenskan är avslutad. Bättre att prata vidare här: (FB) Kvalserien 2014

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in